CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

'Bilal Ke Tu? Macam Mana Neelofa Nak Sorok Muka Masa Majlis Akikah Nanti'

26-5-2022 05:57 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2343| Komen: 10

Description: Tindakan sebuah akaun TikTok @kadgalericinta memuat naik papan hiasan tertera nama Muhammad Bilal mengundang rasa ingin tahu netizen.
Tindakan sebuah akaun TikTok @kadgalericinta memuat naik papan hiasan tertera nama Muhammad Bilal mengundang rasa ingin tahu netizen.

Nama itu sama dengan nama anak pasangan selebriti, Noor Neelofa Mohd Noor dan Muhammad Haris Mohd Ismail yang lahir pada 29 Januari lalu.



Pemilik perniagaan cenderahati, Kad Galeri Cinta, Nurul Nabihah Jaaffar, 38, berkata, dia sendiri tidak dapat mengesahkan sama ada papan hiasan berkenaan ditempah mana-mana individu mahupun oleh pasangan selebriti itu sendiri kerana tempahan tersebut diterimanya secara dalam talian.

“Bagi tempahan tertera nama Muhammad Bilal tersebut yang turut tertulis Majlis Akikah dan Kesyukuran yang bakal diadakan pada Sabtu, 28 Mei nanti. Tempahan diterima pada 15 Mei lalu melalui Instagram dari sebuah pusat tahfiz di Kuala Lumpur.


“Tidak pasti sama ada ia anak pasangan selebriti berkenaan atau hanya kebetulan sahaja namanya sama. Apa yang pasti kami menerima banyak sangat reaksi netizen yang sangat teruja serta ingin tahu sama ada papan hiasan berkenaan benar-benar untuk anak selebriti tersebut,” katanya yang beroperasi di Senawang ketika dihubungi semalam.


Sumber: Utusan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Normabaru 26-5-2022 06:06 AM
Marketing selagi bolehhhhh...

Btw amboi2 tajuk TT pki cedok ayat Komen jer???
Quote petpot 26-5-2022 11:25 AM
amboiii. 5.57am ko dah post pasal jahlop. dpt ilham dlm mimpi ker apa?
subuh baru mula pls lopak kena update dulu terpaling awal
Quote renko 26-5-2022 01:38 PM
alah mampos la sana mak pelahap perhatian ni
Quote DayangKirana 26-5-2022 02:10 PM
benda gini pon orang sibuk nk hype... jahlop tumpang glamer sensation anak selagi boleh...
ni je modal yang ade...
esok lusa anak dah besar, orang pon dah tak heran dah..
Quote Mary_jane 26-5-2022 04:17 PM
Let the people talk plak ye MO acik ni. Rengsa nya baru beranak sorang. Kalau 9 nanti tak tau lah macam gaya nya. Thread Tasha shila pregant anak ke2 takde ker sis?
Quote akuHavocczz 26-5-2022 05:06 PM
tapi kad galeri ni selalu propa jer. last year kengkonon reveal date kamal uqasha kawin. padahal acah je untuk content diaorang semata
Quote laksmanabentan 27-5-2022 09:15 AM
DayangKirana replied at 26-5-2022 02:10 PM
benda gini pon orang sibuk nk hype... jahlop tumpang glamer sensation anak selagi boleh...
ni je mod ...

jah... jah...tengok anzalna tu rilex jer....
hahahaha... tak tercabar ker??
Quote suterabiru123 27-5-2022 12:37 PM
Kalau anak jahlop dia xbawak la.anak nya. Majlis je berjalan....
Quote Artemesiaa 27-5-2022 04:39 PM
Ramai je anak artis vvip lain menayang anak mereka tak ada isu pun dah berlebihan lama2 orang dah malas nak tahu
Quote ezacbee 27-5-2022 06:36 PM
Jangan si bili dipakaikan topeng pulok

Lihat semua komen(10)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-8-2022 04:36 AM GMT+8 , Processed in 0.069096 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top