CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Nak Beli Motor Boleh Tapi..."-Aeril Zafrel Nak Menangis Wawa Zainal Paksa Gunting Rambut

3-3-2022 09:19 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 862| Komen: 2

Description: Wawa Zainal berkongsi sepotong video di Instagram yang merakamkan suaminya, Aeril Zafrel yang sedang digunting rambutnya.
Wawa Zainal berkongsi sepotong video di Instagram yang merakamkan suaminya, Aeril Zafrel yang sedang digunting rambutnya.

Menurut Wawa, Aeril berbuat demikian sebagai syarat untuk membeli sebuah motorsikal baru.

Foto: IG

“Kita hari ini, tengah gunting rambut Aeril. Nak menangis sebab kena potong rambut hari ini. Dia nak beli motorsikal sebenarnya. Jadi Wawa cakap dengan dia, kalau nak beli boleh tapi kena potong rambut.

“Barulah handsome kacak bergaya,” kata Wawa menerusi video yang kini sudah pun mendapat lebih 200,000 tontonan itu.



Menerusi ruangan kapsyen, Wawa bertanya kepada peminat apakah yang dilakukan mereka.

“Berdosakah Wawa paksa suami lepaskan salah satu benda yang paling dia sayang. Korang rasa? Tibe rasa bersalah,” tulisnya.




Meninjau ke ruangan komen, rata-rata wargamaya memberikan pandangan dan kurang yang berpendapat Aeril kelihatan lebih kacak apabila berambut kemas pendek. -CARI

Sumber: Media Hiburan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dewi_rina 3-3-2022 01:30 PM
Wawa ni tindik hidung ke? atau sticker je.. dah kaler rambut ye si erel
Teringat dulu pakai serban
Quote prince_marhaen 3-3-2022 02:28 PM
kapel terpaling acah-acah spontaneous ....walhal demi contentttt....lepas beranak pun redah banjir, apalh sangat potong rambut & bebulu jembut dah macam homeless tu...

Lihat semua komen(2)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 02:11 AM GMT+8 , Processed in 0.072376 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top