CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Bengang Dituduh Hidup Senang Dengan Harta Arwah Abam, Ali Puteh Ajak Semuka

11-1-2022 01:05 PM| Diterbitkan: tatod| Dilihat: 4296| Komen: 45|Original author: Tatod

Description: Isu membabitkan harta allahyarham Abam sehingga ke hari ini masih terus diperkatakan. Perkara itu mulai dibangkitkan selepas kematian pelawak terkenal itu pada Februari 2020.

Sumber Google

Isu membabitkan harta allahyarham Abam sehingga ke hari ini masih terus diperkatakan. Perkara itu mulai dibangkitkan selepas kematian pelawak terkenal itu pada Februari 2020. 

Lebih setahun pemergian Abam, adiknya, Ali yang juga seorang pelawak masih menerima komen warga maya menuduh dia tamak dan hidup senang dengan harta abangnya. 



Semakin melampau, Ali menerusi Instagram mengajak individu yang memberikan komen sedemikian untuk bertemu empat mata agar dapat merungkai ketidakpuasan hati mereka.

"Bukan nak riak takbur. Bukan nak bergaduh cuma nak jumpa dan berborak. Jangan komen tak sedap sebab sudah banyak kali ke balai polis jumpa netizen pasal kes ini. 

Bila depan polis semua comel-comel belaka macam anak kucing. Masa komen macam harimau. Bila jumpa semua macam bayi. Ingat tau, bukan nak bergaduh cuma lebih selesa cakap depan-depan," katanya.



Sementara itu, ruangan komen dibanjiri dengan komen yang menyarankan agar Ali mengabaikan komen negatif berkenaan.





Siapa tahan asyik kena tuduh. Biar sajalah Ali selesaikan masalah keluarganya. Orang luar tak payah simbah minyak. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dudaberhias 11-1-2022 12:39 PM
sebab tak herlokkkk... sampai ke harini takkan ada sape2 nak maafkan kau...
dah la kepam... busuk... lepastu tamak harta anak yatim...

waktu nak faraid bagai gigih la engkau berkopiah dengan cakap bagai menunggang agama ala2 ustaz... tapi bila masuk maharaja lawak dok berapaaa berapaaaa mempersenda tokjib dan nek mah sampai kopiah pun terbang... selayaknya di hencap sampai 7 keturunan...

nah akak beliak2 bijik mata hantar ain dekat kau
Quote prettyuglybabe 11-1-2022 12:40 PM
cubaan nak up nama ke?

Quote scarflicious 11-1-2022 12:51 PM
Nafkah anak Abam, dia ada tanggung tak?
Quote tatod 11-1-2022 01:05 PM

Sumber Google



Isu membabitkan harta allahyarham Abam sehingga ke hari ini masih terus diperkatakan. Perkara itu mulai dibangkitkan selepas kematian pelawak terkenal itu pada Februari 2020.


Lebih setahun pemergian Abam, adiknya, Ali yang juga seorang pelawak masih menerima komen warga maya menuduh dia tamak dan hidup senang dengan harta abangnya.





[ig]https://www.instagram.com/p/CVo-ZYGJ_6V/[/ig]



Semakin melampau, Ali menerusi Instagram mengajak individu yang memberikan komen sedemikian untuk bertemu empat mata agar dapat merungkai ketidakpuasan hati mereka.


"Bukan nak riak takbur. Bukan nak bergaduh cuma nak jumpa dan berborak. Jangan komen tak sedap sebab sudah banyak kali ke balai polis jumpa netizen pasal kes ini.


Bila depan polis semua comel-comel belaka macam anak kucing. Masa komen macam harimau. Bila jumpa semua macam bayi. Ingat tau, bukan nak bergaduh cuma lebih selesa cakap depan-depan," katanya.






[ig]https://www.instagram.com/p/CYg6J5zpOOj/[/ig]

Sementara itu, ruangan komen dibanjiri dengan komen yang menyarankan agar Ali mengabaikan komen negatif berkenaan.















Siapa tahan asyik kena tuduh. Biar sajalah Ali selesaikan masalah keluarganya. Orang luar tak payah simbah minyak. - CARI
Quote solarlunar 11-1-2022 01:24 PM
Setting
Quote awex^returns 11-1-2022 01:46 PM
ya ke jumpa kat balai, propa lah ko Ali susun
konon orang sembah ko
air muka pun nampak isi hati perut ko yang busuk tak bertapis tu
Quote lasagna 11-1-2022 01:48 PM
ehh dia ni saje nak up kan balik ke? org pun dah tak heran dah pun.
so dok ler diam2.. mana yg komen kau tu tak yah beriya nk bidas, diam2 sudah.
Quote nuril86 11-1-2022 02:12 PM
abes je MLM sebuk nak mencapub.. time MLM senyapla agaknye mamat ni....
Quote nakkomenjugak 11-1-2022 02:20 PM
tutup je ruangan komen.
iol rasa dah sejuk dahhh isu ni
sape bangkitkan balik
Quote prince_marhaen 11-1-2022 03:01 PM
dah habis musim MLM mencapub balik issue ni....walhal orang dah whoareyussss  kan kau dah...
kalau dia berlawak sindir2 public figure boleh pulak...acah-acah kelakar... yihhhh...
Quote mzzenma 11-1-2022 03:06 PM
dek...sekarang musim gv ya
utk yang herlok2 mcm aweera, alip ajis..
muka busuk kepam mcm ko sila diam

nobody gives a rat's ass about you
Quote awenda507 11-1-2022 03:06 PM
klu ko yakin ko betul diam jela ali. tapi terang2 kot nampak mcm mana struggle wife abam nak besarkan hamzah. yang ko senang2 je menafikan hak budak tu. Insaf2 la wei. Jangan makan harta anak yatim.
Quote Minami2013 11-1-2022 03:10 PM
Tutup akaun media sosial. Sedangkan dr zul org alim ulama pun kena kecam kat socmed. Apatah lagi hang yg mmg perangai busuk.
Quote ninnamina 11-1-2022 03:18 PM
Benda senang je, kalau dari awal ada sikap toleransi dengan balu takkan ada masalah sampai masuk mahkamah semua.
Kalau dah setel dan betul bertanggungjawab, jawab je la ‘ye saya bagi bulan2 rmxxx utk anak sedara saya’
Ni netizen tanya sket2 nak sentap. Sendiri buat hal, sendiri tertekan!
Quote NickiMinaj 11-1-2022 04:20 PM
mende la mamat sewel ni. nexttttttt!
Quote alieyrina 11-1-2022 06:18 PM
Acah2 mcm org concern sgt dgn hidup dia..stetment buat org muntah..
Adaka org yg nak jumpak hg tu..buat putus selera adala
Quote Raline 11-1-2022 06:36 PM
busuk la dia ni....
Quote talitamplom 12-1-2022 02:05 AM
Lahhh.. tak habis2 lagi ke.. ni dah masuk zaman omicron megatron optimus prime dah.. hang dok laaa merempan cerita ni tak habis2
Quote mendeluk 12-1-2022 02:23 AM
Dia ini tak nampak mcm celebrity langsung

Lihat semua komen(45)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 05:06 AM GMT+8 , Processed in 0.103314 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top