CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Julia Farhana Dan Hafiz Menyusahkan!" Lufya Omar Pergi Mahkamah, Tak Nak Maruah Dipijak-Pijak

24-11-2022 11:01 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 6955| Komen: 74|Original author: Saiful

Description: Lufya Omar baru-baru ini memuat naik beberapa gambar memaparkan dirinya berada di mahkamah dan laporan polis.
Lufya Omar baru-baru ini memuat naik beberapa gambar memaparkan laporan polis dan dirinya berada di mahkamah.

Di Instagramnya, Lufya mendedahkan bahawa dia difitnah oleh Julia Farhana dan bekas suaminya, Che Hafiz dengan mendakwa dirinya menganggu, memfitnah pelakon tersebut malah dia juga didakwa membuat kecoh dan mengganggu bekas suami di klinik.


Katanya, dua individu tersebut telah menyusahkannya dari segi masa, tenaga, wang dan tugasnya sebagai ibu tunggal serta sengaja untuk menjatuhkan reputasinya dengan memalukan dan memfitnah dirinya.


Foto: IG

“Laporan polis yang digembar-gemburkan di media sosial telah dimanipulasikan oleh 2 pihak yang tidak bertanggungjawab ini (tanpa sokongan bukti) bagi menjatuhkan reputasi saya, memalukan dan memfitnah saya. Lufya tidak boleh terima sama sekali.


“Laporan palsu dan fitnah yang kamu lemparkan terhadap saya adalah keterlaluan. Kamu berdua telah menyusahkan saya dari segi masa, tenaga, wang ringgit dan mengganggu tugas saya sebagai seorang ibu tunggal yang bekerja menyara anak.

“Beberapa minggu ini saya dipanggil berulang kali bagi membantu siasatan polis di balai Sg. Buloh dan Kota Damansara berkenaan saya mengganggu dan memfitnah aktres baru. Saya juga dikatakan telah membuat kecoh dan mengganggu bekas suami yang juga teman lelaki aktres itu di kliniknya,” tulisnya di Instagram.


 
Lufya juga menafikan dakwaan yang mengatakan dirinya mengganggu bekas suami di klinik dan dia menjelaskan bahawa dia ke klinik tersebut kerana anaknya demam dan ingin bertemu dengan bekas suami.



“Saya hanya hantar anak yang sedang demam teringin bertemu dengan ayahnya. Lawatan ke klinik itu adalah secara kebetulan kerana anak ketika itu ke klinik bersebelahan dengan klinik bapanya. Saya hanya hantar anak yang terlalu rindu dengan bapanya dan menunggu di luar klinik. Saya telah dilaporkan ke polis oleh bekas suami yang membuat kekecohan sedangkan perkara itu tidak sama sekali berlaku (laporan tanpa bukti, cctv dan sebagainya),” jelas Lufya.




Disebabkan itu Lufya membuat keputusan untuk membuka siasatan lanjut selepas mendapat surat pemberitahuan dari pihak polis dan ke mahkamah bagi mendapatkan pembelaan ke atas dirinya dan anak. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote emera 24-11-2022 11:02 AM
Kesian anak ko.
Quote TerataiMelur02 24-11-2022 11:03 AM
Lol..gitu pulak. Mana2 la lupya.
Quote akuHavocczz 24-11-2022 11:18 AM
korang bertiga patut dok dendiam je. Bukan artis terkemuka yang perlu kitaorang amek tahu pun. takde nya reputasi yang tercalar ke apa, sebab tiga tiga takde reputasi pun
Quote doubleharmonic 24-11-2022 11:27 AM
tak lecak ke tiak asik turun naik mahkamah
Quote doubleharmonic 24-11-2022 11:29 AM
heshe buat sendiri kerr kek tuhh. napa nampak hauk sangat macam pakai coklat murah
Quote chandrahusin 24-11-2022 11:31 AM
reputasi apo? Kenal pun tak ko
Quote acepark 24-11-2022 11:32 AM
doubleharmonic replied at 24-11-2022 11:29 AM
heshe buat sendiri kerr kek tuhh. napa nampak hauk sangat macam pakai coklat murah

betul la.cer beli aja.senang
Quote mizruncing 24-11-2022 11:34 AM
buat penat je weh kes mahkamah ni
Quote babelina 24-11-2022 11:34 AM
hahaha.. mcm2 hal dia nie.. klau penat, bincang2 diam2..
Quote Fazzbulous 24-11-2022 11:38 AM
klnik bekas suami dkt ke dgn rumah lupia ni?beria naw la lupia huiiii nk g klnik sblah klnik bkas laki...jgn simply2 nk tduh org buat fitnah..ntah2 nnti org tnjuk bukti cctv ke...kan da malu...let him go la lupia weii..da sampai masanya bkas suami & bkal bini mohon perinth mhkmh utk halang si lupia ni kait atau sebut apa2 pasal diorg dkt media....mcm bkas laki RR buat..huhuhuhu...
Quote nena9042 24-11-2022 11:49 AM
Entoh le wehhh. Yang orang nampak, kau yang banyak drama.
Quote missHaidiD 24-11-2022 11:52 AM
Tiak lecak ni nk perhatian. Dia tau netizen slalu bg side pd ibu tunggal. Tak pepasal julis dibenci netizen padahal bkn julia rampas laki ko pun.
Tiak lecak bakalan dibenci mertua lepas ni
Quote kotakominami 24-11-2022 12:11 PM
Polis byk lg benda penting nk buat...dgn drama PRU lg...
Quote prince_marhaen 24-11-2022 12:16 PM
...menggangu bekas suami yang juga teman lelaki aktris itu di kliniknya sedangkan saya hanya hantar anak yang sedang demam teringin bertemu dengan ayahnya. Lawatan ke klinik itu adalah secara kebetulan kerana anak ketika itu ke klinik bersebelahan dengan klinik bapanya....


HAHAHAHAHAHAHA SI TIAK LECAK NI.... bukan main banyak klinik lain..kau tetap tuju ke situ jugak kan... anak teringin ke epek lecak kau yang teringin jumpa apak dia.. hahahahahahah psiko much!
Quote electricopop 24-11-2022 12:26 PM
Apa yang dramanya 3 ekor ni, ada sesape bole bagi short kesimpulan x haha.
Quote edayildiz 24-11-2022 12:29 PM
dia ni kwn ngn rr kn
Quote Nenasketum 24-11-2022 12:29 PM
Time2 cemas ni la ko nak berdrama. Cikgu2 omputeh skolah anak aku berlari2 nak balik kampung, polis merata, ko plak nak buat about you?
Quote Sazreena 24-11-2022 12:32 PM
Kes culik anak ko pun lum setel, ini lagi nak tambah file otek.
Quote cikperiukkera 24-11-2022 12:33 PM
Ada masa pulak nk report benda mcmni… kes anak yg konon hampir diculik tu ko dh buat report & bagi kerjasama x dengan polis wahai BETINA KETIAK LECAK ?

Lihat semua komen(74)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2022 02:43 AM GMT+8 , Processed in 0.086069 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top