CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Azira Shafinaz Tangkap Gambar Tengah Panas, Sharnaaz Risau Nanti Kulit Gelap

17-1-2022 02:04 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 7934| Komen: 40|Original author: Oleh: Saiful

Description: Sejak Sharnaaz Ahmad bergelar duda, ada sahaja yang cuba menjodohkan pelakon itu.
Sejak Sharnaaz Ahmad bergelar duda, ada sahaja yang cuba menjodohkan pelakon itu.

Hangat juga sebelum ini bila Sharnaaz dikatakan bercinta dengan Azira Shafinaz.



Foto: IG

Namun masing-masing tak ada membuat sebarang pengakuan terhadap dakwaan tersebut.

Sharnaaz cuma kata dia masih dalam proses mengenali dan mahu mencari yang terbaik.



Bau-baru ini Azira ada memuat naik gambar sedang berada di tepi pantai.

"Bawak diri jap," tulisnya.



Apa yang menjadi perhatian adalah komen Sharnaaz.

"Panas tu cik kak, gelap satgi."

Apa lagi, ramailah netizen lain datang mengusik mereka berdua.



"Sekali yang ambik gambar tu mamu jugak."

"Gelap pun mamu sayang kan?"

Kalau betul saling suka pun tiada masalah. Semoga berjodohanlah ya. -CARI


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote rain2169 17-1-2022 02:07 PM
cantiknya Azira......
Quote Gianna111 17-1-2022 02:09 PM
muka dia iras gigi hadid...
Quote MadameOnion 17-1-2022 02:50 PM
jackpot la kalau sharnaaz dapat dia ni..lawa..apa sgt la silalat tu
Quote jargon 17-1-2022 02:54 PM
Kata dah clash sbb nanas nk try fifi azmi tuu..cari blk ke ape sbb si fifi tu skrg kapel gn pelakon extra kan?
Quote manehnya 17-1-2022 03:06 PM
lawanya bods dia
Quote missyL 17-1-2022 03:11 PM
rain2169 replied at 17-1-2022 02:07 PM
cantiknya Azira......

Kan
Mcm susut je badan die
Quote wtvmjls 17-1-2022 03:20 PM
Cantiknyaaa kat pantai tu macam style jennie
Quote prince_marhaen 17-1-2022 03:22 PM
Edited by prince_marhaen at 17-1-2022 03:25 PM

Harap Mamu berjodohan dengan sheols...anak confirm lawa macam mix mix sikit...takmo la dengan xaxila amxia xinjang tu....satg hilang Britkkishh accent, acah-acah accent Penang pulak...ala-ala sesumpah gitu hahaha
Quote sykama 17-1-2022 03:47 PM
Rajin bebeno sayfool ni buke thread pasal mamu
Quote sykama 17-1-2022 03:49 PM
jargon replied at 17-1-2022 06:54 AM
Kata dah clash sbb nanas nk try fifi azmi tuu..cari blk ke ape sbb si fifi tu skrg kapel gn pelakon  ...

bile mase dorg clash? bila mase dorg kapel? mamu tu kuat mnyakat. dia nyakat vanessa lagi la serupa samdol.
Quote hotmak 17-1-2022 03:57 PM
dia ni kadang nampak berisi tapi ni elok je kurus cantik, sepadan lah dgn mamu sama cantik sama hensem, klu mamu buang jambang dan jgn bukak mulut
Quote Aneem 17-1-2022 04:15 PM
Mamu kalau tgk real life hemmsemmm wehh
Buang jambang dgn baran tu, mmg terpaling la
Quote babyorange 17-1-2022 04:18 PM
jargon replied at 17-1-2022 02:54 PM
Kata dah clash sbb nanas nk try fifi azmi tuu..cari blk ke ape sbb si fifi tu skrg kapel gn pelakon  ...

Drp fifi azmi tu jauh lagi cantek si azira ni
Quote mixed 17-1-2022 04:22 PM
sokong mamu dgn azira

xyah si lalat pn dah kembang lg pn susah la pak nya x suka mamu
Quote dudaberhias 17-1-2022 04:23 PM
Nauzubillah min zalik, kepam dan busuknya mamu sampai boleh terbau dari skrin fon. Dah rhoper sami gurdwara... Sanggup ke shilalat atau azrina ni nak kopek mengopek jambang sharnaaz tu untuk cari mulut kalau nak comolot... Choiii kalau kaka, baik pergi kopek kelapa jah perah jadi santan. Kurang2 boleh masak nasi lemak.
Quote che-cikL 17-1-2022 04:42 PM
Edited by che-cikL at 17-1-2022 04:43 PM

Pentingnya berita ni! Nasib baik TT buat thread. Kalau tak ruginya kita tak tahu.
Mujuurrr sangat
Quote deebiz14 17-1-2022 04:48 PM
Sheols ni muka exotic. Cantek.
Kulit pun ok la bangsa bukan yg gelap menggerutu pun.
Semoga berjodohan la ngan mamu.

Mamu, please buang jambang sheepskin tu rimas weh.
Quote orkid_amani 17-1-2022 05:27 PM
Mamu p tebaih buang la semak samun di Muka tu..serabut la tengok
Quote yondu 17-1-2022 05:33 PM
dia ni cantik. badan cm yoyo kejap berisi kejap kurus. dulu i tgk dia brlakon drama ape tah dgn pelakon esbok beso tu, nmpk bdnnya berisi comel je.ni da kurus terus nmpk cm seksi jgk rupa die.

Lihat semua komen(40)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-5-2022 06:33 AM GMT+8 , Processed in 0.555178 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top