CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Kalau Boleh Hari Ni Bini Mati, Esok Nak Kahwin Lain Dah" - Rani Kulop

11-1-2022 02:27 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 11168| Komen: 195

Description: Aktivis, Abdul Rani Kulop dikecam warganet selepas memuat naik status seolah-olah sedang memerli individu lain.
Aktivis, Abdul Rani Kulop dikecam warganet selepas memuat naik status seolah-olah sedang memerli individu lain.

Hantaran Abdul Rani di laman sosial Facebooknya menulis tentang kaum lelaki yang mudah mencari pengganti selepas kematian isteri bebanding wanita.



Kredit foto: Media Hiburan

Di ruangan komen, rata-rata pengikut Abdul Rani meluahkan rasa tidak puas hati terhadap kenyataan tersebut dan mengaitkannya dengan pelawak, Shuib.



“Kutuk, perli Shuib ke tu Abdul?

“Ayah pun sama jugak…Bini belum mati dah tambah lagi satu, tak padan dengan…!
“Ibarat meludah ke langit terkena muka sendiri…Setepek kena dengan netizen, jangan main-main Yah…” antara komen warga maya.

Ada juga komen yang meminta Abdul Rani supaya tidak mencampuri urusan orang lain kerana berkahwin lain selepas kematian isteri atau suami adalah fitrah manusia.



Tidak berakhir di situ, Abdul Rani turut memuat naik sebuah lagi hantaran yang mencetus kemarahann netizen.


Sumber: GEMPAK


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote nakkomenjugak 11-1-2022 02:47 PM
heheheheheh

we all thinking it, he saying it.  
Quote mamajawie 11-1-2022 02:49 PM
kahkahkah..betul sangat2..
Quote watie79 11-1-2022 02:52 PM
ntah kenapa aku pon setuju..majoriti perempuan yg kematian suami memang pikirkan anak2 jer..
Quote makadek 11-1-2022 03:01 PM
Ini jam naseb samirah boek rata2 sokong diaaaaa..tkpeeee
Quote becir 11-1-2022 03:11 PM
Kah kah..on point pokcik tulis
Quote clueless_gamer 11-1-2022 03:13 PM
tu page parody je bang.. org lain yg buat

takde pakcik tu rajin nak buat update page sendiri

baik dia prektis main dram dia jek
Quote Zezo 11-1-2022 03:14 PM
Walaupun tak suka si rani kulop. Tp bila jujur setepek cmni, i setuju. Ni sikit2 dok berdrama bagai. Tahu, mmg sunyi tiada pasangan. Tp tak perlu kot over sgt drama. Annoying gila.
Quote Thunderclouds 11-1-2022 03:18 PM
Xpernah xterhibur ngn komen page rani kulop. On point! Jarang naw miss.
Quote Mary_jane 11-1-2022 03:22 PM
Janganlah triggered. Betul lah apa dia kata tu. Siapa makan cili, dia rasa pedas.
Quote gigi 11-1-2022 03:25 PM
torbaik bang Rani..........tak nyempat2 nak tawin,  apa salahnya besarkan sikit kan anak tu ada2 je alasan nak tawin demi anak muntah ijau
Quote Suchi 11-1-2022 03:49 PM
watie79: ntah kenapa aku pon setuju..ma ...


Tak juga ade je yg dah kawen awal lepas abis iddah.
Rata2nya org pemes juga.
Quote dudaberhias 11-1-2022 03:51 PM
Masalahnya memang betul pun kan... Netizen2 yang panas tak duduk diam tu mesti pengcekik bubble bee tegar dan ada diabetis tahap 3, lagi beberapa tahun kena potong kaki dan dialisis agittewww kaka doakan sambil beliak2 bijik mata hantar ain
Quote brown_pupil 11-1-2022 03:55 PM
on point sangat pakcik ni tulis...

benci betul aku dengan jantan yg asyik dok meratib sayang bini, tup tup tak sampai 6 bulan bini takde dah menggeletis nak kawen lain. Itu ke makna cinta ko? Rubbish..

Macam tak jaga hati pak mertua dia pun ada.
Quote orkidorkido 11-1-2022 04:09 PM
First, terasa
Kedua, pedih haha
Muka sompek sompek .. tak baik
Quote ..maksu 11-1-2022 04:10 PM
ayah berkata pahit dan benar. mohon suib telan semua skali dengan bubble bee ye depan cermin.
Quote Orangelily 11-1-2022 04:14 PM
On point. memang tepat betul sasarannya kt jejantz malaya hihik....
Quote amyainsamad 11-1-2022 04:18 PM
BETUL SGT AYAH OOIII
Quote dejure 11-1-2022 04:22 PM
watie79 replied at 11-1-2022 02:52 PM
ntah kenapa aku pon setuju..majoriti perempuan yg kematian suami memang pikirkan anak2 jer..

Tak juga,ada kawan i laki baru mati x smp setahun dah kahwin lain dah..nak2 yg masih muda lg.kalau yg tua2 tu mungkinlah
Quote babelina 11-1-2022 04:24 PM
hahahah...setuju!!!

Lihat semua komen(195)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-1-2022 03:52 AM GMT+8 , Processed in 0.083891 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top