CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Zul Ariffin Mengalami Kemalangan!

16-10-2015 10:25 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 21813| Komen: 107

Description: Baru-baru ini, pelakon Zul Ariffin mengalami satu kemalangan sekitar tiga hari lepas ketika sedang menaiki Jetski di Pulau Langkawi.


sumber foto : http://beautifulnara.com/



Baru-baru ini, pelakon Zul Ariffin mengalami satu kemalangan sekitar tiga hari lepas ketika sedang menaiki Jetski di Pulau Langkawi. 

Ketika kejadian itu, difahamkan Zul terpelanting daripada jetski yang dibawanya.

Perkara itu disahkan sendiri oleh Zul menerusi akaun Instagram miliknya dan memberitahu beliau berada dalam keadaan baik. 

Namun, Zul tidak mahu memberikan komen lanjut bagaimana kemalangan itu berlaku.





sumber : http://beautifulnara.com/
25

Bagus
15

Marah
14

Terkejut
32

Sedih
14

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (117 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zoe1511 16-10-2015 10:26 AM
apa ke pelik sangat peha dia tu
Quote zoe1511 16-10-2015 10:26 AM
tanak komen, takpayah lah post kat insta
Quote tomet05 16-10-2015 10:40 AM
peha sedap digoreng ..
Quote krustykrab 16-10-2015 10:41 AM
zoe1511 replied at 16-10-2015 10:26 AM
apa ke pelik sangat peha dia tu

haaah....dah macam cacat pulak
Quote ajurina 16-10-2015 10:42 AM
peha besar.....betis cikeding jer.....cet!
Quote liyamariska 16-10-2015 10:42 AM
peha dia nampak pelik...  
Quote haruslah 16-10-2015 10:43 AM
cam takut jer nengok peha dia
Quote zoe1511 16-10-2015 10:44 AM
krustykrab replied at 16-10-2015 10:41 AM
haaah....dah macam cacat pulak

mana satu lutut heshe
Quote caplimau 16-10-2015 10:47 AM
omggg!! aku ngeri tgk peha die..
Quote haziraf 16-10-2015 10:47 AM
kenapa di censored molotnya?
Quote kaksom 16-10-2015 10:55 AM
ek eleee... ingat kan eksiden ape kebenda lahhhh...
sikit beso pya badan oun blh terpelanting keeeee hahaha adehhhh

*PUN
Quote kaksom 16-10-2015 11:00 AM
krustykrab replied at 16-10-2015 10:41 AM
haaah....dah macam cacat pulak

huduhnya peha diaaa
Quote enchikfitz 16-10-2015 11:00 AM
Jelesnya tgk peha dia. @axl_bach
Quote axl_bach 16-10-2015 11:05 AM
enchikfitz replied at 16-10-2015 11:00 AM
Jelesnya tgk peha dia. @axl_bach

hampeh ko tag aku hahahahaha

BTW mmg quadriceps femoris mamat nih mmg cun abis, tp sbb gastroc muscles x well developed nampak kaki dia x balance laaa........kalo gastroc dia pun cun terbelah baru mariiiiiiii

apapun siyes jeles tgk peha dia.....

Quote kaksom 16-10-2015 11:06 AM
haziraf replied at 16-10-2015 10:47 AM
kenapa di censored molotnya?

haha iols pun tertanya2 juge... hisap rokok kot..
Quote axl_bach 16-10-2015 11:07 AM
enchikfitz replied at 16-10-2015 11:00 AM
Jelesnya tgk peha dia. @axl_bach



tgk peha dah cun tp calf underdeveloped nampak sgt cacat........huhuhuhuhuhu

Quote AprilLova 16-10-2015 11:07 AM
peha kaka jul terlihat aneh di sini
Quote enchikfitz 16-10-2015 11:08 AM
axl_bach replied at 16-10-2015 11:05 AM
hampeh ko tag aku hahahahaha

BTW mmg quadriceps femoris mamat nih mmg cun abis, tp sbb gastroc  ...

Kalau x makan supplement /cucuk steroid, rasa2 boleh x muncul naturally? Sbb aku workout x mkn apa2 supplement pun. Mohon pencerahan
Quote archs2dio 16-10-2015 11:11 AM
never skip legday..

Lihat semua komen(107)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-2-2023 09:15 AM GMT+8 , Processed in 0.090696 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top