CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Lelaki Mirip Menantu Ismail Sabri, Jovian Mandagie Berciuman Dengan Lelaki Dalam Lif?

22-11-2022 02:50 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 29766| Komen: 199|Original author: Saiful

Description: Sedang ramai tengah kalut dengan situasi politik tanah air, ada satu video panas tersebar.
Sedang ramai tengah kalut dengan situasi politik tanah air, ada satu video panas tersebar.

Di Twitter, seorang pengguna memuat naik video memaparkan lelaki mirip menantu Ismail Sbari, Jovian Mandagie berada dalam lif dengan seorang lelaki.



Foto: Twitter

Apa yang menarik perhatian adalah lelaki berkenaan dilihat mencium leher Jovian.

Di ruangan komen terkejut sungguh bila ada yang mendakwa memang dah lama tahu Jovian songsang.



Malah ada yang mendakwa kenal teman lelakinya.


Setakat ini tidak dapat dipastikan benarkah lelaki berkenaan Jovian?

Mungkin pelanduk dua serupa sahaja dan ada pihak yang sengaja mengeruhkan keadaan? -CARI



Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sharlenetexas 22-11-2022 02:51 PM
Bakalan hot thread.

Jobian ni tak puas lagi ke dgn jobian pharmaceutical?

Quote ALDRIN 22-11-2022 02:52 PM
Open secret...lah. klu betul tu Jobiang
Quote kemaruk 22-11-2022 02:54 PM
tak HD, besi etc     
Quote ifanonline 22-11-2022 02:56 PM
dalam forum CI ni ramai gay juga, tul tak @Rockafella ?
Quote Simunggu 22-11-2022 02:56 PM
fitnah bah ni
50 puluh linggit..
Quote bakingsoda 22-11-2022 02:57 PM
yg bini dia sebok hal politik, siap leak wasap chat bapak dia. jaga laki ko sudah la
Quote kakikuDibibirmu 22-11-2022 02:57 PM
Edited by kakikuDibibirmu at 22-11-2022 03:03 PM

Tak ada tisu terbang pun

Flag-for-History-1-1024x681.png
Quote vanillaninja 22-11-2022 02:58 PM
Mohon Nina tampil defend laki sheols
Quote makton 22-11-2022 03:00 PM
alaa cium bahu je ke???
Quote caprut 22-11-2022 03:01 PM
Kan da ckp ramai je pemimpin PAS, BN yg benci LGBT la apela. Tp laungkan DAP support LGBT.

Pemimpin melayu gelak je tgok penyokong. Tu baru keluarga pemimpin

Yg peyokong benci LGBT pon rmai je main pondan, gay for pay.
Quote shernazz 22-11-2022 03:02 PM
Kawan dia ckp ada bau busuk..
Dia hidu.la.kat jovian..busuk ke..
Jovian ckp..nanti...tunggunkat bilik baru bau
Quote teen_angelJB 22-11-2022 03:02 PM
Dia ni bukan sesiapa pun...
Xkesah la leak or wat ever ..
Klu pic politaik yg leak harus dibincangkan..haha
Quote kakikuDibibirmu 22-11-2022 03:04 PM
Cutenya budak nehhhh ermmmmm

262142294-422440316221021-8383339906520207001-n.jpg
Quote sharlenetexas 22-11-2022 03:06 PM
Tak menyempat. Sah2 dlm lif ada cctv.


Quote atira 22-11-2022 03:12 PM
heols bisesksual?
Quote elzy 22-11-2022 03:14 PM
Ayoooo... tercemar nama menantu tersohor Tok Mail..
Quote prince_marhaen 22-11-2022 03:16 PM
open secret...tu yg tanjat tetiba kawin anak menteri...pompuan kan feeling lebih..laki fesyen designer pulak tu.. kekonon laki straight pun boleh buat kerja-kerja lembut... ala-ala kejayaan lah dapat mengubah selera ponen ponen macam bini-bini rizuman rizaimun tu... walaupun laki nyah drag....padahal propa je nak pakai baju lawa-lawa..
Quote Babai 22-11-2022 03:16 PM
Geli weh......
Quote Nham22 22-11-2022 03:17 PM
Haaaaa gitu bila bini ko sibokk abes org korek sisi gelap family.. Ade banyak lg tuuu

Lihat semua komen(199)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-11-2022 04:33 AM GMT+8 , Processed in 0.114449 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top