CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Hormat Sikit Aku Ni Bakal Mak Tiri Kau, Bapak Kau Yang Kejar Aku" - Fatin Afeefa

16-8-2022 10:00 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 8723| Komen: 31|Original author: LilRose

Description: Jika sebelum ini menangis dikecam leher berkerak, terbaru Fatin Afeefa memberi reaksi 'savage' apabila membidas komen biadab netizen.Kredit foto: IGTidak melatah apabila dituduh merampas suami orang, ...
Jika sebelum ini menangis dikecam leher berkerak, terbaru Fatin Afeefa memberi reaksi 'savage' apabila membidas komen biadab netizen.


Kredit foto: IG

Tidak melatah apabila dituduh merampas suami orang, Fatin bersahaja membalas komen berkenaan ketika bersiaran langsung di TikTok.

Menerusi video yang dikongsikan semula pengguna lain, kelihatan Fatin berseloroh meminta netizen berkenaan menghormatinya sebagai bakal ibu tiri.


Kredit: TikTok fichfahmii

Fatin bagaimanapun tidak menyangka video gurauannya itu menjadi tular.


Kredit foto: TikTok


Kredit foto: IG

Setepek kena 'bapak kau yang kejar aku'. Makin lama, makin lawak Fatin ni! - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote AnnaSendin 17-8-2022 12:10 AM
Tebalnya pondesen, bedak. Macam letak simen.
Quote intan244 17-8-2022 09:10 AM
perasan semua laki kejar dia. pengsan
Quote yum3 17-8-2022 09:24 AM
AnnaSendin replied at 17-8-2022 12:10 AM
Tebalnya pondesen, bedak. Macam letak simen.

dlm tv dia kelihatan gelap & malap & kusam. Tp dlm medsoc nampak putih ... fuh hebatkan filter.. ekkk
Quote cikatilia 17-8-2022 09:39 AM
fateen afeefa boleh kawan dgn shahmoses yg acah savage kena carut kat twitter
Quote tasha 17-8-2022 09:42 AM
Tak kenal
Quote prettyuglybabe 17-8-2022 10:04 AM
tengok nama dia i mesti teringat pic menonggeng tunjuk cikpet
Quote telracs 17-8-2022 10:09 AM
yum3 replied at 17-8-2022 01:24 AM
dlm tv dia kelihatan gelap & malap & kusam. Tp dlm medsoc nampak putih ... fuh hebatkan filter.. e ...

Cer senaraikan drama yang dia ada berlakon. Nak tengok juga sebab macam tak kenal...
Quote afie_m 17-8-2022 10:11 AM
macam2 lah..
Quote mizruncing 17-8-2022 10:45 AM
dlm pic pnya la lawa dia ni
Quote NazRysha 17-8-2022 10:54 AM
prettyuglybabe replied at 17-8-2022 10:04 AM
tengok nama dia i mesti teringat pic menonggeng tunjuk cikpet

lawa tak cikpet dia
Quote prettyuglybabe 17-8-2022 11:04 AM

tak ingat pun.. tengok sekali lalu je masa leak tu..i pun tak berapa kenal dia retis masa tu..
Quote Mary_jane 17-8-2022 11:18 AM
Ala dia bergurau je kan. Mujur takde drama titisan airmata lagi.
Quote September14 17-8-2022 11:22 AM
Tgk gaya bgambar mmg boleh nmpk dia ni perasan terpaling cantik padahal biasa jer
Quote .HannahMontana. 17-8-2022 11:24 AM
dia ni adalah barang rejected

barang terpakai berangan baru keluar kilang

Quote .HannahMontana. 17-8-2022 11:24 AM
dia ni adalah barang rejected

barang terpakai berangan baru keluar kilang

Quote jihyomelly 17-8-2022 11:27 AM
NazRysha replied at 17-8-2022 10:54 AM
lawa tak cikpet dia

lawa di skala brapa agaknya x tahu lak dia ada gmbr leak
Quote Cpkay 17-8-2022 11:29 AM
lawalah sejakk dah dewasa ni walaupun filter dan mekap
waktu kecik dulu gelap sunggu
Quote AnnaSendin 17-8-2022 12:13 PM
yum3 replied at 17-8-2022 09:24 AM
dlm tv dia kelihatan gelap & malap & kusam. Tp dlm medsoc nampak putih ... fuh hebatkan filter.. e ...

Ummah tegur leher berkerak kerna terkujat yach selama nieyh tengok sheols herloks sajork, putih sochi morni ropanya kepam.
Quote chekacheku 17-8-2022 12:15 PM
Kulit gelapla lawa..manis je..tp ni nmpk bitchy sungguh..

Lihat semua komen(31)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-10-2022 08:47 PM GMT+8 , Processed in 0.069559 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top