CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Wanita Seksi Bergelek Tarian Samba ‘Gegar’ Arab Saudi

10-1-2022 05:08 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2017| Komen: 19

Description: Pihak berkuasa Arab Saudi sedang melakukan siasatan susulan persembahan samba oleh penari berpakaian mencolok mata yang tular di media sosial negara itu.
Pihak berkuasa Arab Saudi sedang melakukan siasatan susulan persembahan samba oleh penari berpakaian mencolok mata yang tular di media sosial negara itu.


Video berkenaan menunjukkan tiga penari samba warga asing mempamerkan tarian mereka di Jazan.


Kredit foto: Dawn

Wanita-wanita yang mengambil bahagian dalam Pesta Musim Sejuk Jazan memakai bulu berwarna-warni yang melambangkan tradisi Brazil dengan kaki, lengan dan perut mereka tidak ditutup.

TV El-Ekhbariya milik kerajaan menyiarkan rakaman festival itu, tetapi mengaburkan imej wanita berkenaan, lapor The New Arab.


Acara itu mencetuskan kemarahan ramai dan menuntut pihak yang bertanggungjawab dalam acara tersebut dihukum


Kredit foto: News in 24 english

Di Arab Saudi, kebanyakan wanita tempatan masih memakai jubah tradisional semasa khalayak ramai.

Berdepan dengan tindak balas orang ramai, Gabenor Jazan, Putera Mohammed bin Nasser mengarahkan siasatan dan “langkah-langkah perlu untuk mencegah semua penyalahgunaan.”

Namun, beliau tidak memberi butiran lanjut berhubung kenyataan tersebut.


Sumber: MalaysiaGazette

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Artemesiaa 10-1-2022 06:04 PM
Samba pulak dah penari gelek dah tak boleh cari makan ler
Quote becir 10-1-2022 06:10 PM
Edited by becir at 10-1-2022 06:39 PM

Eii bahaya orang Arab barbarian boleh ke cover nafsu memasing?
Quote ninja9 10-1-2022 06:17 PM

penari dia cantik-cantik

[youtube]9M6c_vEtTZI[/youtube]

Quote djzara81 10-1-2022 06:31 PM
Mende ni start sikit2. Jarum halus cucuk sikit2. Kalo gomen saudi buat2 pekak buta, mende ni akan jadi norm.
Quote becir 10-1-2022 06:42 PM
djzara81 replied at 10-1-2022 06:31 PM
Mende ni start sikit2. Jarum halus cucuk sikit2. Kalo gomen saudi buat2 pekak buta, mende ni akan ja ...

Mmg gomen dia yg nak start freeing up benda2 dilarang sebelum ni..kepala dia si mbs tu, pembunuh.jamal kashoggi..and saudians kalau terlepas kandang negara dulu2 macamkan molek sgt perangai they all..
Quote kbyne 10-1-2022 06:45 PM
Foreigner dah banyak dalam Saudi,macam kita la,susah nak kawalyg bikin cara rahsia kemudian kasi viral.
Quote shamsadis 10-1-2022 06:49 PM
Alhamdulillah, hiburan2 macam ini lah yang kita mahukan di akhir zaman ini saudara2 sekalian, sudah tertulis di akhir zaman akan berlakunya hiburan2 lagha sebegini rupa di tanah para abiya, dengan kobidnya lagi, insaflah kita semua
Quote cmf_premierleag 10-1-2022 06:51 PM
ini hibure hibure utk kito semuo kata lobai pas
Quote cmf_premierleag 10-1-2022 06:52 PM
akak suka je hiburan2 mcm ni jadi kt arab saudi sana
bleh mempercepatkan proses nak kiamat
Quote kelapaparut 10-1-2022 07:27 PM
bangsa sembahan ummah locals..
Quote ninjago 10-1-2022 07:44 PM
ngeri ngeri ngeri bala apa nak datang nanti
Quote FOTHER-MUCKER 10-1-2022 08:08 PM
Mereka tau hasil bumi semakin kurang digunakan maka mereka terpaksa mencari hasil baru untuk terus hidup.

Tapi masih ramai yang tertipu malah ada yang semakin teruja untuk menjadi penyambung tradisi arab di nusantara!
Quote ChildrenOfBodom 10-1-2022 08:21 PM
Alaa ereb saudick kalau bukan isele, perangai ummah dia ni lahi lahanat drp ummah yahudi yg dibenci ummah melayu tu..sabit depa iseley jaa kena pejam mata buat2 tak nampak kebangsatan puak2 laknat ni
Quote Belibis 10-1-2022 08:31 PM
Tunggu sepatah dua kata dari mupti darul sunnah.
Quote Decaffeinated 10-1-2022 10:07 PM
tak payah terkejut lah.

benda dah lama ada, korang ja acah2 buta. Tu belum citer pasal pelacur lagi.

Quote dua_chzy 10-1-2022 10:11 PM
becir replied at 10-1-2022 06:42 PM
Mmg gomen dia yg nak start freeing up benda2 dilarang sebelum ni..kepala dia si mbs tu, pembunuh.j ...

Bersekududukan juga dah legal kan di Arab tu.
Quote sharlenetexas 10-1-2022 10:18 PM
Samba vs belly dancing
Sape yg menang?

Quote tumpanglalu74 10-1-2022 11:09 PM
ninja9 replied at 10-1-2022 06:17 PM
penari dia cantik-cantik

Esok2 kene tangkap kene pancong teros baru naye..
Quote hareeeesah 11-1-2022 12:06 AM
Ade le kenalan cerita kwn punya kwn gi negara sana on grin** dasyat ek sambutan dia.. kejut haku dengor.. berjubah tang luor, dlm dah standby je, seremm tak takut tuhan ke

Lihat semua komen(19)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

24-5-2022 08:50 PM GMT+8 , Processed in 0.153355 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top