CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Harith Iskander Nak Jadi Pembantu Peribadi DSV, Sanggup Ke?

8-12-2021 01:58 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 2205| Komen: 26|Original author: LilRose

Description: Isu jutawan kosmetik, Dato Seri Vida (DSV) menawarkan gaji RM10,000 kepada individu yang layak menjadi pembantu peribadinya (PA) turut mendapat perhatian pelawak dan pengacara Harith Iskander.
Isu jutawan kosmetik, Dato Seri Vida (DSV) menawarkan gaji RM10,000 kepada individu yang layak menjadi pembantu peribadinya (PA) turut mendapat perhatian pelawak dan pengacara Harith Iskander.



Kredit foto: IG

Terhibur posting itu, Harith berseloroh mengatakan dia terlepas semua kriteria sebelum sempat memohon untuk menjadi PA DSV.

"Chis Bedebah! Kalau saya kenal DSV beberapa abad lepas, mungkin keadaan jadi berbeza hari ini," selorohnya.


Kredit foto: IG


DSV sebelum ini mencuri tumpuan buat ke sekian kalinya selepas memuat naik tawaran gaji RM10,000 dan kriteria 'bujang serta memiliki rupa paras kacak' untuk menjadi PA barunya.


Kredit foto: IG

Malah, ia turut mendapat perhatian Pencetus Ummah (PU) Syed Mohd Bakri Syed Ishak atau PU Syed yang kemudian membuat teguran terhadapnya.


Kredit foto: IG

Kredit foto: IG

Boleh tahan ke Harith nak jadi PA DSV tu? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dudaberhias 8-12-2021 02:04 PM
hujung hujung dia meroyan dekat twitter sebab ingatkan gaji 10k... rhopernyaaa 2k+ nak naikkk 200 selepas 5 tahun kerja pun tak dapat mula la sesi perli memerli dekat twitter dan jokes atas pentas...
Quote Kitty_catz 8-12-2021 02:11 PM
tak cukup hensem laaaa boroi plak tu..
Quote Kitty_catz 8-12-2021 02:13 PM
dudaberhias replied at 8-12-2021 02:04 PM
hujung hujung dia meroyan dekat twitter sebab ingatkan gaji 10k... rhopernyaaa 2k+ nak naikkk 200 se ...

gile kentang rm2K jewww

mmg DSV ni propa mcm citer tamil ekk

sepekej citer agent2 ikan paus kambus belakang rumah
Quote adeqbun 8-12-2021 02:16 PM
Die ni mmg suke menempek kat isu org lain eh
Quote dudaberhias 8-12-2021 02:16 PM
Kitty_catz replied at 8-12-2021 02:13 PM
gile kentang rm2K jewww

mmg DSV ni propa mcm citer tamil ekk

harus la kaka kitty...
haritu berlian ecah tak sampai 100k pun terkebil2 takmau bagi sampai gigit2 dalam keropok ikan...
siap cik ba B yang terpaksa hulur duit padahal bawah 100k je pun berlian2 sheols tu tu pun liat nak bagi
Quote Addrianna 8-12-2021 02:17 PM
Kau tak menepati yang vida nak kalau kau apply pun awal2 vida koyak resume
Quote Kitty_catz 8-12-2021 02:24 PM
dudaberhias replied at 8-12-2021 02:16 PM
harus la kaka kitty...
haritu berlian ecah tak sampai 100k pun terkebil2 takmau bagi sampai gigit ...

bukan bling2 sheols pun tipu kan?

apa yg ori dengah sheols ni?

dato, dr tu pun smer beli.. muka pun kut tak renovate, lagi hauk gamoknyeee

still lagi ummah kepam busuk  mendamba2 kan sheols
Quote sharlenetexas 8-12-2021 02:25 PM
Botak urban tahan ke kerja dgn bidah pprt?
Quote kucingitam 8-12-2021 02:58 PM
dsv nak yang hensem k.. hensem...
Quote Acikgomen 8-12-2021 03:18 PM
Addrianna replied at 8-12-2021 02:17 PM
Kau tak menepati yang vida nak kalau kau apply pun awal2 vida koyak resume

Sejak berabad dulu pun mmg kemetot gundu botak leher mcm katak
Zaman muda dulu sapa je tak kenai mamat gundu neh suka korek celah kangkang awek yg dtg kepit2 dgn heshe kat disko the baze tuh
Org pi disko nak menari, ko sebok dok seluk dlm skirt awek2 tuh
Tak paham haku napewww awek2 tu dok besangkut je keliling perut gendut kau tuh
Quote prince_marhaen 8-12-2021 03:40 PM
botak gendut kaki korek ni harapkan genetik ingrish tak menjadik dia tu je lah...modal sembang ingrish bagi nampak bijak.. walhal level ajibil meletops tu jugak..lawak bodyshaming & cerita nak gempak je, nanti kang ko keja ngan vidah lagi banyak benda ko komplen...kaki merempan kat socmed jugak kan si gendut ni...yihhhh
Quote Addrianna 8-12-2021 03:45 PM
Acikgomen replied at 8-12-2021 03:18 PM
Sejak berabad dulu pun mmg kemetot gundu botak leher mcm katak
Zaman muda dulu sapa je tak kenai ...

Hah sebok seluk dalam skirt?macamana acik tahu tu?sebab tu ke dia saja lewat kahwin sebab nak puaskan hidup bujang dan nak puaskan seluk2 tu
Quote babelina 8-12-2021 04:45 PM
tetapppppppppppp nk menempel..
Quote Mary_jane 8-12-2021 04:46 PM
Yang ex kata tak cukup 2k pun. Dua2 kuat berangan. Moga berjodohan.
Quote Normabaru 8-12-2021 05:36 PM
sharlenetexas replied at 8-12-2021 04:25 PM
Botak urban tahan ke kerja dgn bidah pprt?

klu xtahan..botak jerit je mcm anjing heols..gung gung gungggg
Quote yusuke22 8-12-2021 06:11 PM
Kalau brabad dulu kja dgn bidah...bidak pun kna seluk ke????????????
Quote gekkou 8-12-2021 07:10 PM
bidah x de plak nk counter statement iqbal yang cakap bidah tipu pasal gaji
RM100k kunun2 nya pernah beri
Quote shida81 8-12-2021 07:27 PM
Kitty_catz replied at 8-12-2021 02:24 PM
bukan bling2 sheols pun tipu kan?

apa yg ori dengah sheols ni?

Dia pun x ori hahhahahhaaa.....
Quote orkidorkido 8-12-2021 09:03 PM
yusuke22 replied at 8-12-2021 06:11 PM
Kalau brabad dulu kja dgn bidah...bidak pun kna seluk ke????????????

Seluk seluk tak jumpa si bidah

Lihat semua komen(26)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 02:44 AM GMT+8 , Processed in 0.069481 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top