CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Gadis Melayu Bertudung Kongsi Gambar Sedut Air Liur Kekasih

29-9-2015 11:53 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 38890| Komen: 169

Description: Gadis Melayu Bertudung Kongsi Gambar Sedut Air Liur Kekasih INILAH contoh sebenar yang boleh dikatakan pada akhlak remaja-remaja Muslim di negara ini. Apabila kebodohan dan naf ...
Oleh Fyruz Hann


Kisah yang dikongsi oleh Mynewshub. Baca di bawah:


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


INILAH contoh sebenar yang boleh dikatakan pada akhlak remaja-remaja Muslim di negara ini.

Apabila kebodohan dan nafsu bergabung, tercetuslah perkara seperti ini yang jujurnya kami katakan, memperbodohkan diri.

Gambar yang diambil daripada aplikasi WeChat ini merupakan salah satu daripada lambakan gambar tidak senonoh yang sering dijumpai di dalam aplikasi permesejan sosial tersebut.

Pernah dilaporkan akhbar tempatan, aplikasi WeChat ini dijadikan medan bagi segelintir individu yang ingin mencari kenalan yang kemudiannya berakhir di ranjang.

Pemerhatian kami pula ketika melihat moment pada tetapan aplikasi tersebut, rata-ratanya menunjukkan mentaliti remaja pada masa kini yang sudah hilang ‘kualiti’ dan sifat taksub pada diri demi mengejar kecantikan adalah perkara biasa buat mereka.

Anda lihatlah sendiri, lebih-lebih lagi golongan wanita, boleh dikatakan hampir 90 peratus daripadanya meluahkan perasaan bagi mendapatkan perhatian daripada pengguna lain.

Perkara ini selanjutnya akan memberi kesempatan buat golongan lelaki untuk ‘memancing ikan yang dirasakan boleh ditangkap’ dan apabila sudah dimakan umpan, perkara seterusnya yang dikhuartiri akan berlaku adalah…berzina.

Kembali kepada gambar yang kami kongsikan ini, untung besar kepada siapa yang menjadi ‘kawan baik’ perempuan ini ya, tak payah susah-susah kahwin pun boleh ‘dapat free‘ .

Nasihat kami adalah sekiranya anda mempunyai anak perempuan yang aktif menggunakan aplikasi media sosial seperti ini, silalah semak peranti pintarnya.

Jika menjumpai perkara yang mencurigakan, jangan tunggu sehingga nasi menjadi bubur, teruslah memberikan kesedaran kepadanya, kerana anak itu adalah amanah kita daripada Allah. – MYNEWSHUB.CC

18

Bagus
14

Marah
10

Terkejut
13

Sedih
18

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (87 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote famri7 29-9-2015 06:56 AM
Tidak apa..sekurang2nya beliyau menutup aurat....alhmdulillah.
Quote Modngengade 29-9-2015 07:01 AM
famri7 replied at 28-9-2015 10:56 PM
Tidak apa..sekurang2nya beliyau menutup aurat....alhmdulillah.

Amboi tk sempat kakak nak komen...
Agaknya sis ada auto komen ker?
Quote famri7 29-9-2015 07:03 AM
Modngengade replied at 28-9-2015 11:01 PM
Amboi tk sempat kakak nak komen...
Agaknya sis ada auto komen ker?

Saya tiada life dipagi hari..biasalah.
Quote fifie_olin 29-9-2015 07:16 AM
baeknya posing...x tekehel ke leher ko dekkk
Quote fire_place 29-9-2015 07:16 AM
Dah mmg jenis xmalu ya gitu.
Mls nak hairan.masa blaja lg dah nampak.selalu kutuk org
Mentang2 dia ahli surau.pakai tudung g kelas xda selempang2.
Masuk ajk dakwah..sekali dlm kamera gambo dgn bf pergh xteragak.pakai sopan tu utk tutup aib aka topeng je,lpstu org kutuk org lain join kutuk gak.hakikatnya kat blakang 10x ganda teruk.
Quote yusryimran 29-9-2015 07:24 AM
amboi gigih... nasiblah kalau dihencap..
Quote ultra78 29-9-2015 07:32 AM
Oh..mujurlah sedut air liur aje dan bukan air lain

Quote Modngengade 29-9-2015 07:34 AM
Tu baru pose sedut air liur...kakak rasa pose yg sedut mcm2 air pun ada....ummah pprt biasalah
Quote bluehedgehog 29-9-2015 07:37 AM
ok ba, ada bertudung...tiada masalah

Quote gaara_X 29-9-2015 07:41 AM
entah laa.....moga jadikan satu pengajaran buat semua...
Quote noor2 29-9-2015 07:48 AM
Yang dk jaja gambar pun satu.....hancur maruah....spesis jamal lembu dan umngok yg melaungkan maruah x rasa terkesan dgn ni.....
Quote bluehedgehog 29-9-2015 07:52 AM
noor2 replied at 29-9-2015 07:48 AM
Yang dk jaja gambar pun satu.....hancur maruah....spesis jamal lembu dan umngok yg melaungkan maruah ...

spesis jamal dan umno x hairan dgn adegan ni...sbb ni biasa...maruah melayu dan islam x dicabar pun

klau cina......cina babi!!!!!! jgn hina islam!!!! jgn cabar melayu!!!!
Quote AbukRokok 29-9-2015 07:54 AM
saki baki ajaran al arqam kot....
Quote AbukRokok 29-9-2015 07:55 AM
atau mencontohi burung memberi anak makan
Quote aechae 29-9-2015 07:55 AM
Mcm mna dorg amek gmbr smbil ni ye?dr dlu tetanya2...
Quote bluehedgehog 29-9-2015 07:56 AM
aechae replied at 29-9-2015 07:55 AM
Mcm mna dorg amek gmbr smbil ni ye?dr dlu tetanya2...

pkai tangan la..adoi
Quote aechae 29-9-2015 08:00 AM
bluehedgehog replied at 29-9-2015 07:56 AM
pkai tangan la..adoi

Hahhaha...mesti pkai tgn...tp tu la...snap skali xkn trus jd pic nya? Nk bg center lg gmbr tu...x shaking...x blur..
Quote bluehedgehog 29-9-2015 08:02 AM
aechae replied at 29-9-2015 08:00 AM
Hahhaha...mesti pkai tgn...tp tu la...snap skali xkn trus jd pic nya? Nk bg center lg gmbr tu...x  ...

ko ni x pandai selfie la
gi blajar
Quote aechae 29-9-2015 08:04 AM
bluehedgehog replied at 29-9-2015 08:02 AM
ko ni x pandai selfie la
gi blajar

Selfie tu utk org x konfiden je

Lihat semua komen(169)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 09:36 PM GMT+8 , Processed in 0.067469 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top