CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Bakal Jadi Peguam, Intan Najuwa Sibuk Bergelumang Dengan Buku

7-12-2021 05:20 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 12468| Komen: 117

Description: Siapa yang tidak kenal dengan usahawan dan pelakon jelita Intan Najuwa, yang kini juga berstatus pelajar jurusan undang-undang di sebuah pusat pengajian di Singapura.
Siapa yang tidak kenal dengan usahawan dan pelakon jelita Intan Najuwa, yang kini juga berstatus pelajar jurusan undang-undang di sebuah pusat pengajian di Singapura.


Perkongsian terbaru pelakon serba boleh ini di Instagram nya menarik perhatian ramai, mana tidaknya walaupun sibuk sebagai usahawan dan berlakon dirinya tetap fokus dalam pelajaran.

Foto: IG

Sentiasa menghabiskan masa terluang dengan menulis nota dan bergelumang dengan buku-buku ilmiah berkaitan jurusannya itu.

“Habiskan masa cuti saya dengan buku-buku. Otak ini tak pernah berhenti. #lawstudentlife” luahnya.



Bukan itu saja, baru ini Intan juga berkongsi nota tulisan tangan di Insta Stories nya yang mana dalam nota tersebut penuh dengan kotak berbentuk awan. Rupa-rupanya pelajar undang-undang ini mengatakan dirinya gemar melukis bentuk awan tiap kali menulis nota sejak zaman sekolah lagi.

“Dari masa sekolah sehingga sekarang, semua nota ada (emoji awan)” kongsinya

Melihat perkembangan terkini pelakon jelita ini sebagai pelajar undang-undang di media sosial, membuatkan ramai peminatnya meluahkan rasa kagum dan mendoakan yang terbaik untuk Intan.



“Semoga berjaya Intan”

“Bakal peguam rupanya”

“Wow rajin nya dia ni. Harap awak berjaya dalam segala yang awak mahu dalam hidup. Cuma fokus dan bebaskan fikiran awak. Jaga keselamatan.. Jaga kesihatan.. Rindu awak”



“Berlakon, belajar, business, gila-gila boleh stress macam ni” komen peminat

“Fighting ladyboss”

“Semoga berjaya cantik”

“Cantiknya kak Intan”

“Semoga berjaya ladyboss”




“Kagum dengan awak.. Macam awak boleh urus masa berlakon dan belajar”

“Masa depan cerah seperti berlian” komen peminat lagi

Memang tabik dekat Intan, bukan mudah nak urus jadual bekerja sambil belajar dan dalam masa yang sama mengurus perniagaan. Apa-apa pun semoga berjaya Intan! -CARI

Sumber: Muarai.my

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote fadz84 7-12-2021 05:38 PM
Mcm upiak pun ada tgk dia ni.. hehe
Quote hyie 7-12-2021 05:42 PM
sheols ni ada tone suara yang sedap, lepas tu karakter yang menyenangkan hati.

btw, masuk NUS kah? tiberr
Quote winky1 7-12-2021 05:49 PM
Baguslah... Sil piyu patut buat camni.. Belajor...
Quote awanysss 7-12-2021 05:53 PM
uni mana tu..
check dgn LPQB dulu zis..
meols tak sempat nak stalk uni mana..
ada yg tahu tolong hapdate..
Quote dudaberhias 7-12-2021 05:56 PM
ok baguslah teruskan pelajaran... bab ni iolss sokong...
sebab rhoperr dia ni memang takde aura lagi... takut lepas 5 tahun memang terus sendu sebab takde aura... kurang2 jadi peguam boleh masyukkk

walaupun hujung hujungnya jual sambal pun takpelah...
Quote Kurex 7-12-2021 05:56 PM
Persis upiak. Dua2 busuk dan kepam. Malahan jemu utk dilihat. Cukup sekali pandangan & tak boleh dari sesaat. Lebih sesaat, orang akan rasa jemuuuuuuu
Quote mendeluk 7-12-2021 06:09 PM
Edited by mendeluk at 7-12-2021 06:10 PM
awanysss replied at 7-12-2021 05:53 PM
uni mana tu..
check dgn LPQB dulu zis..
meols tak sempat nak stalk uni mana..


Dia masuk BAC dekat Singapore tuk .. umur 24.. baru ambik foundation.. eloklah dari x ambik kan ..
Quote cmf_premierleag 7-12-2021 06:22 PM
dia ni kan yg ada abah lambo ke apa ntah dulu
akak ingat2 lupa jah
Quote rosevelvet 7-12-2021 06:28 PM
fadz84 replied at 7-12-2021 05:38 PM
Mcm upiak pun ada tgk dia ni.. hehe

Wartawan dok jelita... Jelita. Kero ke
Quote rosevelvet 7-12-2021 06:29 PM
dudaberhias replied at 7-12-2021 05:56 PM
ok baguslah teruskan pelajaran... bab ni iolss sokong...
sebab rhoperr dia ni memang takde aura lagi ...

Sambal pun bakalan edisi kambus
Quote Fly_over 7-12-2021 06:33 PM
all the best. mesti lawo pakai lawyer suit pergi mahkamah.
Quote makadek 7-12-2021 06:40 PM
Aku ade soft spot kt dia ni
Sbb genit cute je
Mmg kena jd ulat bukulaaaaa amik laww
Fokus btul2
Ingatan kena power
Quote ciksaenara 7-12-2021 06:41 PM
Bdk bijak ghupenya
Quote fadz84 7-12-2021 06:48 PM
rosevelvet replied at 7-12-2021 06:28 PM
Wartawan dok jelita... Jelita. Kero ke

Reporter tu xtau maksud jelita tu apa kot.. rambut kepuk2 jela yg membantu imej dia ni..
Quote edayildiz 7-12-2021 07:04 PM
jelita ke dia ni..sorry xlangsung
mcm bdk sekolah try hard nk jd dewasa..dia ni lahir thn 96 kan...sebaya i..ke muda dr tu..xhbs belajar lg ke sis...
Quote mendeluk 7-12-2021 07:11 PM
edayildiz replied at 7-12-2021 07:04 PM
jelita ke dia ni..sorry xlangsung
mcm bdk sekolah try hard nk jd dewasa..dia ni lahir thn 96 kan.. ...

Dia dua puloh 4. Baru ambik foundation.
Quote mendeluk 7-12-2021 07:12 PM
edayildiz replied at 7-12-2021 07:04 PM
jelita ke dia ni..sorry xlangsung
mcm bdk sekolah try hard nk jd dewasa..dia ni lahir thn 96 kan.. ...

Dia dua puloh 4. Baru ambik foundation.
Quote edayildiz 7-12-2021 07:16 PM
mendeluk replied at 7-12-2021 07:11 PM
Dia dua puloh 4. Baru ambik foundation.

lambert bethol
Quote mendeluk 7-12-2021 07:19 PM
edayildiz replied at 7-12-2021 07:16 PM
lambert bethol

kira kalau baru ambik foundation kira lambat lah ngan.. umur dua puloh 4. eloklah dari takdak.. muka time she muda she focus kat acting x sempat blaja

Lihat semua komen(117)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-12-2022 07:04 AM GMT+8 , Processed in 0.100083 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top