CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kenyataan Ahmad Maslan Boleh Jadi Lawak Antarabangsa - Muhyiddin

3-8-2015 10:53 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 13963| Komen: 60

Description: Sesuatu yang tidak masuk akal dan boleh menjadi lawak antarabangsa bagi kenyataan yang dibuat Ahmad Maslan....
Oleh Fyruz Hanna

ehsan foto: afterschool.my

Sesuatu yang tidak masuk akal dan boleh menjadi lawak antarabangsa bagi kenyataan yang dibuat Ahmad Maslan.

Itu yang dilontarkan bekas Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin sambil menambah Ahmad Maslan sebagai angkuh.

Walaupun mengetahui perkataan 'esok' yang digunakan adalah menunjukkan perumpamaan namun Muhyiddin berpendapat sedemikian sebagai mengingatkan kerana pernah menjadi pengarah Pilihanraya UMNO.


"Ada seorang yang angkuh ni yang memegang jawatan di dalam parti dan kerajaan yang kata esok bukan pilihan raya.

"Ia seperti bila seorang ibu tanya anaknya apa dia hendak jadi bila dia besar dan anaknya jawab 'esok saya masih budak, mak'," kata Muhyiddin hari ini memetik laporan Astro Awani. - CARI Infonet.


sumber: Astro Awani
2

Bagus
7

Marah
12

Terkejut
1

Sedih
8

Lawak

Bosan

Friends Rank (30 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bluehedgehog 2-8-2015 05:30 PM
Nanti penjilat tua anak nogori masuk meroyan
Quote PulutDereyan 2-8-2015 05:31 PM
mmg geng2 partaik tu geng pelawak2 pun..
Quote kucingTomey 2-8-2015 05:32 PM
ahmad kan....perangai mmg begitu
Quote primemova 2-8-2015 05:36 PM
Lawak ahmad di persada dunia
Quote noor2 2-8-2015 05:39 PM
Hehe ....lepas ni sesi balas dari maslan
Quote enchikfitz 2-8-2015 05:44 PM
Ahmad Maslan dan statement bodoh berpisahbtiada. What do u expect? Pemimpin UMNO dua tiga menjak ni makin bodoh.
Quote ice_sky92 2-8-2015 05:49 PM
Quote kaseh80 2-8-2015 05:54 PM
Najib kan suka pada org yg setia

Dia tak suka org yg pandai

Sbb tu kabinet menteri setia mcm lembu
Quote jeeja07 2-8-2015 05:56 PM
Wak ni.. bila dah keluar dari rumah.. Baru dia sedar. Rumah yg selamani dia duduk rupanya dah senget.
Quote xAthenax 2-8-2015 05:59 PM
Noun Maslan melalui metamorphosis jadi Verb
disebabkan anak dia yang superb&$*#&@)@^$&@
Quote Avior 2-8-2015 06:01 PM
apa salah bapak saya? - ahmad maslan
Quote AbukRokok 2-8-2015 06:06 PM
enchikfitz replied at 2-8-2015 05:44 PM
Ahmad Maslan dan statement bodoh berpisahbtiada. What do u expect? Pemimpin UMNO dua tiga menjak ni  ...

dah nama pun sarkas

Quote peYno 2-8-2015 06:09 PM
apa bezanya
dgn komen mail
Quote obelisk 2-8-2015 06:09 PM
noor2 replied at 2-8-2015 05:39 PM
Hehe ....lepas ni sesi balas dari maslan

maslan sudah lama kembali ke rahmatullah cik

Quote Bateesta 2-8-2015 06:12 PM
sape la yg lantik wak maslan ni jd menteri , buta ke

Quote EJALTI 2-8-2015 06:16 PM
Tahniah!!!!.....Sebab Wok Jowo Ahmad Masalan, 1Malaysia dah capai tahap dunia di bidang lawak jenaka......
Quote famri7 2-8-2015 06:24 PM
Senyum manis tgk pak yidin mula tagteam dgn mamat khutty.Hoping for spicier remarks sis yidin.
Quote toxicated 2-8-2015 06:28 PM
Dia kan dah pegang miti..harusla ke peringkat antarabangsa dah lawaknye
Quote mattzzx 2-8-2015 06:31 PM
baru tau kee??

Lihat semua komen(60)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-4-2023 03:51 AM GMT+8 , Processed in 0.101931 second(s), 51 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top