CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Dah Nampak Baby Bump, Isteri Fizo Omar Hamil?

17-1-2022 08:11 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 8188| Komen: 49|Original author: Oleh: Saiful

Description: Isteri Fizo Omar dah hamil ke?
Isteri Fizo Omar dah hamil ke?

Spekulasi itu timbul selepas Fizo Omar memuat naik gambar percutian mereka sekeluarga baru-baru ini.



Foto: IG

Ramai yang perasan baby bump Fazeera.


Foto: via mStar
Antara komen:

“Macam terlihat isteri mengandung.

“Maryam dah nak ada adik ke?

“Nampak macam baby bump."




Perkongsian video di IG kakak Fizo iaitu Wan Diana juga seakan-akan memberi bayangan tentang hal tersebut.

“Aunty Fazeera okey?” soal Wan Diana.

“Baby Faz okey...” jawab Fazeera.





Kalau betul hamil tahniah! Kalau hanya buncit usaha lagi ya. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote princessmiang 17-1-2022 08:13 AM
Kalau hanya buncit usaha lagi ya.


bongok la ko ni sepol
Quote akuHavocczz 17-1-2022 08:36 AM
memang kerja netizen ni dok tengok perut orang je ke apa?
Quote ketambangkang 17-1-2022 09:34 AM
kenapa igs mawar semalam mcm sesuatu...tunjuk gmbr yam sorg2 kat legoland, hashtag #indahkhabardarirupa

nak tepek sini dh delete plak igs nye
Quote MISZZZ 17-1-2022 09:38 AM
ketambangkang replied at 17-1-2022 09:34 AM
kenapa igs mawar semalam mcm sesuatu...tunjuk gmbr yam sorg2 kat legoland, hashtag #indahkhabardarir ...

ada terbaca jugak siap hashtag tu, kesian cik rose mestii dia rasa sedih, kalau i jadi dia pon sedih bila cikyam g sebelah sana, tapi tak boleh la pulak bolot anak tu sorang2 tak dapat langsung kasih syg bapak
Quote mamajawie 17-1-2022 09:41 AM
x bosan ke si mak terpaling tu manjang mngekor je si pijo laki bini ni???rengsekkkkk la hai nak bersenggama pun mak memalam ketuk pintu soh picit kepala dia kekdahnya..patut la dulu dengan madam rose dpt lambat anak rupanya asal nk senggama je kena ganggu dengan nek kebayan
Quote 3chanceno 17-1-2022 09:47 AM
Cuti lagik hangkut rombongan cik kiah sekali
Quote missHaidiD 17-1-2022 09:50 AM
Bini pijo ni ada ank sorg kan. Mmg dia tak jaga ank dia sndiri ke. Iols tak follow . Baca2 dr sini je
Quote chikumanis 17-1-2022 11:21 AM
alalaaa..nampak baby bump tu macam dah preggy 4-6bulan pula. nikah pun baru berapa lama je...aduhaiii! bongok la story...
Quote Shazid 17-1-2022 11:37 AM
Tahniah kamu berdua
Quote wasssup27 17-1-2022 12:44 PM
missHaidiD replied at 17-1-2022 09:50 AM
Bini pijo ni ada ank sorg kan. Mmg dia tak jaga ank dia sndiri ke. Iols tak follow . Baca2 dr sini j ...

nak tanya yang ni juga. macam takde sekali
Quote epal_putih 17-1-2022 12:51 PM
saipol suka bebenar up pasal hamil ngandung
Quote anggeriklatifah 17-1-2022 12:57 PM
missHaidiD replied at 17-1-2022 09:50 AM
Bini pijo ni ada ank sorg kan. Mmg dia tak jaga ank dia sndiri ke. Iols tak follow . Baca2 dr sini j ...

Entah laa..dari haritu aku dgt dia ada anak lelaki sorang..tapi tak pernah ditepek kat ig dia pun...
Quote makadek 17-1-2022 12:58 PM
Asal cikyam tk berapa lawo
Quote irvene 17-1-2022 01:07 PM
mamajawie replied at 17-1-2022 09:41 AM
x bosan ke si mak terpaling tu manjang mngekor je si pijo laki bini ni???rengsekkkkk la hai nak bers ...

buat2 sakit kepala, padahal tak sakit pun. saje nk bergesel dgn anak
Quote acepark 17-1-2022 02:24 PM
tahniah la
Quote skymania 17-1-2022 02:33 PM
bini fizo ni ada anak kan? mana anak die? pernah tak bergamba bersama2 fizo ngan cheyam? mcm x pernah nmpk je..
Quote caprisonne 17-1-2022 02:47 PM
mamajawie replied at 17-1-2022 09:41 AM
x bosan ke si mak terpaling tu manjang mngekor je si pijo laki bini ni???rengsekkkkk la hai nak bers ...

Ooohhh alahai berangkut sekali ke.. eiii rimas rengsanye la mak mentua menyibuk ikut.. amik je la anak lelaki tu letak bwh ketiak
Quote akies 17-1-2022 03:19 PM
Sungguh tk komersial nama anak dipanggil
Cik yam. Mcm ayam je ..huhu

Quote JalaEmas 17-1-2022 03:23 PM
netizen mmg kejenye nilik perut  retis/bini retis, polis aurat, dgn matchmaker jodoh.. huhuhu

Lihat semua komen(49)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 02:36 AM GMT+8 , Processed in 0.070967 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top