CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Buat Parodi Dengan Suami- "Kenapa Heliza Helmi Jadi Macam Ni, Makin Hilang Warak"

1-4-2022 04:11 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 20731| Komen: 155|Original author: Saiful

Description: Ramai buat parodi dan tak terkecuali pasangan romantis, Heliza Helmi dah suaminya yang tercinta.
Ramai buat parodi dan tak terkecuali pasangan romantis, Heliza Helmi dah suaminya yang tercinta.

Di Instagram, Heliza atau lebih mesra dipanggil Kak Ja memuat naik video berlatar belakangkan suara DS Vida dan Iqbal Zulkefli.



Foto: IG

Mmeang menjadi sungguh kedua-duanya. 'Buat perangai' orang kata.

Di ruangan komen ramai yang terhibur melihat kedua-duanya.



Nampak sanagt romantis, ,alah ramai yang memuji suami Kak Ja yang sentiasa dilihat selalu melayan karenah isterinya.

Namun lain pula di Facebook, ramai pula yang mengecam pasangan ini.



Meluat dan menyampah kata mereka.

Malah ada yang tanya kenapa Heliza semakin hilang waraknya selepas kahwin?


Baca lagi komen:





Biasalah pasti ada yang puji dan keji.




Begitulah lumrah dunia. Yang penting Kak Ja dan hubby bahagia tak gitu? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote TerataiMelur02 1-4-2022 04:16 PM
Pasangan terpaling ni memang kemana2 upah orang ambik kan gambar/video ke? Macam mana la ek kalau video yang d ambil tu tak menepati apa yang nak d post.. Kene ambik balik ke?
Quote krustykrab 1-4-2022 04:20 PM
Dulu2 pompuan ni mmg warak ke?
Patut tanya laki pak janggut nya tu...ko ketua kuarga ke bini ko ketua kuarga..
Quote hzln 1-4-2022 04:33 PM
Sejak bila pulok pompuan nih warak?
Quote orkidorkido 1-4-2022 04:43 PM
Dia memang perasan cute dari dulu, kesian sebab janggut orang tak berkenan pasangan ni
Quote KBW2 1-4-2022 04:44 PM
Memang dia dari dulu tergedik-gedik fefeeling comel mata buntal kot?
Quote toynme 1-4-2022 04:48 PM
apo2je la.....kenot komen sbb hati i hitam dari dulu
Quote chekacheku 1-4-2022 04:50 PM
Canceled..
Quote bukannasigoreng 1-4-2022 04:56 PM
hzln replied at 1-4-2022 04:33 PM
Sejak bila pulok pompuan nih warak?

kan! setuju soalan ni.
Quote dejure 1-4-2022 04:56 PM
Macam mana dia cium mulut laki dia ye,mesti macam kucing bergesel rasanya..
Quote wirazam 1-4-2022 04:57 PM
Boleh tak trim sikit janggut tu...
Quote nazriatie 1-4-2022 05:03 PM
Terjegil2 ternganga2..buat biasa x blh ke
Quote one_piece 1-4-2022 05:09 PM
bila masa dia warak? org warak tak tergedik2 terbuntang2 mata... tergelak2.. terkuit2... ehhh
Quote Fly_over 1-4-2022 05:09 PM
ampornnn gelilah tgk janggut laki dia…
Quote bahagiaselalu 1-4-2022 05:11 PM
ni ke yg terketar2 ala parkinson masa nk sarung cincin hari tu?
dari dulu tak penah minat heliza ni.
bergambar selalu buat mata ikan kembung lapar ja
Quote asfaz 1-4-2022 05:16 PM
Dah lama simpan kegedikkan mana leh tahan nak sorok lagi kan
Quote MissVixen 1-4-2022 05:18 PM
Warak ke? Kalau warak takde asyik selfie sambil buat mata macam buntal. Laki pulak mcm geng mlm.. eloklah 2 ekor ni. Sekufu
Quote jijilaaa 1-4-2022 05:25 PM
kalau setakat g palestin semua tu tak menandakan dia warak..please lah
Quote anony-mous 1-4-2022 05:27 PM
Sejak bila she warak??? Mmg gedik dari dulu & selamanya. Mmg elok la dicop sapa2 nikah terketar2 tu gedik. Klau pemalu, dah kahwin pon mmg malu
Quote suka2 1-4-2022 05:29 PM
Org warak tak join AF.

Lihat semua komen(155)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-8-2022 09:42 AM GMT+8 , Processed in 1.362982 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top