CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Romantiknya Ebit Lew, "Rezeki Berjumpa Aurora Bersama Bidadari"

4-1-2022 12:22 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 5131| Komen: 72

Description: Muat naik terkini di Instagram pendakwah terkenal tanah air, Ebit Lew menarik perhatian orang ramai di media sosialnya. Video percutian bersama keluarga serta momen berdua bersama isteri tercintanya d ...
Muat naik terkini di Instagram pendakwah terkenal tanah air, Ebit Lew menarik perhatian orang ramai di media sosialnya. Video percutian bersama keluarga serta momen berdua bersama isteri tercintanya di Iceland, membuatkan orang ramai cemburu melihat detik manis pasangan ini.


Tidak cukup berkongsi momen manis dan romantis bersama isteri, pendakwah ini membuat luahan cinta pula yang di kongsikan dalam kapsyen posting tersebut.

Foto: IG

“Aurora. Rezeki berjumpa aurora bersama bidadari dan keluarga tercinta. Cantiknya. Subhanallah. Alhamdulillah. Rezeki. Segala puji bagi Allah. Bidadariku, I love you sayang. Dunia berubah. Tapi cinta kita sampai syurgan dengan izin Allah. Setiap hari abang jatuh cinta padamu bidadariku. Terima kasih Ya Allah. Terima kasih Ya Allah. Bidadari yang berada disisi. Berkorban berjuang dari mula kita berkenalan sehingga hari ini. Melalui perjuangan ini tak senang tapi ini perintah Allah sampai kita pejam mata dari dunia ini. I love you bidadariku sayang," tulisnya.


Melihat video percutian keluarga dan membaca luahan cinta pendakwah ini di Instagram, membuatkan orang ramai berkongsi pelbagai komen menarik serta mencuit hati di ruangan komen posting tersebut.


“MasyaAllah. Tabarakallah… Seronok tengok keluarga bahagia ustaz”

“Alhamdulillah ustaz semoga berkekalan hingga ke Jannah. Aamiin”

“Ya Allah ustaz.. Seronoknya bercuti dengan keluarga tercinta. Apatah lagi dengan seorang bidadari hidup ustaz yang sangat penyabar”


“Subhanallah… Indah coretan ustaz.. Meremang bulu saya.. Semoga para suami di luar sana… Semoga jatuh cinta setiap hari dengan para isterinya juga… Pasti Allah tambah sayang… Allah gandakan rezeki berlimpah.. Aamiin”

“MasyaAllah…….. Teringat cerita Dilwale lah pulak aihh”

“Pagi-pagi dah tengok benda manis”



“Semoga bahagia selamanya” komen mereka

Apa pandangan anda? -CARI

Sumber: Murai.my

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote grouper 4-1-2022 12:45 PM
No komen...no komen
Quote Artemesiaa 4-1-2022 12:46 PM
Kowser melayan
Quote Shazid 4-1-2022 12:59 PM
Perghhhh....melancong sana sini.
Quote lonelymd 4-1-2022 01:10 PM
Di saat rakyat malaysia dlm kesusahan.. ko dok tayang video melancong sana sini..

Hmmmmm
Hmmmm
Hmmmmmmm
Quote makadek 4-1-2022 01:20 PM
Jubooooooooo
Laker semu ni
Quote ChemicalRomance 4-1-2022 01:20 PM
Ustaz/ustazah femes kat malaysia ni kalau buat caption mesti sebut nama Allah berulang kali macam tabur garam yahh.. kejap2 Allah, SubhanAllah,MasyaAllah…
Quote asyriqa 4-1-2022 01:22 PM
Meluat siakkk
Quote Kitty_catz 4-1-2022 01:23 PM
pooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh
Quote renko 4-1-2022 01:24 PM
Xbalik2 lagi kenapa? Takut ke
Quote ChemicalRomance 4-1-2022 01:37 PM
Sayangnya setad tak balik Mesia tolong mangsa2 banjir, dan ucapkan “Allah sayang” kat diorang… kalau tak, sure boleh jadi content penyucian terbaik
Quote LoveSungmin 4-1-2022 01:37 PM
bidadari harktuihhh
Quote nurkasih74 4-1-2022 01:40 PM
Ni tgh nak abeskan saki-baki 30% fund 2021 ke apa ni? Ehhh gelilaaa ayat2 cringe ni..
Quote tripleid 4-1-2022 01:46 PM
Edited by tripleid at 4-1-2022 01:47 PM

dok je la kat iceland tu jadi santa klauss kat sana,takyah balik2 msia lagi dah.semakkkk!
Quote epal_putih 4-1-2022 01:58 PM
bila balik setat???
hihihihiihih

Quote OmJualGas 4-1-2022 02:05 PM
tak tahu nak kata apa dah .....
Quote prince_marhaen 4-1-2022 02:05 PM
humble braggggg dalam kesayuan.......kau orang hadap banjir & hujan lebat tak benti, weols hadap aurora bersama pari-pari meols....gitteww..... damage control ke tuwwww cendawan pinkkkk???
Quote sue_0684 4-1-2022 02:06 PM
tonnggang selagi buleh...
Quote midori_katana 4-1-2022 02:17 PM
Amboi cetat tayang semua aihh. Kami marhaen ni tak tayang dah dok makan apa, bercuti kat mana ; sbb tak sampai hati dalam keadaan rakyat terkesan banjir baru2 ni.. sakan aihh cetat!
Quote buapakperut 4-1-2022 02:24 PM
Romantic romantic jugaaa.....

Lihat semua komen(72)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 02:33 PM GMT+8 , Processed in 0.075841 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top