CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Peminat Doakan Vida Dan Shuib Berjodoh, Tapi Cik B Setuju Tak?

7-12-2021 04:58 PM| Diterbitkan: ameenarara| Dilihat: 2062| Komen: 11|Original author: ameenarara

Description: Sehingga hari ini, ada saja berita tentang keluarga Shuib Sepahtu dilaporkan dalam mana-mana portal media.
Sehingga hari ini, ada saja berita tentang keluarga Shuib Sepahtu dilaporkan dalam mana-mana portal media. Pemergian isteri tercinta, Allahyarhamah Siti Sarah meninggalkan kesan yang mendalam terhadap Shuib dan anak-anaknya termasuklah seluruh rakyat Malaysia.


Terbaru, usahawan terkenal Dato' Seri Vida mengadakan sambutan hari lahir anak sulung Shuib, Uwais Al Qarni sekali lagi kerana tidak dapat memenuhi jemputan sebelum ini.


Dia membahasakan dirinya sebagai Mama Vida bersama anak-anak Shuib dan melalui perkongsian video di Instagram nampak anak-anak Shuib begitu mesra dengan Mama Vida.

Dalam pada itu, pengikut di Instagram memuji sifat keibuan Vida yang menceriakan Uwais dan adik-adiknya.

Foto: Instagram Dato Seri Vida

Ada juga komen-komen nakal dari pengikut yang berharap supaya Vida menjadi ibu kepada anak-anak Shuib. 

Foto: Instagram Dato Seri Vida

Tidak kurang juga ada yang melihat hubungan Vida dan anak-anak seperti serasi dan berharap ada jodoh dengan Shuib. Namun pengikut juga mengusik Vida dengan memberi komen, sebelum berjodoh perlulah mendapat restu anak Vida, Cik B terlebih dahulu sama ada bersetuju atau tidak.

Foto: Instagram Dato Seri Vida

Macam mana agaknya kalau Shuib dan Vida berjodoh? Kedua-dua pun usahawan berjaya dan anak-anak Shuib pun mesti selalu ceria dengan Mama Vida. Cik B setuju? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dudaberhias 7-12-2021 06:16 PM
serasi sebab sama2 rupa biasa2 ke?
yihhh... orang tu baru je kematian isteri dikkk...
agak2 lah nak kenenkan dengan janda bercerai banyak kali ni...
Quote cmf_premierleag 7-12-2021 06:17 PM
nanti bleh la cik b dan kacak minum babelbi 24 gelas sehari...1 jam, 1 gelas
ujung2 kene diabetes
Quote seri_melati 7-12-2021 06:31 PM
Alamak xpayah la, tak dpt bayang nnt anak2 shuib hari2 dgr acik vida mengilai kat rumah????
Quote wirazam 7-12-2021 07:56 PM
Kalau dah jodoh...dua dua pun Duda Dan janda..lepasntu pulak set set t20
Quote oggy 7-12-2021 07:59 PM
Apelah diorg ni, Vida kan nak yang hensem dan muda.
Quote teen_angelJB 7-12-2021 08:00 PM
Aku rasa anak2 shuib ni rindu nenek..bukan ibu ..
Nmpk vida ada ciri ² nenek yg lovely...tu sebb bole ngam
.huhu....
Quote Normabaru 7-12-2021 09:12 PM
Hahahahah mama vida?mama terosssss
Quote OyaTonggek 7-12-2021 10:33 PM
tayahhh laa, jenuh kang acik bidah nk makan glucosamine ashelaluuuu
Quote makadek 7-12-2021 10:58 PM
Herlokkkkkk shangat
Wlpn tk dpt repair keturunan
Quote orkidorkido 7-12-2021 11:00 PM
Mesti atok budak-budak ni tak ijinkn
Quote codenamedream 7-12-2021 11:44 PM
OK jugak. Boleh shuib buat extra YouTube videos pasal isteri n anak2 baru.

Lihat semua komen(11)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2022 11:54 AM GMT+8 , Processed in 0.088012 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top