CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Dia Yang Suruh Panggil Mama" - Wan Sharmila Tak Rimas Dijodohkan Dengan Shuib

12-8-2022 11:48 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 4490| Komen: 52|Original author: LilRose

Description: “Ibu Shuib yang suruh panggil Mama. Takkan saya nak menolak, nanti dianggap kurang sopan pula. Dia sudah bahasakan diri Mama, jadi saya turutkan sahaja."
“Ibu Shuib yang suruh panggil Mama. Takkan saya nak menolak, nanti dianggap kurang sopan pula. Dia sudah bahasakan diri Mama, jadi saya turutkan sahaja."



Kredit foto: IG

Demikian kata Wan Sharmila yang kini memanggil ibu kepada usahawan dan pelawak Shuib sebagai ‘Mama’.

Aktres itu menjelaskan tidak mengambil serius usikan warganet yang terus 'mengkenenkan' dirinya dengan Shuib.


Kredit foto: IG

“Saya tidak rimas pun apabila warganet terus menerus mahu menjodohkan saya dengan Shuib. Terpulang, hak masing-masing,” katanya kepada Utusan Malaysia.

Netizen mencetuskan spekulasi hubungan mereka apabila tular video Wan Sharmila memanggil ibu Shuib dengan gelaran Mama, seolah-olah memberi bayangan aktres itu bakal menjadi menantunya.



Wan Sharmila juga menjelaskan bahawa dirinya kini masih solo.

Jadi ke tidak Shuib dengan Wan Sharmila? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote esbok 12-8-2022 11:55 AM
greenlight ni shuib
Quote prince_marhaen 12-8-2022 12:02 PM
kemain yekkk ibu punnn nak menantu yang retis-retis jugak ye... serba salah lah si lala nak kata tidak... hihihi!..
Quote 3chanceno 12-8-2022 12:07 PM
Besok Mama pulak balas komen Lala perkara nie tak payahlah nak besar2kan selagik belum ada tarikh nikahnya... Meols panggil mak bestfren lelaki meols pun Mom, tapi kami bukan bercinta pun

Kadang mak2 nie berkenan dengan teman2 rapat anak mereka, jadi mereka senang kalau dipanggil seperti anak2nya eg Mama, ibu etc
Quote mizruncing 12-8-2022 12:09 PM
klu dgn lala ni meols mmg sokong sangat
Quote menjad 12-8-2022 12:13 PM
Jgn kiciwa pulak kot soib pilih yg lain
Quote HoneyManjer 12-8-2022 12:15 PM
ya ampunnn aku baru jer komen kat tered lagi satuhhh dah kelua lagi tered baghu pasal nih
Quote Belibis 12-8-2022 12:49 PM
Ari tu suib kata taknak kawin seleburiti..takut takde masa untuk anak2..
Quote nolya 12-8-2022 12:58 PM
Ala.... panggilan mama aje pun. Takkan netizen terasa hati. Andainya ada jodoh Shila dgn Shuib pun tak ade salahnya kerana memasing tidak terikat dgn sesape kan? Bayangkan kalau Vida panggil mama kat emak Shuib, kalian rasa?
Quote elzy 12-8-2022 01:09 PM
Si Shoeb terasa hot dan rambang mata..
Quote DeLuna85 12-8-2022 01:35 PM
Tak sabar2 nak cakap pasal kawin pun. Baru setahun. Shuib pun tertekan orang asyik jodohkan dia.
Quote limau_lemon 12-8-2022 02:46 PM
esbok replied at 12-8-2022 11:55 AM
greenlight ni shuib

Soeb dah ada pilihan lain laaa.. Yg boleh mendadaa
Quote shida81 12-8-2022 02:48 PM
Mak nya yg nk sangat bermenantukan dia.. Si soeb mesti serba salah klu dia x berkenan
Quote debab_78 12-8-2022 02:50 PM
Allahu... banyaknya benang pasal si soeb nehhhhhh
Quote kuchenta_81 12-8-2022 02:50 PM
Hurm kalau takde hati takdelah Lala ni join majlis hari tu kan?
Mestilah dalam hati tu terasa bunga2 juga lagi2 bila asik dikenen.

Orang kalau taknak ni, berusaha jauhkan diri walau kena jemput beratus kali pun Lala haha
Quote LadyCarefree 12-8-2022 02:51 PM
Elok Soeb kahwin dgn Silalat Amzah je
Quote Nham22 12-8-2022 02:53 PM
Kalau ib ni miskin....takde business mcm skrg
.. Klu ib ni hidop sederhana saja.. Ade ke netizen nak sibok2x mcm skrg ni...
Quote JiEunTak 12-8-2022 03:20 PM
aku rasa mak soeb ni nak anak dia move on drp dok meratib x sudah yg boleh membawa kerosakan pada diri dia juga...
kalau soeb x OK sian anak2 dia, kecik lagi...
bg can laa mak soeb nak tlg 'pulih'kan semangat anak dia...
Quote miss_perfect 12-8-2022 03:31 PM
Shuib ni ikut muka mak dia rupanya
Quote esbok 12-8-2022 03:42 PM
limau_lemon replied at 12-8-2022 02:46 PM
Soeb dah ada pilihan lain laaa.. Yg boleh mendadaa

ohemji, ada nampak depa sebut satu nama, tapi tak de mood nak mengoogle

herlok dah lala ni ib, ko cari tu pikir anak2 lah skali ib

Lihat semua komen(52)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 02:25 AM GMT+8 , Processed in 0.080445 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top