CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Fara Salleh Tunai Umrah, Netizen Doa Tak Kacau Suami Orang Lagi

17-8-2022 07:53 AM| Diterbitkan: tatod| Dilihat: 4523| Komen: 55|Original author: Tatod

Description: Wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh ini cukup terkenal dengan dakwaan dari sesetengah pihak yang mengatakan dia sebagai orang ketiga sekali gus menjadi punca keruntuhan rumah tangga Shuk Sahar da ...
Sumber IG


Wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh ini cukup terkenal dengan dakwaan dari sesetengah pihak yang mengatakan dia sebagai orang ketiga sekali gus menjadi punca keruntuhan rumah tangga Shuk Sahar dan isterinya, Rossa Sera.

Agak lama tidak terkait dengan mana-mana kontroversi panas, Fara menerusi beberapa siri hantaran foto baharu di Instagram berkongsi peluangnya menunaikan ibadah umrah. Wanita itu berangkat ke Tanah Suci pada 4 Ogos lalu bersama ibunya.


Walaupun berhadapan dengan cuaca panas yang adakalanya mencecah sehingga 45 darjah celcius, Fara bagaimanapun bersyukur kerana ibadah umrah bersama ibunya itu berjalan lancar sepanjang hampir dua minggu.

Sepanjang berada di Tanah Suci sehingga pulang ke tanah air, ramai yang mendoakan agar wanita itu terus istiqomah serta berharap agar mereka juga diberikan kesempatan seperti Fara untuk menjejakkan kaki di sana.


Dalam pada itu, ada juga yang menyarankan agar Fara memohon kemaafan daripada Sera dan berharap agar wanita itu tidak lagi menganggu lelaki yang sudah bergelar suami.

Mereka turut mendoakan agar Fara bertemu jodoh yang lebih baik. - CARI







Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote JunkMail 17-8-2022 08:08 AM
Retis ke masalahnya?
Quote awex^returns 17-8-2022 08:15 AM
kenapa nak buka thread sampah masyarakat kat sini. dia ni artis ke apa
Quote yoshimitsu 17-8-2022 08:17 AM
sape nih???retis ke??mod xleh pantau ke??BBNU ke yg bukak thread nih??adoihh
Quote ayukpingu 17-8-2022 08:18 AM
minta taubat banyak2 sebab dah berjaya runtuhkan rumah tangga orang lain
Quote Buritan 17-8-2022 08:24 AM
ayukpingu replied at 17-8-2022 08:18 AM
minta taubat banyak2 sebab dah berjaya runtuhkan rumah tangga orang lain

Brani dia poi mekah wpun dah mcm mcm buat.. aku ni jgk yg tak berani poi sbb rasa dose byk takut kena kifarah kat sane..
Quote ayukpingu 17-8-2022 08:28 AM
Buritan replied at 17-8-2022 12:24 AM
Brani dia poi mekah wpun dah mcm mcm buat.. aku ni jgk yg tak berani poi sbb rasa dose byk takut k ...

retis/selebriti pegi umrah mcm pergi melancong doe...
lepas balik malaysia, buat lagi perangai lama




Quote makadek 17-8-2022 08:29 AM
Tak berulat ke hantat tu bak katew mestika yg ditulis oleh
@stingergrumpy  

Quote makadek 17-8-2022 08:30 AM
Ni kira Mo berjaya ler punahkn rumah tgga org astuh tinggal ngetes betul dia dgn jantan gundu konek tersuruk yep
Quote gekkou 17-8-2022 08:31 AM
setakat melancong ke makkah/ madinah
Quote Buritan 17-8-2022 08:35 AM
ayukpingu replied at 17-8-2022 08:28 AM
retis/selebriti pegi umrah mcm pergi melancong doe...
lepas balik malaysia, buat lagi perangai lam ...

Depa buat tak rukun rukun tu semua ek..
Quote zuriey 17-8-2022 08:51 AM
Scandal Artis pun boleh masuk sini
Quote annadonna 17-8-2022 08:53 AM
Buritan replied at 17-8-2022 08:24 AM
Brani dia poi mekah wpun dah mcm mcm buat.. aku ni jgk yg tak berani poi sbb rasa dose byk takut k ...

Allah tu Maha Pengampun sis. Manusia aje yang tak. So jangan takut. Itu ibadah.
Quote insulin 17-8-2022 08:53 AM
Ini semua lakonan sahaja.
Quote Beribear 17-8-2022 09:01 AM
Melancong pon ziarah tempat nabi jejak. Umrah dan ibadah tu mestilah buat
Quote jiwakacau06 17-8-2022 09:03 AM
nnt lps umrah msti kawin ...
Quote mizruncing 17-8-2022 09:20 AM
ouh ada mak rupanyaa.. masa anak kacau laki org dulu perangai mcm takde family
Quote makton 17-8-2022 09:24 AM
gmbr first tu aku igtkan hayati tahir yg suka ckp slang siam tu
Quote ashilalat 17-8-2022 09:37 AM
Tp aku doakan dia kawen dgn syuk gundu lepas dia balik lantas menamatkan karier syuk gundu dalam bidang hiburan. Buat apa dia nak mintak maaf kat sera, laki kau yg gatal konek.
Quote roti_banjir 17-8-2022 09:45 AM
done cuci dosa..... lpd nih protege si anak degawan pon akn mengikut MO yg sama....

MO mentor-protege nih memang sama jer....

dari free hair byk kontroversi, terus pakai tudung.....
depan netizen, tak layan cercaan, post yg baik2 dan aman2 jer dlm socmed, tapi belakang saiko bini skandal and family skandal bertubi2 spi bini skandal meroyan....

memang MO yg paling berjaya setakat nih...

Lihat semua komen(55)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2022 04:07 PM GMT+8 , Processed in 0.128417 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top