CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Sambut Hari Lahir, Wajah Cantik Anak Dato' Eizlan Yusof Jadi Perhatian

17-5-2022 12:51 PM| Diterbitkan: Cintaerina| Dilihat: 5330| Komen: 33|Original author: Cinta Erina

Description: Baru-baru ini, bekas isteri Dato' Eizlan iaitu Vie Shantie Khan telah memuatnaik beberapa keping gambar sempena ulangtahun kelahiran anak sulungnya iaitu Vie Zaara
Sumber: Instagram Vie Shantie


Siapa yang tidak kenal dengan Dato' Eizlan Yusof iaitu pelakon dan pengarah. Beliau mula melibatkan diri dalam dunia perfileman pada tahun 1994 menerusi filem pertamanya iaitu Kad Cinta. Untuk pengetahuan semua, Dato' Eizlan pernah mendirikan rumahtangga bersama Vie Shantie Khan pada tahun 2007 namun pasangan ini bercerai pada tahun 2014. Hasil perkahwinan selama 7 tahun, mereka dikurniakan 3 orang cahaya mata. 


Baru-baru ini, bekas isteri Dato' Eizlan iaitu Vie Shantie Khan telah memuatnaik beberapa keping gambar sempena ulangtahun kelahiran anak sulungnya iaitu Vie Zaara. Cepat betul masa berlalu, kini Zaara telah berusia 14 tahun. Menerusi posting itu, kelihatan Zaara sangat cantik bertudung dan berbaju kurung sedondon dengan ibu dan adik-adiknya. Wajah Zaara yang begitu ayu dan cantik telah menjadi perhatian ramai. 

Sumber: Instagram Vie Shantie

Wajah Zaara sememangnya diwarisi dari kecantikkan ibunya. Bak kata pepatah, ke mana tidak tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi. Zaara juga memiliki rupa paras seperti Dato' Eizlan yang pernah menjadi kegilaan ramai satu ketika dahulu kerana wajahnya yang tampan. 

Sumber: Google Image

Menerusi ruangan kapsyen, Vie Shantie sempat menuliskan doa yang baik-baik buat anak sulungnya itu. Vie Shantie juga berharap agar anaknya sentiasa mempunyai sikap merendah diri walaupun sudah berjaya satu hari nanti. 

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen mengambil peluang itu untuk mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran kepada Zaara. Di samping itu, ramai juga yang memuji kecantikan Zaara. -CARI

Sumber: Instagram Vie Shantie


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kiah_mai_pulak 17-5-2022 12:52 PM
biasa2 je.,, xda lah wow sgt pun. bertiang lawa anak bakyah, fiza elite n que
Quote orkid_amani 17-5-2022 12:57 PM
Matured naa muka budak 14y..
Aii dulu belemoih selekeh gila
Nasib la masa diploma course aii ambik tu wajibkn p grooming & makeup class..pandai la sikit bergaya & jaga muka
Quote belilies 17-5-2022 01:00 PM
Izzit me je nampak sheols cam rope lisa surirumah?
Quote nakkomenjugak 17-5-2022 01:01 PM
time senyum nampak comel la
Quote alieyrina 17-5-2022 01:10 PM
Segaklaa..x payah beriya bersiap sgt memang dah siap
Quote dani-rox 17-5-2022 01:15 PM
mcm muka acik Malaysian "sweetheart" jah tp cantek dan pandai bergaya utk umur 14thn.

akak dulu masa umur yg sama, muka berminyak dan selekeh jah
Quote sweetfasha 17-5-2022 01:19 PM
lawa lah jugak

tengah tunggu anak erra up sebagai anak artis yg lawa juga
Quote kaoru44 17-5-2022 01:21 PM
Cantikkkkk
Quote KirazMevsimi 17-5-2022 01:22 PM
rezeki dan anugerah ALLAH memiliki rupa paras dan fizikal yg indah. selamat hari jadi adik cantik
Quote tootii 17-5-2022 01:24 PM
mcm iras Datin Lisa pulak .. comey jerk.. pandai2 jaga diri ye Zaraa
Quote cheezel 17-5-2022 01:41 PM
Helokla pakai tudung sbb rambut dia kering kembang
Quote akumak 17-5-2022 01:45 PM
belilies replied at 17-5-2022 01:00 PM
Izzit me je nampak sheols cam rope lisa surirumah?

haha aku pun sama. td tak baca tajuk. lps tu confuse kenapa lisa pakai tudung mcm tu haha. rupa2nya anak eizlan
Quote she 17-5-2022 01:52 PM
Biasa2 aje rupanya
Netizen ni memanggggg
Kalau anak retissss…kemain dipuja dipuji
Quote makton 17-5-2022 02:12 PM
dulu nampak heshe bawak anak2 makan kat ikea damansara, mmg helok rupa masing2
Quote anggeriklatifah 17-5-2022 03:21 PM
Anak artis yg remaja paling cantik muka rare adalah anak que haidar iaitu ratu...
Yg kedua anak norman abby yg no 2 tu..anak2 fiz elite pon lawo2..anak eizlan ni pon lawo gak..tapi tak leh challence Ratu anak que haidar..perfect face
Quote namr 17-5-2022 03:25 PM
Matured betul budak sekarang umur baru 14tahun..kita dulu umur gitu cam budak lagi, period pun belum dtg
Quote makadek 17-5-2022 03:27 PM
sweetfasha replied at 17-5-2022 01:19 PM
lawa lah jugak

tengah tunggu anak erra up sebagai anak artis yg lawa juga

Ank erra tk cantik mcm dia biasa je
Quote makadek 17-5-2022 03:28 PM
anggeriklatifah replied at 17-5-2022 03:21 PM
Anak artis yg remaja paling cantik muka rare adalah anak que haidar iaitu ratu...
Yg kedua anak norm ...

Anak zila bakarin pn bakalan hot muka sexi
Quote ariellin 17-5-2022 03:29 PM
Kategori anak retis plg cantik ialah ratu anak que haidar

Lepas tu anak erra, anak fiza halim

Ecah che ta pun dh jauh ketinggalan
Sekian doploh sen aku

Lihat semua komen(33)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-7-2022 04:11 AM GMT+8 , Processed in 0.072299 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top