CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

UMNO Cawangan Anjurkan Forum Untuk Menolak Kepimpinan Najib

21-9-2015 02:41 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4483| Komen: 17

Description: Kecewa dengan kepimpinan Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak, UMNO Cawangan Pusat Bandar Taman Cempaka, Bahagian Pandan mengadakan forum khas.

sumber foto : http://www.freemalaysiatoday.com/



Kecewa dengan kepimpinan Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak, UMNO Cawangan Pusat Bandar Taman Cempaka, Bahagian Pandan mengadakan forum khas.

Forum bertemakan “Kembalikan Maruah Perjuangan Bangsa”, turut menjemput bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad untuk menyampaikan ucapan.

Mengulas mengenainya, Ketua UMNO Cawangan Pusat Bandar Taman Cempaka, Syed Saifuddin Syed Harman mendakwa ia diadakan bagi meluahkan rasa tidak puas hati terhadap pucuk pimpinan parti yang ada sekarang.


"Forum ini bukan bertujuan untuk menjatuhkan UMNO tetapi hanya mahukan Najib berundur. Kita mahu selamatkan UMNO daripada terus rosak."



berita selanjutnya : freemalaysiatoday.com
7

Bagus
11

Marah
12

Terkejut
14

Sedih
3

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (54 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote DeMax 21-9-2015 02:51 PM
Tak lama lagi mantan PM ni kena C4..dah pencen buat la mcm org pencen
Quote PEPPERMAN 21-9-2015 02:54 PM
berani dia buat program atas nama UMNO!!!

kalo UMNO, mereka wajib mentaati dan menyokong Datuk Seri Najib!

kena siasat siapa dalang disebalik program ni. Besar kemungkinan musuh yang cemburukan UMNO berselindung di sebalik nama UMNO Taman Cempaka
Quote wwwvvvwww 21-9-2015 03:23 PM
Selamat berpokpek ngokngek
Quote bangcak 21-9-2015 03:38 PM
DeMax replied at 21-9-2015 02:51 PM
Tak lama lagi mantan PM ni kena C4..dah pencen buat la mcm org pencen

mana bleh letup org tua.
tak baik taw!
bagi dia jakuzi dlm simen suda la.

Quote -electrifying- 21-9-2015 04:07 PM
PEPPERMAN replied at 21-9-2015 02:54 PM
berani dia buat program atas nama UMNO!!!

kalo UMNO, mereka wajib mentaati dan menyokong Datuk Se ...

hahaha ini sarkastik ke apa ni
Quote giyomi 21-9-2015 04:17 PM
PEPPERMAN: berani dia buat program atas nama UMNO!!!kalo UMNO, mereka wajib mentaati dan menyokong Datuk Seri Najib!kena siasat siapa dalang disebalik program ni ...


Dalang nya cina india termasuk jarum2 halus Yahudi wlpn pada hakikatnya melayu kita sendiri menolak kepimpinan 2.6. So peserta tshit merah, basuh balik tshit ek. Moga2 kali ni jerebu n taufan melanda puak2 jahil nan bodo yg mempertahankan pujaan ati 2.6 mereka.
Quote bluehedgehog 21-9-2015 04:23 PM
jamal oi mana jamal....ni negeri ikan bakar lu
Quote Emperor95 21-9-2015 04:24 PM
Majulah sukan untuk negara
Quote Simunggu 21-9-2015 04:25 PM
sebenarnya ini lah yg akan merosakkan UMNO dan melayu/Islam....
Quote dizek 21-9-2015 04:25 PM
buatlah demo BERSHIT ka forum ka

kalo tak cukup kuat alasan suruh turun
tak ke mana juga
Quote freebird 21-9-2015 04:28 PM
bukan ketua lembu tu cakap ada 3 jota lembu sokong dia???
Quote mattzzx 21-9-2015 04:30 PM
hebat cawangan ni....
Quote dizek 21-9-2015 04:32 PM
freebird replied at 21-9-2015 04:28 PM
bukan ketua lembu tu cakap ada 3 jota lembu sokong dia???

babi salah dengar tu
Quote cendolsantan 21-9-2015 06:05 PM
kenapa orang Melayu asyik suka sangat 'blame' atau salahkan orang lain?  Semua perkara berlaku adalah salah orang lain.... cakap pasal perang saudara di Timur Tengah mesti kata dalangnya Yahudi, pada hal puak-puak di Timur Tengah yang tidak sepakat dari dulu hingga sekarang.... pasal UMNO pula, ada pihak pula kata dalangnya DAP lah, PKR lah.... korang tahu tak sekarang UMNO dah teruk berpecah belah kerana angkara duit dana politik itu, siapa boleh terima duit parti dimasukkan ke dalam akaun peribadi.... tak masuk akal langsung.... tunggu masa untuk letup aje.... tak percaya pergi tanya orang UMNO yang korang kenal... dapat habuan diam lah.... dapat sikit dan yang tak dapat, mana boleh duduk diam?
Quote NAT_11 21-9-2015 06:19 PM
dizek posted on 21-9-2015 04:25 PM
buatlah demo BERSHIT ka forum ka

kalo tak cukup kuat alasan suruh turun

KIHKIHKIH - Inilah masanya PAHLAWAN BUGIS tunjuk kejantanannya.
Dia patot attend forum ni, bukan mintak semua MELAYU rasis, marah CINA.


Quote skyreds 22-9-2015 01:33 AM
bikin panas ...
Quote otai_g 22-9-2015 02:24 AM
rminya cyber tropher najib dlm ni.

zaman skang org gila pun da x sokong najib

Lihat semua komen(17)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-2-2023 12:05 PM GMT+8 , Processed in 0.079611 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top