CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Pelvik Elfira Loy Senget Sikit, Ernie Zakri Pun Sama?

8-1-2022 04:30 PM| Diterbitkan: kp5x| Dilihat: 3225| Komen: 16|Original author: kp5x

Description: "Saya menderita sakit belakang sejak trimester pertama lagi. Rupanya pelvis saya senget sikit. Sekarang saya tidur macam tuan puteri. Thank you bb."
"Saya menderita sakit belakang sejak trimester pertama lagi. Rupanya pelvis saya senget sikit. Sekarang saya tidur macam tuan puteri. Thank you bb."

Mujur suami Elfira Loy menjadi penyelamat dengan membawanya ke @chirozone.kl, jika tidak entah sampai bila dia terpaksa menahan sakit di bahagian belakang yang dideritainya sejak trimester pertama kandungannya.



Berkongsi pengalaman mendapatkan khidmat @chirozone.kl di laman Instagram miliknya baru-baru ini, pelakon Elfira Loy berkata rupa-rupanya sakit belakang yang dialami sejak trimester pertama kandungannya itu didapati berpunca daripada pelviknya yang sedikit senget dan ternyata tindakan suamimya membawa dia berubat di @chirozone.kl tidak sia-sia kerana dia kini boleh tidur lena berbanding sebelum ini.


Foto: Instagram Elfira Loy

"Uishhhhh leh imagine bunyi krup krap bestnya lega" antara komen netizen yang rata-rata tumpang gembira dengan perkhabaran daripada Elfira itu.

Penyanyi Ernie Zakri turut sama teruja sambil berkata dia juga ingin ke tempat sama, mungkin turut mengalami masalah sakit belakang yang sememangnya boleh dikatakan perkara normal yang akan dialami ibu-ibu mengandung. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote shernazz 8-1-2022 04:45 PM
Harap dipermudahkan..
Quote eely_shana 8-1-2022 06:39 PM
Semoga dipermudahkan urusan ibu2 hamil.
Quote Normabaru 8-1-2022 07:30 PM
Dh katik2 pastu pki heels mcm badut mmg la sakit blkg...xlama lg hajah menyusul
Quote ChemicalRomance 8-1-2022 07:37 PM
Iklan je ni…
Quote winky1 8-1-2022 07:48 PM
Service review
Quote Cik_jantung 8-1-2022 09:06 PM
Edited by Cik_jantung at 11-1-2022 12:46 PM

.............
Quote AcikBuncit 9-1-2022 01:25 AM
Ye mmg pregnant ko jgnla pkai heels.. Mmg memintak sakit belakang la jwbnya.. Even xpregnant pn heels tu xbaik pn utk tulang bdn. Hajah xsempat buat kot rsenya mcm nk keluar dh mujtahid tu ????
Quote miszclassique 9-1-2022 07:26 AM
Duduk atas kerusi pastu silang kaki selalu pun boleh buat pelvik senget
Quote kiah_mai_pulak 9-1-2022 07:40 AM
kening ko tak senget sekali takk???
Quote bankerpencen 9-1-2022 11:04 AM
Otak pun senget, apa nak terkejut.

Jk
Quote bungarose 9-1-2022 01:42 PM
Keadaan rahim miss v ngko tanak canang juger ker
Quote Afie13 9-1-2022 01:47 PM
Normal je kalau mgandung sakit blkg n pinggang. I rasa yg paling sakit masa contraction anak sulung dulu sampai pinggang rasa mcm nak patah. Bila anak kedua n ketiga dah x seteruk tu sakit belakang masa contraction

Bertabah lah ibu2 mengandung lebih2 dah masuk 3rd trimester nak tidur mlm pun dah x lena n x selesa. Tapi itu lah mgandung n bersalin ni seronok je sebenarnya wlaupun sakit
Quote naina 9-1-2022 07:32 PM
Oh ya? Senget tu maksudnya sakit sebelah jeke. Aku pun sakit jugak ni. Tapi aku rasa normal jela sebab pelvik kita kan mengembang tuk tambah berat baby dan pembesaran baby.
Quote akakvouge 10-1-2022 11:29 AM
did'nt know she pregnant
Quote mizruncing 10-1-2022 12:14 PM
bukan normal ke
Quote makton 10-1-2022 12:41 PM
oo mengandung lagi ke

Lihat semua komen(16)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2022 04:30 PM GMT+8 , Processed in 0.099427 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top