CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Sampai Terteleng Intai Perempuan Joget, Kan Dah Kena Tampar Dengan Awek!

13-1-2022 04:19 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 790| Komen: 8

Description: Seorang lelaki menarik perhatian netizen apabila ditampar pasangannya ketika leka menyaksikan seorang gadis menari, lapor Suara.com.
Seorang lelaki menarik perhatian netizen apabila ditampar pasangannya ketika leka menyaksikan seorang gadis menari, lapor Suara.com.


Kredit foto: TikTok

Video dimuat naik ke akaun TikTok @annisasuvia itu memaparkan seorang wanita bertudung merah jambu sedang menari di sebuah pusat membeli-belah.

Seorang lelaki kemudian dilihat berjalan di bahagian belakang kawasan menari tersebut bersama pasangannya.

Lelaki itu ditampar oleh pasangannya ketika cuba menonton tarian yang dilakukan gadis berkenaan. 



Mereka kemudiannya dilihat beredar dari kawasan tersebut.


Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Artemesiaa 13-1-2022 04:45 PM
Jangan dengan awek jangan sibuk dengan yang lain terkatoi sediri jugak yang susah
Quote ally9970 14-1-2022 10:51 AM
Wow!!! Tular nya cerita ni...
Quote anony-mous 14-1-2022 04:04 PM
Dia tgk bukan sbb prempuan tu lawa tp sbb pelik mcm bodoh menari2. Tgk tudung pon tau yindon mari
Quote jazaa100 14-1-2022 04:29 PM
Teruknya awek dia....
Memang low self-esteem.....
Tgok mcm tu pun x blh, pi bunuh diri je lah.....
Quote Zack8hunter 16-1-2022 08:44 PM
jazaa100 replied at 14-1-2022 04:29 PM
Teruknya awek dia....
Memang low self-esteem.....
Tgok mcm tu pun x blh, pi bunuh diri je lah.....

Tu la.. kdg2 auto tertoleh jer bila kita perasan benda yg pelik2.. insecure betul minah tu
Quote felinecat 16-1-2022 11:20 PM
Wow bangga la perempuan ni setelah buat aksi terkinja ade lelaki yg menoleh per cuma ????
Quote BartholomewKuma 17-1-2022 09:13 AM
jazaa100 replied at 14-1-2022 04:29 PM
Teruknya awek dia....
Memang low self-esteem.....
Tgok mcm tu pun x blh, pi bunuh diri je lah.....


Kan? Pa benda la suma ni. Aku dok pikiaq silap2 pompuan tu dok belunggok suka kot retis hat jantan2 ni. Mai tang dia tak pa pulak
Quote gerbera.memopad 18-1-2022 10:18 PM
Content dari seberang ke? Susah aku nak percaya melainkan semuanya lakonan & auta semata

Lihat semua komen(8)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-1-2022 03:49 AM GMT+8 , Processed in 0.078471 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top