CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Ayam Bertukar Tikus ‘Crispy’ Dalam Nasi Ayam

2-8-2022 11:40 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 825| Komen: 13

Description: Sebuah klip video tular di media sosial Indonesia memaparkan seorang wanita yang memesan nasi ayam rangup sebaliknya mendapat lauk tikus ‘crispy’, lapor laman berita Suara.com.Video berkenaan dimuat ...
Sebuah klip video tular di media sosial Indonesia memaparkan seorang wanita yang memesan nasi ayam rangup sebaliknya mendapat lauk tikus ‘crispy’, lapor laman berita Suara.com.


Video berkenaan dimuat naik dalam akaun Instagram @undercover.id.



Ia memaparkan seorang wanita memesan set nasi ayam rangup di sebuah restoran. Dia kemudian membawa pulang makanan itu untuk dimakan di rumah.

Akan tetapi, ketika ingin memakannya, dia mendapati bahagian lauk ayam dalam hidangan itu lain daripada yang lain. 

Ini kerana ayam itu mempunyai ekor panjang dan berwarna hitam. Bukan itu sahaja, bentuknya juga seperti seekor tikus.



Wanita itu mendapati tekstur lauk itu agak keras dan tidak menyerupai daging ayam. Dia kemudian memanggil ibunya untuk memaklumkan perkara tersebut.

Video berkenaan mendapat perhatian netizen di ruangan komen yang menasihati supaya berhati-hati sekiranya membeli makanan di luar.


Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote rospinki 2-8-2022 11:42 AM
Friskis tersenyum sinis
Quote Skuau 2-8-2022 11:45 AM
rospinki replied at 2-8-2022 11:42 AM
Friskis tersenyum sinis

"gue..enak2 aja di Msia..."-friska
Quote rospinki 2-8-2022 11:49 AM
Skuau replied at 2-8-2022 11:45 AM
"gue..enak2 aja di Msia..."-friska

Yg bener..mbak friska sudah nggak pandang tempe sama bakso ya udah makan enak2 disini dong.
Quote umbut 2-8-2022 12:18 PM
Sana memang byk jual tikus.. Tikus sawah tu pengganti ayam. Sapa makan kena scam
Quote whimsicalmusic 2-8-2022 12:58 PM
Blh die pegang lg..kalo aku da uweekkk xrela nk pegang
Quote Manjahati 2-8-2022 01:15 PM
Dasar pengotor indon ni..penipu pulak tu
Quote ainonymous 2-8-2022 02:44 PM
whimsicalmusic replied at 2-8-2022 12:58 PM
Blh die pegang lg..kalo aku da uweekkk xrela nk pegang

kannnnn kalau aku, terus buang wekkkk
Quote KamikuP 2-8-2022 02:52 PM
Dah tau tikus lagi mau pegang dasar caprut
Quote Artemesiaa 2-8-2022 04:36 PM
Euwww gigih belek2 lagi
Quote ezacbee 2-8-2022 04:40 PM
Baik bagi gagak makan, semalam aku nampak gagak makan ayam kfc

Sapatah buang kotak kfc tepi jalan. Ada sisa ayam kfc. Apalagi si gagak kutip bawak lari.


Quote any42 2-8-2022 04:47 PM
Gelinyaaa siap pgang lg tikus tjatuh dlm adunan batter utk greng aym ke. ke mmg msak tikus gnti aym
Quote I.K.A888990 2-8-2022 06:24 PM
ewwwwww geli tekak baca
Quote ninja9 2-8-2022 06:30 PM
Peniaga in tersenyum sinis...






Lihat semua komen(13)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-8-2022 03:59 AM GMT+8 , Processed in 0.079333 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top