CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Neelofa Dah Tahu Lama Tentang Penyondol, Ajar Doa Dan Beri Nasihat Setiap Kali Puteri Sarah Menangis Mengadu

1-7-2022 02:35 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 9914| Komen: 99|Original author: Saiful

Description: Tak sangka rupa-rupanya Neelofa dah tau lama tentang penyondol yang kacau rumah tangga Puteri Sarah dan Syamsul Yusof.
Tak sangka rupa-rupanya Neelofa dah tau lama tentang penyondol yang kacau rumah tangga Puteri Sarah dan Syamsul Yusof.

Katanya, ketika mengetahui perkara itu, dirinya hilang kata-kata disebabkan perbuatan pihak ketiga terhadap Puteri Sarah dan menganggap apa yang berlaku adalah melampau.

Kata Neelofa, dia tak sanggup nak berdepan dengan masalah sedemikian namun memuji Sarah kerana ketabahan dan kekuatannya.

Foto: IG

"Kita borak banyak tentang hal ini. Sampai satu masa, saya dah tak tahu nak kongsi nasihat apa, sebab terlalu teruk pihak ketiga punya buli terhadap awak.


Masa itu orang ramai tak tahu lagi, saya sendiri tak sanggup nak hadam, apatah lagi awak yang kena lalui. Memang awak seorang yang terlalu sabar dan kuat," katanya dalam satu komen yang ditinggalkan di IG Sarah.


Neelofa juga menyifatkan Puteri Sarah sebagai seorang wanita yang mempunyai tahap kesabaran yang tinggi kerana masih menjaga aib suaminya.

"Satu perkara yang saya amat-amat terkesan, despite apa jadi awak sangatlah nak jaga rumah tangga awak, awak jaga aib suami dan banyak mengalah.


"Moga Allah gantikan segala kesakitan, kepedihan, setiap air mata awak yang mengalir kepada kebahagiaan yang berterusan."

Membalas komen Neelofa, Sarah menulis, "Terima kasih love. Selama ini saya menangis dekat awak. Akhirnya... terima kasih ajarkan saya segala doa-doa." -CARI


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote SharifBakhti 1-7-2022 02:47 PM
Nak keluar cerita apa lagi lepas ni? Hari ini 1 Julai bersamaan 2 Zulhijjah... tik tok tik tok tik tok
Quote princessmiang 1-7-2022 02:49 PM
#DONECLAIM
#DONEINTOTHESCENE

Yelah jahhhhtetek ko lah terpaling tahu terpaling penyelamat.... ko terpaling bini solehah..

Burung bini ko terlepas tu ko tau x kohkohkoh
Quote SherryZass 1-7-2022 02:49 PM
Halah sepol, mana pula pergi ayat pembukaan kau yg seperti di bawah ni???

Kembali lagi dalam episod kisah Neelofa dan kehidupannya bersama anak, Muhammad Bilal.


Quote Miawlover 1-7-2022 02:49 PM
Sibuk je..
Quote SharifBakhti 1-7-2022 02:51 PM
SharifBakhti replied at 1-7-2022 02:47 PM
Nak keluar cerita apa lagi lepas ni? Hari ini 1 Julai bersamaan 2 Zulhijjah... tik tok tik tok tik t ...

Penerbangan awal ye?
10 Jun tukar ke 25 Jun... kemudian beri tarikh 7 Julai tapi visa haji tak ada lagi kan? macam mana tu?
Quote iluma 1-7-2022 02:53 PM
aku baca komen kt fb
Lepasni bolehla Haris belajar ngn SOL
HAHAHHAHHAHAHAHAH
Quote SharifBakhti 1-7-2022 02:54 PM
SharifBakhti replied at 1-7-2022 02:51 PM
Penerbangan awal ye?
10 Jun tukar ke 25 Jun... kemudian beri tarikh 7 Julai tapi visa haji tak ada ...

tik tok tik tok tik tok
Haji sebelum pandemik tak sama dengan haji waktu pandemik baru reda... haji tahun 2019 tak sama dengan tahun 2022 sekarang dan tahun-tahun akan datang.
Dah sanggup ambik risiko nak buat juga pakej haji furada tahun ni kan? jadi bersedialah bila orang ramai nak ikuti perkembangan nya
Quote rain2169 1-7-2022 02:54 PM
pihak ketiga pongggg.... dok cabar2 dia wat pe?....
Quote Mary_jane 1-7-2022 03:09 PM
Epol, epol.

Quote nb_17 1-7-2022 03:14 PM
halah lopa..ko sondol puriz x yg seberapa tu dr girlfren dia x ingat ke...kl nk komen WA jela nk gak into the scene kahkahhhhhh
Quote xtinkerbellx 1-7-2022 03:22 PM
It's all about love
Quote kembangbunga 1-7-2022 03:24 PM
Ya ampunnn sheols nak mencapap jugak ke dalam kes ni.  baca komen kat FB semua gelakkan si lembaga ni. Sbb skrg si Awang tengah mendonia dgn Mat Kilau, that why lembaga ni tak senang duduk. hahahaahahaahah. netizen FB pun dah meluat dgn perangai sheols.
Quote stingergrumpy 1-7-2022 03:39 PM
Agak agak uols, ctcaras take sides dgn camp mana?

Si sarah atau IK?

Pen your vote....3 pemenang pertama yg buat tekaan sama dgn anak jiran aku yg 3 tahun bakal walk away dgn YSL sling bag......teda pilihan warna....they are all in black....

Quote OyaTonggek 1-7-2022 03:46 PM
sepol & lembaga berpisah tedaaaa
Quote Minyakyuyi 1-7-2022 03:46 PM
selain dr retis menunggang kematian, ada jgk retis menunggang masalah rumh tgga org lain
Quote dudaberhias 1-7-2022 03:59 PM
Semoga di permudahkan urusan Puteri Sarah.

Tapi Jahlop tak perlu risau, Insyaallah tiada cikki yang rela menyondol laki heshe melainkan myanmar, bangla, indon majapahit timur gundik nyi roro kidul ataupun yang berdarah pakistan dari benua india (walaupun tak mengaku india).
Quote mizruncing 1-7-2022 04:04 PM
dah start dahhhh
Quote Rogue98 1-7-2022 04:06 PM
Ofkos lah jah tau...dia ajk persatuan penyondolan...ajk jer lah sbb laki tak berapa nak menjadi. Presiden utama haruslah ctcaras yg sedang menelan bositi kat London ikut ajaran airliur mikimaus semang.
Quote Lavender_Violet 1-7-2022 04:16 PM
SharifBakhti replied at 1-7-2022 02:51 PM
Penerbangan awal ye?
10 Jun tukar ke 25 Jun... kemudian beri tarikh 7 Julai tapi visa haji tak ada ...



Biar betik...nak pegi haji buat pembiayaan peribadi

Boleh ke? Sah disisi syarak ke? Wajib pegi haji bagi mereka yg berkemampuan. Kalau sampai kena buat loan tu maknanya tak mampu

Aduhhh....macam2 orang sekarang buat atas nama business

Lihat semua komen(99)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 10:51 PM GMT+8 , Processed in 0.186723 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top