CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Kad Undangan Dah Edar, Luluh Hati Tengok Bakal Suami Curang Depan Mata

6-1-2022 01:15 PM| Diterbitkan: tatod| Dilihat: 1539| Komen: 7|Original author: Tatod

Description: Hati mana tidak remuk melihat bakal suami curang depan mata. Lebih mengecewakan apabila tarikh nikah sudah dekat, malah kad undangan perkahwinan juga sudah diedarkan.


Hati mana tidak remuk melihat bakal suami curang depan mata. Lebih mengecewakan apabila tarikh nikah sudah dekat, malah kad undangan perkahwinan juga sudah diedarkan. 

Namun, satu-satunya perkara yang boleh dilakukan adalah berlapang dada menerima qada dan qadar.

Rakaman video dimuat naik di Instagram Memomesos memaparkan seorang gadis 'menyerang' bakal suami yang ketika itu sedang berjalan dengan skandalnya. 

Keinginan untuk mencari kebenaran membuatkan gadis terbabit mengekori kereta bakal suaminya kerana sudah lama curiga dengan hubungan mereka.




Walaupun tidak jelas butir bicara dalam video berkenaan, namun jelas gadis yang dikhianati itu melepaskan amarahnya hingga menarik perhatian orang awam berdekatan dan cuba dileraikan seorang lelaki berusia. 

Malang bagi gadis itu, bakal suaminya menyebelahi kekasih gelapnya.



"Tahniah untuk kamu berdua kerana telah menghancurkan aku dan keluarga," tulisnya.

Video berkenaan menerima pelbagai reaksi. Ada yang simpati, tidak kurang juga menganggap ia sekadar 'marketing'.





Kisah benar atau marketing semata-mata? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Pikapikachu 6-1-2022 02:25 PM
Choi ingatkan berita Malaysia
Quote dang_oniey 6-1-2022 02:34 PM
LORRRR INGAT KT MALAYSIA...
Quote saviour_09 6-1-2022 03:09 PM
friskies is that u???
Quote Cpkay 6-1-2022 03:28 PM
syukurlah jumpa awal..
Quote Straya 6-1-2022 03:31 PM
Kalau ikut Friska punya logic, perempuan tu yang salah.Tak pandai ambik hati lelaki & garang sangat.Eh tapi pompuan Indo kan pandai jaga laki, laki diaorang tak pernah curang kalau mengikut friskies
Quote chandrahusin 6-1-2022 03:49 PM
dari CI smpai ke sini berita luar negara yg 1 ni
tolong lahhhh
Quote Artemesiaa 6-1-2022 04:45 PM
Nasib belum nikah majlis belum berlansung kalau tak pasti lebih sakit hati.  Btw dah macam dalam episode tercyduk pulak.

Lihat semua komen(7)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 07:58 AM GMT+8 , Processed in 0.084404 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top