CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Maya Karin Nak Kahwin Dengan Ahli Politik Berpangkat Datuk?

14-1-2022 08:39 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 8977| Komen: 96

Description: Maya Karin tampil menepis dakwaan sesetengah pihak yang mengaitkannya dengan seorang individu berpangkat Datuk.
Maya Karin tampil menepis dakwaan sesetengah pihak yang mengaitkannya dengan seorang individu berpangkat Datuk.

Pelakon itu yang ditemui semalam berkata, dia sememangnya berkawan baik namun tidak mempunyai hubungan istimewa dengan individu tersebut seperti yang didakwa segelintir pihak sebelum ini.



Foto: IG

“Ya, memang kami rapat. Tetapi bukan seperti yang didakwa. Kami hanya berkawan baik.

“Saya ada ramai kenalan orang politik. Jadi saya tak faham bagaimana dakwaan seperti ini boleh timbul,” jelasnya.



Maya berkata demikian ketika hadir di sidang media filem Telaga Suriram di ibu kota baru-baru ini.

Hadir sama adalah sutradara terkenal Osman Ali serta barisan pelakon hebat seperti Ellie Suriati, Nabila Huda, Farid Kamil, Scha Alyahya.

Dalam pada itu, Maya mengakui masih terbuka hati untuk berumah tangga.



Namun pelakon jelita ini berkata tidak ada tekanan untuk itu dan ketika ini lebih memilih untuk menambah lebih ramai kenalan dan meluaskan jaringan sosial.

“Tentu sekali saya masih mahu berumah tangga. Tetapi sekarang saya hanya menambah lebih ramai kenalan. Meluangkan lebih masa, bertemu kawan baharu meskipun dahulu saya merasakan tiada keperluan. Segan.



“Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) adalah masa terbaik untuk saya kenal lebih ramai orang. Tambah jaringan sosial.

“Jadi, buat masa ini tiada tekanan untuk berkeluarga,” katanya lagi. -CARI

Sumber: Utusan Online

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Pak.dolla 14-1-2022 09:35 AM
HI ker? Sukahati kau le..
Quote myakayina 14-1-2022 09:39 AM
dgn sapa plk..
Quote prince_marhaen 14-1-2022 10:02 AM
dengan KJ-nikhan kepham ke? boleh lah sama-sama berkepham tanpa deodorant... gittcheww..
Quote missHaidiD 14-1-2022 10:04 AM
Berani ke kj menduakan nori terang2an
Quote Suchi 14-1-2022 10:07 AM
Dia ni ke yg berlakon jd mak dlm ikan panadol tu ye? Mcm muka dia laa tapi takkan dia dah tua gitu?

Suka dia masa jd duta celcom kot, masa tu bersepah2 billboard kat highway gambar dia pakai dress biru yg cantik tu nampak ramping sgt.
Time tu dia memang agak kurus.
Quote tasha 14-1-2022 10:08 AM
Berapa umur maya ni? Masih cantik lgi wpun sheols sjns yg bukan menjaga kecantikan sgt....
Quote awanysss 14-1-2022 10:10 AM
Pak.dolla replied at 14-1-2022 09:35 AM
HI ker? Sukahati kau le..

siapa tu.. meols kenal KJ dgn SS JE haha
Quote dudaberhias 14-1-2022 10:13 AM
Katanya chepit dan ketiak sheols bau asemmm... Soo datuk kepam janggut rebonding mana plak yang nak dekat sheols ni? nak pitenah bung, sebab yang tu memang sekian nampak busuk dan kepam macam ikan masin sabah dan ikan buntal kering.
Quote brown_pupil 14-1-2022 10:46 AM
dudaberhias replied at 14-1-2022 10:13 AM
Katanya chepit dan ketiak sheols bau asemmm... Soo datuk kepam janggut rebonding mana plak yang nak  ...

semoga Datuk tu takde deria bau u.. seksa nak tahan bau keti dia nanti
Quote nakkomenjugak 14-1-2022 10:49 AM
Haiyooo tiak sheol bau asam keping kahhh?
moga sheol disambar company deodorant as duta
Quote mamajawie 14-1-2022 10:49 AM
dudaberhias replied at 14-1-2022 10:13 AM
Katanya chepit dan ketiak sheols bau asemmm... Soo datuk kepam janggut rebonding mana plak yang nak  ...

siyes la pakej atas bawah bau ikan peram??
Quote newyork 14-1-2022 10:57 AM
Hahaha kesian btul cik maya ni. Asal ada thread dia mesti kait ketiak masam.. serius ka ni? Ada sapa pernah bau ke.. hahah
Quote bakingsoda 14-1-2022 11:07 AM
raja vaksin mne ada pangkat datuk
Quote Prickford 14-1-2022 11:44 AM
newyork replied at 14-1-2022 10:57 AM
Hahaha kesian btul cik maya ni. Asal ada thread dia mesti kait ketiak masam.. serius ka ni? Ada sapa ...

iolls tak penah bau lagi. Tapi sepupu iolls penah naik lrt dengan dia. Memang keti sheolls berbau yach...
penah jugak dengar gosip orang hiburan yg baju wardrobe utk sheolls pon berbau.


Quote Pak.dolla 14-1-2022 11:55 AM
awanysss replied at 14-1-2022 02:10 AM
siapa tu.. meols kenal KJ dgn SS JE haha

HI a.k.a tok hans..logik x kalau dgn tok serani tu?
Quote prettyuglybabe 14-1-2022 12:06 PM
patut la ellie bergegas gi vaksin ye..
rupanya ada job..
Quote awanysss 14-1-2022 12:14 PM
Pak.dolla replied at 14-1-2022 11:55 AM
HI a.k.a tok hans..logik x kalau dgn tok serani tu?

laa bukan tajuk kata ahli politik ke..
sejak bila tok hans join politik
Quote 3chanceno 14-1-2022 12:16 PM
Gosip picisan untuk promot crita baru maya je
Quote Pak.dolla 14-1-2022 12:16 PM
awanysss replied at 14-1-2022 04:14 AM
laa bukan tajuk kata ahli politik ke..
sejak bila tok hans join politik

Itu pakcik teka ja..tpbkn ka itu tok hans sudah masuk pkr dan mau berenti dunia retis?

Lihat semua komen(96)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2022 04:29 PM GMT+8 , Processed in 0.075934 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top