CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Aksi Lucah, Seksi Melampau-Kak KM Tak Tahu Video-Video Yang Dibuatnya Selama Ini Salah

17-6-2022 04:56 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 11303| Komen: 126|Original author: Saiful

Description: Kak KM dah dipanggil oleh pihak Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) selepas terlibat dalam kotroversi video tepung punggung baru-baru ini.
Kak KM dah dipanggil oleh pihak Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) selepas terlibat dalam kotroversi video tepuk punggung baru-baru ini.

Kak KM atau Liana Rosli hadir ke pejabat berkenaan bagi memberi keterangan pada Rabu lalu dan proses soal siasat berlangsung selama lebih kurang tiga jam.

Foto: IG

"Mereka datang ke rumah dan kemudiannya saya telah ke hadir memberi keterangan di pejabat SKMM pada hari sama.

"Pihak SKMM harus menjalankan siasatan selepas laporan dibuat berkaitan video tersebut.



"Mereka menjalankan tugas dan saya memberi kerjasama baik kepada sepanjang proses memberi keterangan," katanya ketika dihubungi mStar.



Tambah Kak KM, selama ini dia tahu pun video-video yang dibuatnya salah.

"Saya tak tahu video-video yang saya buat selama ini salah. Bila mendapat penjelasan jelas, maka selepas ini tidak ada lagi tindakan sebegitu.



"Saya juga akan lebih berhati-hati untuk memuat naik sebarang perkongsian di media sosial.

"Ramai yang tidak puas hati dengan video tersebut. Saya dengan rendah hati memohon maaf atas kesilapan yang telah berlaku."





SKMM dalam satu kenyataan sebelum membuat siasatan di bawah Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia (AKM) 1998 yang memperuntukkan hukuman denda maksimum RM50,000 atau penjara tidak melebihi satu (1) tahun atau kedua-duanya, dan boleh didenda selanjutnya RM1,000 bagi setiap hari kesalahan itu diteruskan selepas pensabitan. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote babelina 17-6-2022 05:05 PM
bahasa nenek aku .."ko nie gatal bijik..."
Quote Zell_lleZ 17-6-2022 05:27 PM
Hodoh + bodoh.
Quote watymuchaz 17-6-2022 05:32 PM
Buruk ya baju merah tu..
Quote arm_band 17-6-2022 05:33 PM
ignorance of law is not an excuse, bodo!
Quote fadz84 17-6-2022 05:35 PM
Prooopaaaaa sgt..
Quote bungarose 17-6-2022 05:35 PM
Memalukan islam
Quote fadz84 17-6-2022 05:36 PM
Satu keluarga mmg pakai x cukup kain ye? Huhuhu
Quote Lelli 17-6-2022 05:37 PM
Eh...tiberrrrr
Tatut la tu
Quote Nnoor2 17-6-2022 05:37 PM
Dia ni Islam ke...mak dia x ajar agama ke?.....jawapan dia mcm org bukan Islam
Quote Cyempaka 17-6-2022 05:38 PM
Kan dah kata diaorang ni bodoh2. Bila org cerdik tegur, marah2..
Last2 org cerdik pun malas ambik tau lg. Tinggal la geng bodoh jugak yg dok sokong
Quote ina_na 17-6-2022 05:38 PM
Yg kes dia bg anak isap rokok ari tu diam gitu je ke.. ari tu diam kejap kan.. ni dah mendonia balik..
Quote arffa 17-6-2022 05:45 PM
Dia tak takut ke anak Dara pakai gitu depan bapak or sibling lelaki? Nauzubillah la tengok macam di suruh - suruh anak pakai gitu.
Quote makadek 17-6-2022 05:50 PM
Aku yg open minded dn liberal ni pn tak bg anak2 aku pakai ketat2 sbb diorg ni body shape diorg hourglass mmg sexi ..bapaknya pn tegur tak bg gak ...
Quote EJALTI 17-6-2022 06:02 PM
Common sense jewwwww....  alasan la tewww
Quote eyansss 17-6-2022 06:13 PM
Edited by eyansss at 17-6-2022 06:14 PM
Saya tak tahu video-video yang saya buat selama ini salah. Bila mendapat penjelasan jelas, maka selepas ini tidak ada lagi tindakan sebegitu



jangan tunjuk kebodohan ko tu kak oiiii…  
Quote kiah_mai_pulak 17-6-2022 06:13 PM
dh mcm tkdak agama dh anak beranak ni..
Quote missyL 17-6-2022 06:16 PM
Kesian nye

Sllu cmnie mesti geng2 x comey
Klo yg comey2 lawa2 xde lak cmnie..

Insap lah kk km.
Klo tuhan nk amek nyawa xkira tua muda kaya ke miskin
Fonder ke idok

Kesian tgok anak no 3 die tu
Huuu
Kecik2 dah seksa pakaian.
Quote ninnamina 17-6-2022 06:29 PM
kesiannya…macam bodoh sangat je tak tau perbuatan tu salah
Quote lanse 17-6-2022 06:35 PM
Sanggup bagi anak pakai macam tu. Anak no.3 sek rendah lagi kan?

Lihat semua komen(126)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 07:55 AM GMT+8 , Processed in 0.075216 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top