CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tangan Terjulur Keluar Sewaktu 'Flush'

29-7-2015 12:08 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 7217| Komen: 35

Description: Seorang lelaki terpegun dan mengambil masa seketika untuk mempercayai apa yang dilihatnya semasa menggunakan tandas awam di Lapangan Terbang Antarabangsa Hong Kong....
oleh : Fyruz Hanna

sumber gambar: news.com.au

Seorang lelaki terpegun dan mengambil masa seketika untuk mempercayai apa yang dilihatnya semasa menggunakan tandas awam di Lapangan Terbang Antarabangsa Hong Kong.

Sewaktu dia ingin mengepam tanda, dia melihat tangan terjulur keluar dari tempat tersebut yang seharusnya menjadi tempat 'sensor' pengepam tandas.

Walaupun dalam keadaan terkejut, dia sempat untuk mengambil gambar dan disebarkan dalam laman forum Hong KOng, Golden.

Ramai yang memberi komen tangan tersebut merupakan tangan petugas yang sedang menjalankan kerja-kerja penyelenggaraan.

Namun tak siapa yang tahu tangan siapa sebenarnya yang terjulur keluar.

Apa kata anda?
14

Bagus
11

Marah
6

Terkejut
8

Sedih
13

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (64 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tongkatwaran75 29-7-2015 07:11 AM
Quote tongkatwaran75 29-7-2015 07:12 AM
Quote redz85 29-7-2015 07:27 AM
kalau aku pun terkejut.. silap silap tak sempat zip..
Quote fifie_olin 29-7-2015 07:30 AM
cam tgn btl jek...
kalo tgn robot ok la gak
Quote redz85 29-7-2015 07:33 AM
Pada Mac lalu, gambar seorang pelancong China memasak nasi di ruangan menunggu selepas terlepas penerbangannya menjadi viral di Internet

sekurang kurang dia tidak mencuri atau mengemis.. nak beli makan, mahal harga di airport.. bukak beg, ada beras, ada periuk nasi.. masak lah nasi..
Quote haryatie 29-7-2015 07:50 AM
Edited by haryatie at 29-7-2015 07:51 AM

mak aihhhh..boleh tekejut giler lau tiba2 muncul jerk..
Quote kentel 29-7-2015 07:54 AM
hahaha...dia nak buat handjob ke pe?
Quote Vellfire 29-7-2015 08:07 AM
tangan betul2 ke tu?
Quote chinta89 29-7-2015 08:12 AM
erk... alamak skeri oiii tgk tetiba tgn keluar!
Quote AnBulisia 29-7-2015 08:15 AM
keluar tangan ok le
kalau keluar koteh... lagi haru
Quote ultra78 29-7-2015 08:16 AM
redz85 replied at 29-7-2015 07:33 AM
Pada Mac lalu, gambar seorang pelancong China memasak nasi di ruangan menunggu selepas terlepas pene ...




Quote stars83 29-7-2015 08:30 AM
redz85 replied at 29-7-2015 07:33 AM
Pada Mac lalu, gambar seorang pelancong China memasak nasi di ruangan menunggu selepas terlepas pene ...

betul tu..kalo kat luar,sandwich tuna rm2-3 je,tp kat epot,makaihh,rm7-8..belum lg mknan lain..
Quote Mizlyn 29-7-2015 08:32 AM
prank kot haha
Quote nolya 29-7-2015 08:35 AM
Kalau orang yg ada sakit jantung, mau pengsan dibuatnya. Tapi kalau terkena pada yg melatah, melatah panjang dibuatnya.
Quote Sandal 29-7-2015 08:36 AM
Amik benda tajam cucuk, tgk menjerit ke tak
Quote miabebe 29-7-2015 08:37 AM
Giler aihhhhh...

Mane dtg tgn tu..sblh tu ade bilik kew..ke antoo dok dlm dinding..tp kuku lawo je xcm kuku antoo pon..lol
Quote bellaa 29-7-2015 08:38 AM
Kalo kat toilet ospitel ipoh

Tgh sedap buang ayor, tetiba ada kepala terjenguk bawah pintu
Quote akakmasihvogue 29-7-2015 08:54 AM
tangan penunggu tandas
Quote crazypink 29-7-2015 09:06 AM
sgt menakutkkan

Lihat semua komen(35)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2022 05:38 AM GMT+8 , Processed in 0.098872 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top