CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Hasil GST Dikembalikan Kepada Rakyat - Ahmad Maslan

20-10-2015 09:33 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 11971| Komen: 143

Description: Membuktikan kerajaan mengembalikan hasil cukai itu kepada rakyat
Oleh Izzah Abbasy

Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri merangkap Ketua Penerangan UMNO Malaysia Datuk Ahmad Maslan memberi kenyataan bahawa Kutipan Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) akan dikembalikan semula kepada rakyat menerusi pelbagai program bagi membantu meningkatkan pendapatan rakyat.



Kredit foto : Bernama

Kerajaan akan meningkatkan pendapatan rakyat dengan menggunakan dana hasil kutipan GST sebelum ini bagi membuktikan kerajaan mengembalikan hasil cukai itu kepada rakyat semula.

Jelasnya lagi, rakyat tidak akan marah kepada kerajaan jika hasil cukai dapat meningkatkan pendapatan rakyat. - CARI Infonet

Baca selanjutnya : Bernama 






29

Bagus
21

Marah
27

Terkejut
20

Sedih
11

Lawak
23

Bosan

Friends Rank (131 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kodokbawang 20-10-2015 08:15 AM
aikkkkkkk..manyak senang ko nexr stetment,....
Quote bit 20-10-2015 08:16 AM
WTF? Still high nampaknya si mat selan ni. What choice do we have? Mengamuk depan kaunter x mau bayar GST?
Mana hasil gst? Propa ja lebih
Quote aechae 20-10-2015 08:21 AM
Syukur... Pakcik ahmad muncul lg
Quote fifie_olin 20-10-2015 08:24 AM
dia ni kan bodo x yah layan
Quote krustykrab 20-10-2015 08:28 AM
wahhhh......ko buat kajian kat rakyat mana satu?
Quote peachRose 20-10-2015 08:30 AM
Bukan boleh terima...x larat nak hangin dah..takdak choice...bahlol punya menteri
Quote namirulmukminin 20-10-2015 08:45 AM
Jap lagi dia pon konar balik cakap "Saya tak penah keluarkan statement macam tu... Ada orang lain menyamar jadi saya bertujuan untuk memburukkan reputasi saya..."
Quote hatikudus 20-10-2015 08:47 AM
Ehhh helloo tambi...rakyat ada pilihan ke nak tolak gst?? puiiiiiiiiiii sangattt
Quote Lina66 20-10-2015 08:50 AM
Betol ke rakyat dah tak marah?
Quote yenil95 20-10-2015 08:57 AM
Ni mana punya kajian kata rakyat tak marah?...
tetiba pepagi ni aku plak yang hangin tengok statement2 yang membebalkan  mcm ni..
Quote kenarikelabu 20-10-2015 08:59 AM
Tak marah kepala hotak luuu!! Kena PAKSA terima.
Quote shernazz 20-10-2015 09:00 AM
nk x nk kena terima knnnn
Quote epis 20-10-2015 09:13 AM
nak buat macam mana, dah buat ape2 pon kene GST, bukannya ada pilihan pon... kene la hadapi gak, huhu... hayoo setaikment~~~
Quote abangbeca 20-10-2015 09:21 AM
Tahniah ahmad maslan teruskan berkairya....
Quote bluehedgehog 20-10-2015 09:26 AM
@penjejak_awan
ko da pi mana
Quote zach2008 20-10-2015 09:32 AM
Ni mmg ngok... terpaksa terima la ngok. Melainkan lepas ni bila masa nak PRU akan ada parti politik kata bahawa mereka akan hapuskan GST jika memerintah... itu pun bukan senang sebab melibatkan Akta yg perlu dibentang kat parlimen dan tentu ambik masa yg lama. Silap2 dah PRU kembali.

PR/harapan Baru ke, takkan jadikan ianya manifesto pun. Sumber yg tetap.
Quote noor2 20-10-2015 09:35 AM
Sama mcm najib....hehe...
Quote teratai_indah 20-10-2015 09:38 AM
Sabar je lah dgn statement dia ni... vongoks sgt.. rakyat terpaksa mengadap GST ni... meluat..
Quote dizek 20-10-2015 09:39 AM
isu GST pada asalnya sekadar dipolitikkan
secara berlebihan

bila yang mainkan politik
dah alih tumpuan kepada modal lain
macam 1MDB, maka hilanglah viralnya

Lihat semua komen(143)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-2-2023 07:44 PM GMT+8 , Processed in 0.095069 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top