CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Seumur Hidup I Lah Isteri Yang Membeli Beras, Tak Pernah Dimanjakan,"-Aishah

11-1-2022 02:08 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 8494| Komen: 103|Original author: Oleh: Saiful

Description: Aishah ada berkongsi curahan hatinya di Instagram sempena hari jadinya baru-baru ini.
Aishah ada berkongsi curahan hatinya di Instagram sempena hari jadinya baru-baru ini.

Difahamkan, anak-anaknya memberi hadiah seutas gelang tangan kepadanya.



Foto: IG

Di kapsyen, Aishah sempat mencoretkan bayangan kehidupan rumah tangganya sebelum ini.

Menurutnya dia tak pernah merasa kehidupan sebagai seorang isteri yang dimanjakan dengan hadiah, sebaliknya dia pula yang memikul tanggungjawab yang lebih besar.



"I tak pernah merasa hidup sebagai isteri yang dimanjakan dengan hadiah-hadiah. Seumur hidup I lah isteri yang membeli beras. Allah bagi anak-anak yang thoughtful, buat masa mum masuk habuk."

Ramai yang tersentuh hati dengan perkongsian Aishah itu.




Sebelum ini Aishah pernah tampil mendedahkan kisah rumah tangganya. Dia menyatakan sudah tidak lagi tinggal sebumbung dengan suami sejak Ogos tahun lepas. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote KamikuP 11-1-2022 03:10 PM
Maknanya laki dia biawak hidop lah ye?
Quote sukacactus 11-1-2022 03:15 PM
Uishhh! Xbestnya
Baik tak payah berlaki kalau rope itu
Quote makadek 11-1-2022 03:16 PM
Siannn aku nk siang ikan pn panggl laki
Tauuu
Quote kiah_mai_pulak 11-1-2022 03:17 PM
dh kertu mngecut dh nek ecahh
Quote kiah_mai_pulak 11-1-2022 03:17 PM
KamikuP replied at 11-1-2022 03:10 PM
Maknanya laki dia biawak hidop lah ye?

semua laki yg kawin dgn dia tu nk duit dia je lah tu kan?
Quote namr 11-1-2022 03:23 PM
Sapa suruh cari laki haprak
Quote jerukkedondong 11-1-2022 03:48 PM
Kurus nya kak cah..ada kencing manis ke..
Quote star_anisse 11-1-2022 03:53 PM
kak aishah pakai filter apa nampak tua sesangat?
Quote Suchi 11-1-2022 03:53 PM
Tapi biasanya perempuan yg beli beras ni la kat fb pung pang duk pesan pompuan kena pandai berdikari jgn harapkan laki, pompuan kena ade duit sendiri, pompuan kena buat semua menda, pompuan bila kawen dah kena siap sedia bakalan diceraikan n blablablablaa
Dah tu buat apa kawen kalau masih kena hidup mcm org bujang? Semua kena buat sendiri sama jela mcm tak kawen.

Selagi laki tu ada gunakanlaah sepenuhnya.
Quote manehnya 11-1-2022 03:54 PM
Sapa suh kawen ngan org yg salah
Quote orkidorkido 11-1-2022 03:58 PM
Happy birthday ???? kak aishah
Semoga bahagia & sihat selalu
Quote dinosaurpink 11-1-2022 03:58 PM
Suchi replied at 11-1-2022 03:53 PM
Tapi biasanya perempuan yg beli beras ni la kat fb pung pang duk pesan pompuan kena pandai berdikari ...


Kehendak batin perlu dipenuhi juga

Anyway happy birthday kak aishah
Quote orkidorkido 11-1-2022 03:59 PM
jerukkedondong replied at 11-1-2022 03:48 PM
Kurus nya kak cah..ada kencing manis ke..

Boleh jadi juga, umur pun dah banyak kan. Tapi dia pun ada buat biatric op sebelum ni
Quote orkidorkido 11-1-2022 04:00 PM
namr replied at 11-1-2022 03:23 PM
Sapa suruh cari laki haprak

Kesian dia wak
Mana nak tau haprak sehingga lah duk sebumbung
Quote belacan_gurl 11-1-2022 04:05 PM
Suchi replied at 11-1-2022 03:53 PM
Tapi biasanya perempuan yg beli beras ni la kat fb pung pang duk pesan pompuan kena pandai berdikari ...

Aku adalah bini yg berdikari hahahahah cuma duit dia je aku xde konsep berdikari sendiri
Quote dejure 11-1-2022 04:26 PM
kiah_mai_pulak replied at 11-1-2022 03:17 PM
semua laki yg kawin dgn dia tu nk duit dia je lah tu kan?

Yeszaa..kecuali yg first tu x kot..sbb aishah ni yg i tahu keturunan dia bukan calang2 punya org..family ada2 juga lh belah mak dia tu.
Quote chinta89 11-1-2022 04:41 PM
pernikahan itu satu perjudian bg wanita..
Quote naina 11-1-2022 04:45 PM
Suchi replied at 11-1-2022 03:53 PM
Tapi biasanya perempuan yg beli beras ni la kat fb pung pang duk pesan pompuan kena pandai berdikari ...

Kan. Sapa suruh tunjuk super power sangat. Kah3.
Mendapat kau laki2 semua tak guna harap beras pun bini yang beli. Belum lagi bab rumah. Ramai perempuan berkerjaya beli rumah sama ada kongsi dengan laki atau bayar sendiri tapi laki dok sekali.
Quote dekmieDandy 11-1-2022 04:46 PM
rajin iolls google tadi... memang ex-laki ni je ke yang public? yang lain semua tersorok ke??

Lihat semua komen(103)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 10:17 AM GMT+8 , Processed in 6.651937 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top