CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Ingatan Ringkas Yang Buat Wanita Teruja

28-7-2015 05:44 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 5682| Komen: 11

Description: Pening juga kaum lelaki kalau wanita yang dicintai mula merajuk dan tarik muka. Namun kenapa anda tidak cuba memujuk terlebih dahulu jika masih ada peluang. Lagi mudah jika anda tahu apa yang disukai ...
Oleh : Fyruz Hanna

Pening bukan apabila anda memikirkan wanita yang dicintai dan disayangi merajuk dan tarik muka. Kadang-kadang putus idea memikirkan bagi mengembalikan keceriaan 'nyawa' kita. Sebenarnya dengan ingatan atau hadiah yang ringkas mampu buat wanita yang merajuk kembali ceria.


1. Bunga
Tak dapat disangkal lagi, wanita dan bunga memang tak dapat dipisahkan. Ia memang tak langsung mengenyangkan tapi cukuplah untuk mengembalikan seri di hati.

2. Coklat

Hapuskan perasaan gundah dan bercampur-baur wanita dengan coklat. Coklat memang secara saintifiknya dapat menstabilkan emosi. Nah... apa tunggu lagi.

3. Koleksi barang yang dikumpul
Ini hadiah yang paling mudah untuk anda, tak perlu pening kepala. Jika si dia minat kumpul beg tangan. Hadiahkan sahaja beg tangan yang diidamkan itu. Tapi tengok juga bajet anda kerana sememangnya apa yang diidamkan tidak pernah murah.

4.Tiket Perlancongan

Ternyata kejutan sebegini memberi makna mendalam pada si dia. mahu lebih menggoda, hadiahkan percutian yang tepi laut.

5. Makan ikut selera
wanita dengan makanan memang pantang. Mahu ditegah akan tarik muka tak dimarah dikata tidak sayang. Apa kata anda hadiah si dia dengan makanan yang paling si dia gemari. Paling istimews jika anda sendiri yang masak untuk di dia.
28

Bagus
18

Marah
17

Terkejut
42

Sedih
38

Lawak
34

Bosan

Friends Rank (177 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote intriQue 24-7-2015 05:55 PM
Edited by intriQue at 30-7-2015 08:30 AM

Dah berpeluang merasa semua.
No. 4 was the best. Once in a lifetime experience gitu.
Lps tu takde dah seprais vacation.







Quote mattzzx 26-7-2015 12:42 PM
Antara 5 itu, yang mana wanita paling suka??
Quote intriQue 26-7-2015 06:02 PM
mattzzx replied at 26-7-2015 12:42 PM
Antara 5 itu, yang mana wanita paling suka??

Saya suka coklat. Pompuan lain saya tak pasti
Quote mattzzx 26-7-2015 06:09 PM
intriQue replied at 26-7-2015 06:02 PM
Saya suka coklat. Pompuan lain saya tak pasti

Bagus.....pilihan yang sederhana budgetnya...

Quote Felycya 28-7-2015 02:00 PM
pernah dapat kejutan no.5

mmg terkejut gile lah bile makan tu.
Quote miniteratai 28-7-2015 02:40 PM
dalam byk2 tu aku rasa paling sesuai no 3..beli bende berkaitan hobi..sbb aku pernah jumpa yg x minat bunga, x suka coklat, tiker flight saje sponsor tapi kos lain x sponsor baik xyah,bab makanan ada gk ppuan jenis berdiet manjang

so no 3 tu paling fleksibel
Quote tatirania 28-7-2015 09:45 PM
1.Bunga        Cukup suka kalau dapat bunga, mungkin tidak kenyang perut tetapi anda perlu percaya bahawa bunga buat wanita 'kenyang emosi' a.k.a senang hati. Tidak perlu banyak, dapat sekuntum lagi dekat dengan penyampaian yang anda adalah lelaki romantik.


saya impikan hadiah yang ini.........sekuntum pun sudah cukup bagi saya...........
Quote mb170314 29-7-2015 04:02 PM
1) coklat
2) teddy bear


Quote Ipo 29-7-2015 09:45 PM
Alhamdulillah..semua dapat kecuali no 2 sebab tak suka coklat
Quote mystica 30-7-2015 11:56 PM
aku paling suka bunga... tapi tak penah dapat bunga...

n aku suka belon terbang..

penah dapat coklat... and makanan je. he cooked for me.. n keluar makan. tp hes not my bf la..
Quote awinpj 31-7-2015 12:35 AM
Paling suka no. 3. Dpt every week pun ok hahaha. Paling menyampah dpt bunga. Dulu tiap2 minggu dpt bunga sedozen. Slalu bg kat kawan2. Menyampah dpt bunga. Leceh nak siram la. X smp one week layu biar lama ckit berderai2 bunga tu layu...semak, Buruk n mengotorkan meja...nak bg pun hadiah pun biarla yg bermanfaat....or else x yah bg...heheh...bg saya la

Lihat semua komen(11)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 07:08 PM GMT+8 , Processed in 0.094326 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top