CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Netizen Terkejut Lihat Pemandu "Test Drive" Kenderaan Berat Di Jalan Raya

20-6-2022 07:44 PM| Diterbitkan: Agent13k| Dilihat: 853| Komen: 9|Original author: Agent13k

Description: Biasanya, bagi setiap kenderaan baru wajib dipandu uji untuk melihat jika ada sebarang isu sebelum dijual kepada pengguna.
Biasanya, bagi setiap kenderaan baru wajib dipandu uji untuk melihat jika ada sebarang isu sebelum dijual kepada pengguna.

kredit foto: TikTok


Baru-baru ini, ada video tular yang melihatkan seorang individu memandu kenderaan yang dikatakan sedang menguji bahagian-bahagian dipasang dikenderaan itu.


Difahamkan, kenderaan berat yang sedang dipandu uji di jalan raya itu mendapat perhatian ramai netizen.

kredit foto: TikTok


Menjengah di komen, ramai yang kagum dan tidak pernah melihat kenderaan berat dipandu dengan rangka kenderaan sahaja. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Eva_yy_Ellin 21-6-2022 08:00 AM
Wow. Impressive. First time tengok. Dengan kerusi plastik ke kayu tu pun letak gitu je.
Quote ally9970 21-6-2022 09:23 AM
Kalau kau ke Pekan, Pahang, benda ni biasa jer...kilang pemasangan enjin dan pemasangan body tak sama
Quote dang_oniey 21-6-2022 10:08 AM
kat port klang banyak je benda ni ..biasa dah
Quote Thunderclouds 21-6-2022 10:30 AM
Dh slalu tgk. Way back in the 90s. Tp jaman dulu xdak smartphone.
Quote kucingitam 21-6-2022 12:44 PM
benda biasa..bbnu ke ni baru kuar gua..
Quote Wimoon 21-6-2022 08:59 PM
Baru keluar dr perut ke..aku duduk kg pon pernah jumpa masa kecik dulu.masa awal 2000.ni dah tahun 2022 dah tak heran kalau lalu dpn mata pon
Quote nakkomenjugak 22-6-2022 01:58 AM
cite diaaaa
lama2 bawak lori makin hantu pulak jadik nyaaa
Quote makneng 22-6-2022 09:16 AM
Sian bbnu benda2 biasa mcm ni pun kau nak viralkan [em:12:]
Quote dekmieDandy 22-6-2022 11:57 AM
dulu-dulu circa early 2000 selalu nampak

Lihat semua komen(9)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 04:42 AM GMT+8 , Processed in 0.065361 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top