CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kesal Diminta Berundur, Perjumpaan Lebih 100 Ketua Bahagian Umno Bersama Zahid Hamidi Di WTCKL

24-11-2022 05:04 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2384| Komen: 49

Description: KUALA LUMPUR – Lebih 100 Ketua Bahagian UMNO sedang mengadakan perjumpaan bersama Pengerusi Barisan Nasional (BN), Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi di Menara Dato Onn, Pusat Dagangan Dunia Kuala Lum ...
KUALA LUMPUR – Lebih 100 Ketua Bahagian UMNO sedang mengadakan perjumpaan bersama Pengerusi Barisan Nasional (BN), Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi di Menara Dato Onn, Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur (WTCKL), hari ini.


Foto: Kosmo

Perjumpaan tersebut difahamkan bagi menyatakan solidariti kepada Presidennya dan menyatakan kekesalan terhadap gesaan daripada beberapa parti komponen BN supaya Ahmad Zahid meletakkan jawatan sebagai Pengerusi BN. –CARI

Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote totokreturn. 24-11-2022 05:10 PM
tak habis2 nak melukut di tepi gantang

lagi 5 tahun, pupus la puak2 ni sebab tak dpt projek
Quote Triple_8 24-11-2022 05:11 PM
Undur wak jahit undur!
Quote Skuau 24-11-2022 08:35 PM
Edited by Skuau at 25-11-2022 12:38 PM

korang sembah wak...camla semua pengundi selain dap tu...semuanya undi umno...tak fikir ke..ideologi korang tu..la korang 'melingkup' dpt 30 jer
Quote awanearisu 24-11-2022 08:39 PM
Lambat lagilah nak berubah nampaknya.
Maka jangan mengongoi apabila semakin hari semakin tidak relevan di kalangan masyarakat.
Quote anilza10 24-11-2022 08:41 PM
Menguatkan alasan utk tolak umno.. bye2...
Quote SalenaGomez 24-11-2022 08:41 PM
totokreturn. replied at 24-11-2022 05:10 PM
tak habis2 nak melukut di tepi gantang

lagi 5 tahun, pupus la puak2 ni sebab tak dpt projek


Dah agak2 dah perangai uturn diorg ni…sbb tu pru 14 haritu wak jahit x turun2 jugak…time pemilihan presiden pon x kalah2

Hangat2 taik ayam je ahli umno ni
Quote itik_magic 24-11-2022 08:43 PM
mesti pakcik umno (org katalah) yg halau maszlee kat simpang rengam malu skrg.
Quote kaseh80 24-11-2022 08:45 PM
Masih mengampu semestinya Dan selamanya
Quote lightheaded67 25-11-2022 07:16 AM
ahhh sama je tipu tipuan semua.
cuols kasi masuk acikmah acikjib kedalam bukan sebab rakyat sgt kan???
tp sbb deyol bolot smua cuolszah takleh merasa kan???
cuolz org simpan sbb rajin open table kann??

hashtag gcb ala carte satu, oreo mcflurry 1, cepat sikit
Quote pinggan 25-11-2022 07:22 AM
Letak la jawatan Zahid klau betul sayang kat umno tu. Jadi pemimpin biar ada maruah. Orang dah tamau jangan buat muka tak malu
Quote shernazz 25-11-2022 07:23 AM
lightheaded67 replied at 25-11-2022 07:16 AM
ahhh sama je tipu tipuan semua.
cuols kasi masuk acikmah acikjib kedalam bukan sebab rakyat sgt kan ...

Pagi2 gcb takdak..
Ada promosi rm5.99 sausage mcmuffin with egg plus milo..
Ajom.kite order...
Quote bulalof 25-11-2022 07:25 AM
yg teruk rakyat juga. ada yg kisah?
Quote SedihPedih 25-11-2022 07:25 AM
Nnt wak kasi gula2.. ok le tu
Quote lightheaded67 25-11-2022 07:25 AM
shernazz replied at 25-11-2022 07:23 AM
Pagi2 gcb takdak..
Ada promosi rm5.99 sausage mcmuffin with egg plus milo..
Ajom.kite order...

tggulah cuolzz pukul 11 nantii cuolz tggu kt lampu depan kedai acik markonah, nnti iols dtg pickup n carry kkk
Quote shernazz 25-11-2022 07:40 AM
lightheaded67 replied at 25-11-2022 07:25 AM
tggulah cuolzz pukul 11 nantii cuolz tggu kt lampu depan kedai acik markonah, nnti iols dtg pickup ...

Okay beres
Pape roger k...
Kita tak.makan popcorn
Kita makan mekdi
Quote Nurdianah 25-11-2022 07:43 AM

Quote zuliana29 25-11-2022 07:46 AM
ilmu apa la wak ni pakai ya.. memasing masih lagi mengampu dia.. mesti dorg2 ni pun sedikit sebanyak buat conar conar mcm wak ni jgk.. rahsia semua dlm tgn wak...
Quote LoveSungmin 25-11-2022 07:58 AM
memang muka tak reti malu betul anak beranak pornorogo ni dari anak sampai ke bapa..
Quote akies 25-11-2022 09:07 AM
Biar je la akar umbi dan ketua2 bahagian buat keputusan.
Mereka lebih arif hal dalaman parti.
Iols rasa next pemilihan..zahid tak bertanding.

Lihat semua komen(49)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2022 03:13 AM GMT+8 , Processed in 0.103054 second(s), 51 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top