CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tular Video Cium Pembunuh, Hakim Wanita Disiasat

6-1-2022 11:28 AM| Diterbitkan: tatod| Dilihat: 2231| Komen: 16|Original author: tatod

Description: Sumber The SunSeorang hakim wanita, Mariel Suarez sedang disiasat selepas klip rakaman kamera litar tertutup (CCTV) memaparkan aksinya mencium seorang pembunuh menjadi tular.Kejadian itu berlaku ketik ...

Sumber The Sun

Seorang hakim wanita, Mariel Suarez sedang disiasat selepas klip rakaman kamera litar tertutup (CCTV) memaparkan aksinya bercumbuan dengan seorang pembunuh menjadi tular.


Kejadian itu berlaku ketika dia melawat Christian Mai Bustos yang dipenjarakan di sebuah tahanan berhampiran bandar Trelew, Argentina.



Memetik laporan The Sun, dia merupakan salah seorang panel hakim yang bertugas untuk memutuskan hukuman penjara seumur hidup dijatuhkan terhadap Bustos atas kesalahan membunuh pegawai polis, Leandro ‘Tito’ Roberts pada 2009.


Suarez adalah satu-satunya hakim yang mengundi agar hukuman Bastos diringankan walaupun Hakim Mahkamah Tinggi memberikan amaran bahawa banduan itu adalah penjenayah yang sangat berbahaya.


Sumber Buenos Aires Times

Bagaimanapun, usahanya untuk membantu Bastos agar terlepas daripada hukuman berkenaan tidak berjaya.


Berhadapan dengan tindakan disiplin atas kesalahan berkelakuan tidak senonoh, Suarez menegaskan dia melawat Bastos atas alasan ingin menemubualnya kerana sedang menulis buku mengenai dirinya.


Bustos sebelum ini telah dibicarakan atas kematian pegawai polis yang mati ditembak berdekatan Corcovado. - CARI


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Babai 6-1-2022 11:29 AM
Ke dia berbisik?
Quote Decaffeinated 6-1-2022 11:30 AM
Agung nya cinta.
Quote musangbodoh 6-1-2022 11:35 AM
nafsu x kenai org
Quote selipar_hijau 6-1-2022 11:36 AM
taste bad boy gituhhh
Quote Simunggu 6-1-2022 11:41 AM
kosonongon do kosodopon
Quote Aikiko 6-1-2022 11:42 AM
Boleh tahan....takde laki kat umah ke achik nie??
Quote Shazid 6-1-2022 12:31 PM
Fetish pembunuh ke sis?
Quote prince_marhaen 6-1-2022 12:37 PM
hakim pun muka dah macam Mona Pendy dah...
sah-sah berkepentingan kan...
Quote saviour_09 6-1-2022 01:12 PM
hakim kita ada tak camni?

fall in love dgn okt

giteewww
Quote Jitu 6-1-2022 01:24 PM
pelik2 je taste
mcm dah takde sangat org lain
Quote Punat_button 7-1-2022 05:12 PM
La jueza Mariel Suárez negó tener una relación sentimental con "Mai" Bustos y dijo que no existieron besos, a pesar del video que exhibe cierta cercanía entre la magistrada y el detenido


Judge Mariel Suárez denied having a sentimental relationship with "Mai" Bustos and said that there were no kisses, despite the video that shows a certain closeness between the magistrate and the detainee
Quote sharlenetexas 7-1-2022 05:13 PM
Tahun lepas berita pasal warden ngesek kat cell.

Quote Dwdrum 7-1-2022 05:41 PM
Nampak seperti whisper
Quote haruslah 7-1-2022 05:43 PM
Kerajaan gagal
Quote eyansss 7-1-2022 07:25 PM

aku pun nampak berbisik...
Quote nw111 10-1-2022 08:55 AM
Aku nmpk mcm berbisik je

Lihat semua komen(16)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-5-2022 08:27 AM GMT+8 , Processed in 0.066727 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top