CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Dah Cuba Macam-Macam Cara, Pelanggan Cuba Kejut Pekerja Pam Minyak Tidur Mati

11-5-2022 05:57 PM| Diterbitkan: Agent13k| Dilihat: 911| Komen: 5|Original author: Agent13k

Description: Kerja pada waktu malam sememangnya meletihkan dan pasti ramai cuba tahan mengantuk ketika waktu berkerja, perkara sama kepada seorang lelaki yang dikatakan tidur mati ditempat kerjanya.
Kerja pada waktu malam sememangnya meletihkan dan pasti ramai cuba tahan mengantuk ketika waktu berkerja, perkara yang sama kepada seorang lelaki yang dikatakan tidur mati di tempat kerjanya.

kredit foto: Facebook


Petikan dari Redaksi, baru-baru ini ada video tular di media sosial Facebook yang memaparkan seorang perkerja stesen minyak yang tidur mati di tempat kaunter pembayaran dan ramai pelanggan disitu telah cuba pelbagai cara untuk mengejutkan lelaki yang tidur itu.

Loading FB Post...


Difahamkan, beberapa pelanggan yang tersadai itu siap menekan minyak kereta berkali-kali dengan kuat dan ada yang menepuk kaunter itu tetapi cubaan mengejut itu masih gagal.

kredit foto: Facebook

Menjengah di komen pula, ramai yang memberi komen seperti mereka perlu menjerit and ada yang kesian dengan pekerja itu kerana mungkin terlalu letih untuk berkerja. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote whimsicalmusic 11-5-2022 09:22 PM
Baling mercun bola kt dia confirm bgun hahahah
Quote setori_mori 11-5-2022 09:29 PM
whimsicalmusic: Baling mercun bola kt dia conf ...


Takut kang semua org situ terus tidur selama-lama nya
Quote faraway1 11-5-2022 10:57 PM
Hahaha teringat masa jadi jaga kat kilang, masa tunggu stpm.

Ramai keluar pergi makan, masa balik ter tidur, tidur mati lah pula, punya ramai hon, tak terjaga pun, jaga lain datang buka kan pintu.. Syukur sebab baru kerja so semua ketawa aje ialah tak biasa kerja malam gitu.  
Quote Cokoro 12-5-2022 01:18 PM
Letih sangat tu
Quote esbok 12-5-2022 03:46 PM
haku pun spesies kau bang. tak boleh haku keje tempat ko bang, 2x5 je kang aku tido mati

Lihat semua komen(5)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-5-2022 07:03 AM GMT+8 , Processed in 0.068365 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top