CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Jari Hantu Tak Sempurna Angkara Ibu Cuai 3 Hari Tak Buka Sarung Tangan Masa Bayi

5-8-2022 09:04 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1089| Komen: 6

Description: Semasa di fasa awal kelahiran, sudah pasti para ibu akan berhati-hati selain menumpukan sepenuh perhatian dalam menjaga bayi mereka.Malah, pemakaian seperti stoking, sarung tangan dan sebagainya serin ...
Semasa di fasa awal kelahiran, sudah pasti para ibu akan berhati-hati selain menumpukan sepenuh perhatian dalam menjaga bayi mereka. 

Malah, pemakaian seperti stoking, sarung tangan dan sebagainya sering menjadi pilihan untuk memberikan keselesaan kepada anak.


Gambar hiasan

Begitu jugalah yang diamalkan oleh ibu kepada wanita ini, namun terjadi pula sedikit kecuaian sehingga mendatangkan kesan sampai ke hari ini. 

Menerusi perkongsian Wulan Dira di TikTok,  dia menunjukkan jari tengahnya yang tidak sempurna. 


Namun, apa yang mengejutkan adalah keadaan itu rupa-rupanya terjadi akibat pemakaian sarung tangan semasa bayi apabila sarung tangannya tidak dibuka selama tiga hari.


TikTok

Hal itu menyebabkan dia menangis sehingga si ibu mula panik kerana tidak tahu akan puncanya. 

Sebaik sarung tangannya dibuka, alangkah terkejut ibunya apabila mendapati jari tengah Wulan sudah terlilit dengan benang sehingga terpaksa menjalani pembedahan.





Menjengah ruangan komen, rata-rata netizen simpati dengan nasib wanita berkenaan. Malah, ramai bersetuju dengan risiko memakaikan sarung tangan pada bayi selain berharap peristiwa ini mampu menjadi iktibar buat para ibu lain.


Sumber: Kisah Dunia

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote eyansss 6-8-2022 12:30 AM
jap…  mak ko tak mandikan ko ke sepanjang 3 hari tu?
Quote anony-mous 6-8-2022 03:08 AM
Tgk kuku dah boleh agk indon mari
Quote downiey 6-8-2022 03:45 PM
eyansss replied at 6-8-2022 12:30 AM
jap…  mak ko tak mandikan ko ke sepanjang 3 hari tu?

kann!!, terpikir gak
Quote Carcosa 6-8-2022 09:18 PM
Mak kau bongok sgt ke, mandikan kan ko dgn sarung tangan tu terendam je?
Kalau yindon, mesti bodoh. Kalau bodoh, mesti Yindog
Quote vee_zara 7-8-2022 12:29 AM
Eh yg ni betul juga rasa terjadi kt ramai org tp tak lah sampai 3 hari tak check tangan.
Baby i dulu jari dia terbelit dengan rambut i. Nasib baik mmg time nak mandi buka mitten n belek tangan anak satu persatu dulu..kalau tak jd gini laa.
Quote Artemesiaa 8-8-2022 04:14 PM
Main lap badan tak mandi gaknya sampai si ibu tak perasan sarung tangan tak berganti dah berhari

Lihat semua komen(6)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 03:11 AM GMT+8 , Processed in 0.066083 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top