CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Mabuk Asmara, Wanita Dicerai Lepas Tular Gambar 'Main' Di Perkuburan Dengan Kekasih

11-1-2022 01:28 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1725| Komen: 19

Description: Identiti pasangan melakukan aktiviti tidak senonoh termasuk bersetubuh di kawasan perkuburan di Sumedang, Jawa Barat terbongkar.
Identiti pasangan melakukan aktiviti tidak senonoh termasuk bersetubuh di kawasan perkuburan di Sumedang, Jawa Barat terbongkar.

Ekoran kejadian, wanita yang terbabit dalam perbuatan tidak senonoh itu diceraikan suaminya.’

Pasangan warga Desa Sindanggalih, Kecamatan Cimanggung berkenaan dikenali sebagai EG dan IR.


Gambar hiasan

“Ya, lelaki dikenali sebagai EG merupakan warga di kampung saya, dan pelaku IR adalah isteri orang,” kata Ketua RW di Kampung EG bermastautin kepada TribunJabar.id.

Katanya, skandal pasangan itu terbongkar apabila foto adegan tidak senonoh mereka menjadi tular.

Berdasarkan keterangan peplaku, adegan tidak senonoh itu dilakukan pada 2018.

“Pelaku EG ini berstatus duda, dan pelaku IR masih bersuami. IR merupakan warga asli Jawa yang mengahwini suaminya di Sindanggalih dan suaminya merupakan warga tetangga kampung saya,” ucapnya.

Difahamkan, masalah itu sudah diselesaikan dengan perbincangan keluarga pada Sabtu lalu dan suami IR akan menceraikannya.

Terdahulu, penduduk digegarkan dengan aksi sepasang pasangan kekasih berhubungan intim di sebuah perkuburan China di Dusun Cicabe, Desa Cikahuripan Kecamatan Cimanggung.

Aksi tidak senonoh mereka dilakukan pada waktu siang dan dirakam orang yang melihatnya.


Sumber: Suara Merdeka

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Simunggu 11-1-2022 07:27 AM
kesonongon do kosodopon
Quote Minami2013 11-1-2022 07:34 AM
Indon dan perangai pelik berpisah tiada. I rase perangai pelik2 kat sini pun sbb dah byk dna indon bercampur.
Quote Mooverine 11-1-2022 07:51 AM
wow mana nak tengok gambar-gambar tu.. hahaha
Quote putput 11-1-2022 09:40 AM
Mooverine: wow mana nak tengok gambar-gambar tu.. hahaha



taip je.. main atas kubur /... ;)
Quote ifanonline 11-1-2022 09:43 AM
benda2 ni terjadi sebab golongan B40 di indonesia terlalu ramai...wanita2 indon B40 yg cantik2 bleh la kawin dgn lelaki2 kaya di indon atau org asing...jadi tingal lah sisa2 wanita muka cam @KIM.K yg main atas kubur ni...
Quote rospinki 11-1-2022 10:09 AM
ye la ..kawen la pompuan indon tu esok untung2 dapat keturunan baik-baik.
Quote rospinki 11-1-2022 10:16 AM
putput replied at 11-1-2022 09:40 AM
taip je.. main atas kubur /... ;)


Quote intan244 11-1-2022 10:37 AM
selesa ke kat kubur. sengkek ke fetish
Quote nononcrux 11-1-2022 11:09 AM
Minami2013 replied at 11-1-2022 07:34 AM
Indon dan perangai pelik berpisah tiada. I rase perangai pelik2 kat sini pun sbb dah byk dna indon b ...

setuju sangat tu, paling tak boleh percaya indon sekarang paki tudung takut bukan islam..
Quote KIM.K 11-1-2022 11:49 AM
ifanonline replied at 11-1-2022 09:43 AM
benda2 ni terjadi sebab golongan B40 di indonesia terlalu ramai...wanita2 indon B40 yg cantik2 bleh  ...

Kau dapat adik ramai sebab bini2 berimpit dengan ketua Amish. Tandas kongsi, sudu kongsi, baju kongsi

Kalau main senyap2 kat kubur boleh control populasi
Quote selipar_hijau 11-1-2022 11:58 AM
fuh adventure tuu main kat kubo cina
Quote alongweeda 11-1-2022 01:56 PM
sx nmpk tgh melompat2 hahaha
Quote Artemesiaa 11-1-2022 02:01 PM
Kadang saja je untuk cepat diceraikan agar boleh kawin dengan scandel
Quote Shazid 11-1-2022 02:29 PM
Begitulah nafsu....seperti cinta jgk yg boleh membutakan manusia
Quote star_karat 11-1-2022 03:37 PM
Kelakar baca news indon. Kena sebut nama si Lelaki Eeeegeee, pompuan IIIeeerrr, pak lurah eeerrrweh.
Quote jazaa100 11-1-2022 03:54 PM
Friskies buat tak nampak je thread ni....
Quote Supersirap 11-1-2022 04:01 PM
Asal berita pelik je mesti from there
Quote epullipan 11-1-2022 04:10 PM
miskin sangat ke sampai main kat kubur...bodoh ya amat tak boleh ampun
Quote syaz_lina 11-1-2022 04:35 PM
Suka nau buka cerita indon ni

Lihat semua komen(19)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-1-2022 05:15 AM GMT+8 , Processed in 0.184771 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top