CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Chef Wan Dedah Aliff Syukri Pernah Suruh Buat Video Viral Demi Duit

28-4-2022 12:40 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2169| Komen: 10

Description: Video lagu raya kontroversi usahawan kosmetik terkenal Datuk Seri Aliff Syukri mendapat reaksi daripada pelbagai pihak termasuklah pelawak dan pengacara, Harith Iskander yang berpendapat Aliff memang ...
mStar


Video lagu raya kontroversi usahawan kosmetik terkenal Datuk Seri Aliff Syukri mendapat reaksi daripada pelbagai pihak termasuklah pelawak dan pengacara, Harith Iskander yang berpendapat Aliff memang patut disiasat kerana menghasilkan lagu Raya yang sangat teruk.

Menerusi hantaran di Instagram, Harith dilihat memuatnaik tangkap layar mengenai Aliff Syukri yang dipanggil oleh Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (SKMM) disebabkan terlalu banyak aduan mengenai video lagu raya itu.


Kredit foto: IG Harith & Chef Wan


Tambahnya lagi, Harith turut berpendapat bahawa Aliff Syukri tahu apa yang dilakukan dan apa yang berlaku hanyalah sekadar marketing semata-mata.



Personaliti masakan terkenal, Datuk Redzuawan Ismail atau Chef Wan turut meninggalkan komen di hantaran Harith dan mendedahkan bahawa Aliff Syukri pernah memberitahunya walaupun ramai yang mengutuk setiap tindakannya, usahawan kosmetik ini tetap memperoleh wang yang banyak.




Dipetik dari laporan Utusan, Aliff telah hadir ke ibu pejabat Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia untuk memberikan keterangan. 

SKMM juga telah membuka satu kertas siasatan untuk menyiasat perkara tersebut di bawah Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia 1998.


Sumber: Murai

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Dolmat 28-4-2022 12:45 PM
DUITTTTTTTT PUNYAAAA PASALLLLL

KASI ANAK BINI MAKANNNNNN
Quote Orix 28-4-2022 12:50 PM
betul.. money cant buy class... tp ummah maleis kan ramai yg bodo suka buat org bodo famous
Quote LostStar 28-4-2022 12:59 PM
Moga anak-anak dia tak menurun peel mcm dia..
Quote royaldanish 28-4-2022 01:05 PM
gila duit
laki bini & mak pun sama je pesen
Quote makton 28-4-2022 01:07 PM
lapar duit. kesian anak2
Quote SonicSiLandak 28-4-2022 01:08 PM


bila kecik2 dibiarkan berkelakuan geh pondan bapok pedo etis... ni la jadinya.... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghkahkahkahkahkahkah
Quote SonicSiLandak 28-4-2022 01:09 PM
Dolmat replied at 28-4-2022 12:45 PM
DUITTTTTTTT PUNYAAAA PASALLLLL

KASI ANAK BINI MAKANNNNNN

habis tu anak bini dia nak makan apa mat???
Quote SonicSiLandak 28-4-2022 01:14 PM
teringat chef wan pernah naik hantu nak tampar Najib.... waaaaaaaaaaaaaaaaaarghkahkahkahkahkahkah
Quote sleepandream 4-5-2022 12:37 PM
alaaa chef wan pon dulu ngutuk2 tokvidatifu tu.... tapi bila jemput jd juri GV tersengih2 dok melayan tokvidatifu... siap acah nak kutip kasut heels sheols lagi... choiiiii
Quote xAthenax 4-5-2022 05:03 PM
sleepandream replied at 4-5-2022 12:37 PM
alaaa chef wan pon dulu ngutuk2 tokvidatifu tu.... tapi bila jemput jd juri GV tersengih2 dok melaya ...

ada beza kutuk dan layan
adab kena ada also
anak dia serina dan menantu tu pun dia kaw kaw kutuk dekat socmed
elok jer dia layan makan kat resto waktu bulan puasa
siap hadiah rm lagi untuk reno dapor

Lihat semua komen(10)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2023 10:24 AM GMT+8 , Processed in 0.086414 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top