CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Jambatan Runtuh, Mayat Tercampak Dalam Sungai

26-1-2022 09:33 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 1637| Komen: 21

Description: Cilacap: Satu video tular menunjukkan sebuah jambatan buluh runtuh ketika penduduk setempat bersama pasukan keselamatan membawa beg mayat di Cilacap, Jawa Tengah.
Cilacap: Satu video tular menunjukkan sebuah jambatan buluh runtuh ketika penduduk setempat bersama pasukan keselamatan membawa beg mayat di Cilacap, Jawa Tengah.


Beg mayat itu mengandungi jenazah seorang lelaki yang dilaporkan mati lemas di sebuah sungai berhampiran jambatan tersebut.

Selepas operasi mencari mayat mangsa selesai, penduduk setempat membantu polis untuk membawa beg mayat tersebut keluar dengan melalui jambatan berkenaan.


Foto: Agensi

Namun, jambatan itu tiba-tiba runtuh menyebabkan beberapa orang termasuk polis dan mayat mangsa terjatuh ke dalam sungai.


Penduduk tempatan memaklumkan, jambatan itu sudah uzur dan tidak dapat menampung bebanan berat.

Bagaimanapun, tiada kecederaan dilaporkan berhubung insiden tersebut dan mayat mangsa lemas berkenaan segera dibawa ke hospital untuk dibedah siasat. -CARI

Sumber: Utusan Online

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Adrif 26-1-2022 11:01 AM
tu dia jambatan dari gambar pun nampak haluus ja. dengan warna reput-reput gitu
memang menunggu masa menyembah bumi
Quote gujiwa 26-1-2022 11:05 AM
memacam hal.. benda gini pun boleh jadi kat Malaysia juga
Quote rospinki 26-1-2022 11:11 AM
kata indon dh kaya raya ekonomi global international no. 1
Quote buapakperut 26-1-2022 11:45 AM
Dah macam drama sinetron, jenazah almarhum terpelanti g terus masuk mixer cement berputar3
Quote buragazz 26-1-2022 01:15 PM
dah tau jejambat ghuper itu berbondong lalu.. mendapat la..
Quote wak_pijah 26-1-2022 01:26 PM
Kesiannya jambatan diorang. Gotong royong la buat jambatan. Pokok sumber alam pun dah tentu banyak, brg pertukangan pun kompem ada.
Quote Artemesiaa 26-1-2022 01:31 PM
Jambatan pun dah nampak amat uzur mana tak mengundang musibah kalau dah beramai2 macam tu
Quote selipar_hijau 26-1-2022 01:36 PM
2-3 kali aku baca nama lokasi
Quote Nurul8001 26-1-2022 01:56 PM
Agaknya jambatan ni kalau sorang je lalu satu masa, ok kot. Tapi, bila dah bertiga atau berempat, memang habisla
Quote ketambangkang 26-1-2022 03:07 PM
adoiii 2 kali mati
Quote keane.somewhere 26-1-2022 03:10 PM
selipar_hijau replied at 26-1-2022 01:36 PM
2-3 kali aku baca nama lokasi

Gabungan perkataan Cipap Melancap
Quote KamikuP 26-1-2022 03:38 PM
Meolss tatau nak gelak ke nak bersimpati
Quote jazaa100 26-1-2022 03:59 PM
Aku terbayang muka friska & trisna...
Quote tripleid 26-1-2022 04:32 PM
jln cite ala2 Mastika sgt
Quote Belibis 26-1-2022 04:53 PM
Harap mastika kupas dan siasat..apa si mati dah buat masa hidup.
Quote nononcrux 26-1-2022 04:55 PM
rospinki replied at 26-1-2022 11:11 AM
kata indon dh kaya raya ekonomi global international no. 1

kan, indon unicorn business lebih dari 10 kot..
Quote Carcosa 26-1-2022 09:40 PM
Loh. Dua kali lemas toh ya? (nak cuba2 ckp mcm Friska bini Jusa C)  
Quote makadek 26-1-2022 09:43 PM
Kalau pentaksub agama mesti ckp jenazah mesti ade buat something mase  hidup
Quote -Suri- 27-1-2022 12:45 AM
Dah la mati lemas. Dah mati pun lemas sekali lagi

Lihat semua komen(21)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 10:29 AM GMT+8 , Processed in 0.168751 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top