CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Status KJ Dalam Umno Diketahui Petang Ini

25-1-2023 01:42 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2980| Komen: 52

Description: Status keahlian Khairy Jamaluddin dalam UMNO akan diketahui petang ini.Perkara itu disahkan Timbalan Presiden UMNO, Datuk Seri Mohamad Hassan dalam sidang akhbar semasa lawatan ke galeri jualan Satu A ...
Status keahlian Khairy Jamaluddin dalam UMNO akan diketahui petang ini.

Perkara itu disahkan Timbalan Presiden UMNO, Datuk Seri Mohamad Hassan dalam sidang akhbar semasa lawatan ke galeri jualan Satu Anggota Satu Rumah (SASaR), di sini hari ini.



IG KJ

“Petang ini,” katanya ringkas ketika ditanya pemberita berhubung perkara tersebut.

Khairy sebelum ini secara terbuka mengakui tidak menggemari segelintir pemimpin UMNO dan mahu ‘membersihkan’ parti itu, jika berjaya menawan Parlimen Sungai Buloh pada Pilihan Raya Umum Ke-15 (PRU15).

Beliau dalam masa yang sama turut menegaskan, semua pihak perlu mengakui UMNO perlu berubah untuk kembali menjadi parti yang boleh dibanggakan dan menjadi wadah politik terbesar seperti suatu ketika dahulu.

Mesyuarat UMNO dijadual diadakan petang di Menara Dato’ Onn di sini. 


Sumber: UTUSAN


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote putera_daruna 25-1-2023 02:09 PM
bertabah la KJ...
Quote sharlenetexas 25-1-2023 02:14 PM
Nak kena buang?


Quote sharlenetexas 25-1-2023 02:15 PM
Yang tinggal dinosaur kertu kaki rasuah. Sampai bila2 umno tak dapat berubah. Fighterlah konon. Fighter taik kucing!


Quote opie5662 25-1-2023 02:18 PM
Makin panjang la kertas undi nnt sbb ade pertambahan parti baru....kakakakkakaka
Quote Suchi 25-1-2023 03:04 PM
Kalau dia memang aritu kat SB
Agak2 dia kena buang tak?
Sbb dia takde kusi senang skit nak buang kan.
Hat ada kusi mana kena buang walau terang2 juga melawan
Quote zamzam 25-1-2023 03:57 PM
KJ masuk DAP.
Quote Tinot7 25-1-2023 04:02 PM
Suchi replied at 25-1-2023 03:04 PM
Kalau dia memang aritu kat SB
Agak2 dia kena buang tak?
Sbb dia takde kusi senang skit nak buang kan ...

Yg ada kerusi pun deme nak buang.. ni mmg plan dari tahun lepaih.. tunggu masa jahh.. umno jaman now dah teyuk namatey..

Kisah kj pulakk mmg sengaja buat cenggitu supaya takde kerusi.. kj pi bertanding kat sg buloh pun bknnya dpt tmpt tu asalnya.. tok mat pon sama jahh jahat.. sbb dia la berebut rembau tuh.. la ni nampak la belang taring masing2.. busyuk sebusyuk2nya..
Quote Simunggu 25-1-2023 04:07 PM
status bujang atau kahwin...?
Quote sharlenetexas 25-1-2023 04:07 PM
zamzam replied at 25-1-2023 03:57 PM
KJ masuk DAP.


KJ pakai jubah pakai serban mau terkejut semua.
Pas tu jadi mcm julripin, dgn jubah2 melayang. Kalau versi perempuan, tudung terbang.




Quote pu3_rania 25-1-2023 04:11 PM
Tinot7 replied at 25-1-2023 04:02 PM
Yg ada kerusi pun deme nak buang.. ni mmg plan dari tahun lepaih.. tunggu masa jahh.. umno jaman n ...

Setuju sangat dengan hang
Lepas PRU15, dah nampak true colour Tok Mat
UMNO ni tunggu masa nak di talkin kan
Banyak sangat kepincangan dalam UMNO ni sampaikan dulu ada kuota khas Haji untuk ahli-ahli UMNO sampai sanggup cantas giliran orang lain selain dari kuota untuk pembelian rumah
Memang bangsat sebangsatnya yang memang dah jauh terpesong perjuangan dan arah tuju sebenar UMNO yang di tubuhkan dulu
Quote Tinot7 25-1-2023 04:23 PM
pu3_rania replied at 25-1-2023 04:11 PM
Setuju sangat dengan hang
Lepas PRU15, dah nampak true colour Tok Mat
UMNO ni tunggu masa nak di  ...

Iols dari dolu2 mmg tak suka tokmat.. rupa cam musang.. hahahaha
Tapi la ni baru iols nak bersuara..
Quote KamikuP 25-1-2023 04:33 PM
Tinot7: Iols dari dolu2 mmg tak suka tokmat.. rupa cam musang.. hahahahaTapi la ni baru iols nak bersuara..


Takbaek cuolls kata muka Tok Mat mcm musang, nnti ada forumer kata so yesterday ckp muka org mncm heiwan.. nnti dia akan binatangkan cuolls... ekekeke

Quote pu3_rania 25-1-2023 04:37 PM
Tinot7 replied at 25-1-2023 04:23 PM
Iols dari dolu2 mmg tak suka tokmat.. rupa cam musang.. hahahaha
Tapi la ni baru iols nak bersuara ...

To be honest
Dulu aku memang suka Tok Mat tapi selepas PRU15 yang mana dah nampak true colour dia especially tang dia penyokong tegar si Wak Jahit terus aku banned dia
Quote creastysomp 25-1-2023 07:07 PM
Kisah kj pulakk mmg sengaja buat cenggitu supaya takde kerusi.. kj pi bertanding kat sg buloh pun bknnya dpt tmpt tu asalnya.. tok mat pon sama jahh jahat.. sbb dia la berebut rembau tuh..
Quote lola0311 25-1-2023 07:08 PM
nak tgu ismail sabri pulak kene kick x? dia byk bunyi jugak tp ade kerusi xde lah nak kena itu ini
Quote genUmi 25-1-2023 07:08 PM
umno memang nak bunuh diri ke?
Quote tahanie 25-1-2023 07:10 PM
Entah macam mana dia boleh naik. Tak ada pencapaian
Quote margo20 25-1-2023 07:12 PM
So apa statusnya? Dh maghrib ni
Quote TOPwind 25-1-2023 07:36 PM
margo20 replied at 25-1-2023 07:12 PM
So apa statusnya? Dh maghrib ni

Tunggu Subuhlah
Boleh?

Lihat semua komen(52)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-2-2023 06:52 AM GMT+8 , Processed in 0.192242 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top