CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Makin Biadab, 2 Penunggang Basikal Wanita Pula Ejek OKU Guna Tandas!

9-12-2021 03:10 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 2381| Komen: 16|Original author: LilRose

Description: Dia buat lagi! Selepas dua lelaki berlakon menjadi orang kurang upaya (OKU) demi mendapatkan ruang parkir, dua penunggang basikal wanita pula mempersendakan golongan itu.
Dia buat lagi! Selepas dua lelaki berlakon menjadi orang kurang upaya (OKU) demi mendapatkan ruang parkir, dua penunggang basikal wanita pula mempersendakan golongan itu.



Kredit foto: IG

Ras Adiba sekali lagi meluahkan kemarahannya terhadap pihak yang tidak sensitif dan biadab mempersendakan komuniti OKU.

Menerusi Instagramnya, Ras menegaskan bahawa dirinya pantang pabila golongan OKU dipersendakan.


Kredit foto: IG


Dalam sidang media yang baru saja diadakan, Ras mewakili komuniti OKU dan semua penjaga serta yang terbabit merawat mereka menyuarakan rasa hampa dan sedih apabila akhlak dan adab seperti sudah hilang di kalangan segelintir masyarakat.

"Saya sebenarnya sedih kerana ini membuka kembali luka-luka kami sebagai OKU dan keadaan sedia kami dan apa yang kami harungi sebenarnya saban hari," katanya.




Semakin melampau-lampau kebiadaban mereka ini! Semoga ada balasan buat mereka. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote anggeriklatifah 9-12-2021 04:05 PM
aku just harap para hackers cari maklumat 2 betina jalang tu..cari tempat kerja diorng kat mana facebook diorng..gambar diorng yg lain...kalau ada suami cari suami diorng mana....mak ayah adik beradik semua..malukan je dan buli je diorng ni dgn hentam

kalau dpt tempat kerja cari org atasan tempat kerja bagithu ...sebrkan video biar semua tau
ni kat tik tok..muka pun tak jelas sgt
butir2 diorng nama diorng pun takde sgt
so kte semua sekdr hentam sikit je la kat page yg ade video ni

lg best kalau tau tempat kerja ayah mak adk beradik diorng semua
Quote Artemesiaa 9-12-2021 04:12 PM
Cacat betul2 nanti baru ada akal
Quote cikatilia 9-12-2021 04:15 PM
semoga cita2 dan impian nak jadi OKU akan terlaksana ASAP
Quote prince_marhaen 9-12-2021 04:41 PM
memang sial betina cycling yang buat gaya macam monyet depan toilet OKU tu... dengan pakaian ketat sundal dia tu sampai terjojol poen...dengan acah-acah terpaling cyclist... muka tetap kepam bak mandi longkang...yihhh.. harap netizen dapat CSI siapa betina-betina tu..
Quote KamikuP 9-12-2021 05:28 PM
Perempuan kalau buat lawak tak pernahnya kelako... mcm bodo jahhh .. (larikksss)
Quote pinksarah 9-12-2021 05:31 PM
nampak gaya mcm pakai hijab dedua..tgk serkup kepala dlm helmet tu..

tak sangka perangai mcm ni..

so insensitive

semoga didakwa hendaknya..

kena tindakan tatatertib dkt tmpt kerja, kena buang lg bagus!
Quote syaz_lina 9-12-2021 05:36 PM
Tak kelakar la pompuan..elok muka dua2 tu disumbat dlm toilet bowl
Quote Friska 9-12-2021 08:40 PM
Udah ada tritnya dari semalam:

Lady ‘bikers’ pula persenda OKU
https://b.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=5009474
Quote OyaTonggek 9-12-2021 10:07 PM
muka tak tau malu betina cyclist tu! dah la guna toilet OKU! Camgampang pangai
Quote makadek 9-12-2021 10:22 PM
pinksarah replied at 9-12-2021 05:31 PM
nampak gaya mcm pakai hijab dedua..tgk serkup kepala dlm helmet tu..

tak sangka perangai mcm ni..

Majority pmpuan skg pakai tudung
Dn diorg lg ramai buat hal..
Dh dpt info diorg anggota
Quote akies 9-12-2021 10:49 PM
Astagfirullah..elok2 normal kang jatuh basikal baru ada akal bila dah jd oku.


Dahla pakai ketat melekap.
Huh
Quote Carcosa 9-12-2021 11:14 PM
Betina main basikal pakai baju ketat, mmg sial babi acah2 bagus! Mampos semua kena langgar lori lagi bagus bila bwk basikal mcm lahanat, mcm atuk pada bapak belah mak dia punya jalan! Aku kalau baca berita betina2 basikal ni kena langgar mampos, aku tunjuk thumb aku je, tanda padan muka kau.
Ni contoh dua betina bodoh, hodoh, yg bebal, dan semoga cepat mampos digilis lori masa tertonggek bwk beskal dgn baju ketat!
Quote bedahmenjuyah 9-12-2021 11:33 PM
Tak kelakar langsung. Nanpak budus, pasti.
Quote Perawankota 10-12-2021 05:56 AM
Biadap..............
Quote libra_gurlz 10-12-2021 08:53 AM
ok kita tunggu statement dari 2 ekor ni pulak..
yang si jantan tu bagi statatement nak bantu bg awareness utk bantu golongan2 OKU tp lupa nak selit ayat2 awareness kat hujung video... spin selagi boleh spin
Quote Skuau 12-12-2021 12:55 PM
Artemesiaa replied at 9-12-2021 04:12 PM
Cacat betul2 nanti baru ada akal

memang 'cacat xde akai'... dh tu...

Lihat semua komen(16)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 04:15 AM GMT+8 , Processed in 0.070487 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top