CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Ladylista Hiburan Lihat artikel

Lipan Sepanjang 4 Inci Dalam Telinga Remaja Ini

2-7-2015 11:10 AM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 10130| Komen: 26

Description: Berhati-hatilah ketika tidur, kalau lipan 4 inci ini boleh masuk ke dalam telinga, pastinya ular juga mampu...
oleh Fyruz


Jujurnya, sangat menggelikan!

Pakar mendakwa, setiap orang akan menelan 8 labah-labah semasa tidur dalam hidup, namun tak siapa yang memberi amaran tentang lipan.


Grant Booti, 14, dari Arkansas, bangun pada satu pagi yang indah dengan kesakitan yang teramat sangat pada bahagian telinga dan cuba untuk melihat di dalam telinganya.


Dia kemudiannya mengeluarkan seekor lipan hidup sepanjang 4 inci yang pastikan telah merayap masuk sehingga ke lubang telinga sebelahnya lagi.


Ibunya yang terkejut dengan kejadian itu terus membawa anaknya mendapatkan rawatan dan doktor mendapati telinganya mempunyai luka akibat daripada lipan yang mendiami telinga Grant.

Berhati-hatilah ketika tidur, kalau lipan 4 inci ini boleh masuk ke dalam telinga, pastinya ular juga mampu menyelinap dan bersarang di telinga anda. -LadyLista.



Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote buragazz 2-7-2015 11:27 AM
Ala2 rembes gak budak ni..
Quote zameyla 2-7-2015 11:27 AM
...mak aihh...scarynya...........
Quote kentel 2-7-2015 11:34 AM
lipan 4 inci...saiz idaman @MissNigga
Quote delsmomm 2-7-2015 11:45 AM
biaa betull..
muat ke masuk lam tu...
mcm tipu je gmbar tu..
menakutkan....
Quote Lorra2411 2-7-2015 11:54 AM
scary gila noks
Quote Artemesiaa 2-7-2015 12:03 PM
Euwww mengerikan
Quote Artemesiaa 2-7-2015 12:03 PM
Euwww mengerikan
Quote MissNigga 2-7-2015 12:18 PM
kentel replied at 2-7-2015 11:34 AM
lipan 4 inci...saiz idaman @MissNigga

lipan wat apa uols ...
bagi jer kat laba
Quote kentel 2-7-2015 12:18 PM
MissNigga replied at 2-7-2015 12:18 PM
lipan wat apa uols ...
bagi jer kat laba

sapu kat telo yang notello tu ke sis
Quote MissNigga 2-7-2015 12:23 PM
kentel replied at 2-7-2015 12:18 PM
sapu kat telo yang notello tu ke sis

taw pun .. bio tulur tu kembung ... baru ar nampak cam ada isi sikit ..

jgn lak jadi cam karipap yang berisi oksigen
Quote kentel 2-7-2015 12:24 PM
MissNigga replied at 2-7-2015 12:23 PM
taw pun .. bio tulur tu kembung ... baru ar nampak cam ada isi sikit ..

jgn lak jadi cam karipa ...

hahaha...tu pun kalau bertulur sis...
Quote Felycya 2-7-2015 01:22 PM
Giler ahh.
Quote tekken 2-7-2015 01:33 PM
perghh...skerinyerr
Quote asher 2-7-2015 02:48 PM
nasib tak mati budak nie kene sengat gan lipan..
Quote raxief 2-7-2015 09:40 PM
" Dia kemudiannya mengeluarkan seekor lipan hidup sepanjang 4 inci yang pastikan telah merayap masuk kedalam lubang telinga sebelahnya lagi. "

ape daaaa maksud ayat ni? google translate ke?
Quote Lolalala 3-7-2015 01:13 AM
Tak rasa geli ke lipan tu jalan masuk lubang telinga? Cotton bud nak masuk telinga pun da terasa geli dan bunyi kuat
Quote amirezu 3-7-2015 01:24 AM
huhu tak dapat dibayangkan. dah la dah 2 malam terjumpa lipan dalam rumah sejak musim hujan ni.
Quote intriQue 3-7-2015 01:13 PM
ngeri!!

Seriau tgk
Quote miabebe 3-7-2015 01:55 PM
Macam tapecaye je..

Macam tipuuuuu je...

Macam taik sembangggg je...

Lihat semua komen(26)

Sub-category


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-2-2023 02:28 AM GMT+8 , Processed in 0.105084 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top