CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Comel Je Mak Wan Melatah Ketika Majlis Tunang

6-12-2021 04:37 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 4190| Komen: 28

Description: Bagi peminat drama tempatan, pasti cukup kenal dengan gerangan Mak Wan Latah atau nama sebenarnya Halimaton Saadiah Mohd Daud.
Bagi peminat drama tempatan, pasti cukup kenal dengan gerangan Mak Wan Latah atau nama sebenarnya Halimaton Saadiah Mohd Daud.

Mana taknya, pelakon yang sudah berusia ini sering membawakan watak ibu-ibu, pembantu rumah ataupun ‘mak cik bawang’ di kampung.




Terbaru menerusi satu perkongsan video di TikTok @sayang_iena, pelakon berkenaan dilihat sudah mengikat tali pertunangan. 

Wakil pihak lelaki turut membawa beberapa dulang berisi manisan berupa coklat, kek serta cincin buat Mak Wan.



Ketika dibawa keluar dari bilik untuk sesi menyarung cincin, Mak Wan kelihatan cukup berseri dengan persalinan berwarna krim sambil tersipu-sipu malu. 




Namun, tidak lama selepas itu, terkeluar juga aksi melatahnya yang cukup dikenali ramai sehingga mengundang tawa ahli keluarga.




Loading FB Post...

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen tumpang gembira dengan berita tersebut. 

Dalam pada itu, ramai juga yang mengakui cukup terhibur melihat aksi melatah Mak Wan dan turut ambil peluang mengucapkan tahniah.


Sumber: Kisah Dunia

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dudaberhias 6-12-2021 04:40 PM
mak wan dah kertu pun nampak lagi seri bakal pengantin tu..
ni ada dua pasangan penanggal dan jejan kepamnya tu takde pun nampak seri pengantinnyaa walaupun dah nikah dan melambung2 sampai ke syiling...
Quote makneng 6-12-2021 04:50 PM
Tahniah mak wan, semoga ke jinjang pelamin.
Quote ezacbee 6-12-2021 04:54 PM
Mana tunangnya?
Ingatkan anaknya nak bertunang.
Xtau lak orang berumur pun bertunang, biasanya trus nikah.
Quote mizruncing 6-12-2021 04:56 PM
wahhh glam mak wan smpai bertunang bagai
Quote forum5290 6-12-2021 07:23 PM
mak wan sblm ni xpernah nikah ke?
aq ingtkn ank dye y tunang...
rupe yer dia y tunang....
kerlassss gitewwww...
xpernah lagi aq nengok org berumur tunang...slalu depa nikah terus...
Quote tepisket.. 6-12-2021 07:33 PM
Hantu betul la y mengusik dia ni wei.. sabau je aku tgok nek tu kena dajal.. cmno la sok laki dia ni
Quote helicornia 6-12-2021 07:39 PM
Ni betul bertunang ke berlakon? Btw letih la dgn org latah ni
Quote genUmi 6-12-2021 07:44 PM
semoga ke jinjang pelamin
Quote tikusmontok 6-12-2021 08:17 PM
tepisket.. replied at 6-12-2021 07:33 PM
Hantu betul la y mengusik dia ni wei.. sabau je aku tgok nek tu kena dajal..  cmno la sok  ...

Jgn tercucuk pinggang udah..naya abis terkeluar rahsia tgh mlm
Quote tepisket.. 6-12-2021 08:21 PM
tikusmontok replied at 6-12-2021 08:17 PM
Jgn tercucuk pinggang udah..naya abis terkeluar rahsia tgh mlm

Tu la tu.. segala puk* keluar jap g.. adoiyaaiii... Sbb iols ada member y asal kena cucuk je kluar puk* kat mulut dia.. x leh nak cover dah..
Quote arffa 6-12-2021 08:22 PM
forum5290 replied at 6-12-2021 07:23 PM
mak wan sblm ni xpernah nikah ke?
aq ingtkn ank dye y tunang...
rupe yer dia y tunang....

Baca kat Komen tik tok tu nikah bulan 1 sebab mak wan nak gi Umrah dulu
Quote eely_shana 6-12-2021 08:44 PM
Tahniah makwan dan pasangan.
Quote sukacactus 6-12-2021 08:49 PM
Apa la org yg suka menyakat org melatah ni
Kalau waktu lepak2 sesama korang ok la kot (even pada aku xpatut sebenarnya)
Ni masa majlis, sian kat dia
Anyway, tahniah mak wan
Quote Suchi 6-12-2021 09:31 PM
Mak wan ni tak penah berkahwin ke ye? Yelaa sbb dia bertunang kan, kalau dah penah kawen biasanya tak heran sgt nk tunang2 ni.
Quote Fazzbulous 6-12-2021 09:33 PM
lawa mak wan..seri naik...
Quote Suchi 6-12-2021 09:33 PM
sukacactus replied at 6-12-2021 08:49 PM
Apa la org yg suka menyakat org melatah ni
Kalau waktu lepak2 sesama korang ok la kot (even pada aku ...

Khen.. mmenda tah g usik org, bahaya pun ya kalau tgh pegang kek ke apa abis la jatuh tergolek.
Iols pun nyampah ngn org suka usik org melatah ni.
Quote sukacactus 6-12-2021 09:40 PM
Suchi replied at 6-12-2021 09:33 PM
Khen.. mmenda tah g usik org, bahaya pun ya kalau tgh pegang kek ke apa abis la jatuh tergolek.
Io ...

Kannn, kalau la masa tu pegang benda2 yg mendatangkan bahaya mcm pisau ke kayu ke, kan dah mendapat
Ada skali aku tgk sorang cook ni, masa tu tgh pegang bekas air, kwn sergah dia, terus chef yg lalu masa tu kena simbah
Nasib la bkn sup panas
Quote Normabaru 7-12-2021 04:38 AM
sukacactus replied at 6-12-2021 11:40 PM
Kannn, kalau la masa tu pegang benda2 yg mendatangkan bahaya mcm pisau ke kayu ke, kan dah mendapa ...

betul..kesian org yg latah..dh la penat pastu bahaya kot..

nasib kek tu ada kotak...td klu dia tepok xde kotak maunye hbs rosak majlis baju tunang sume lumur dgn kek...

nway tahniah mak wan.
lawa mak wan..meriah majlis

sebab xamik laki org tu blh buat properly...
xmcm nora..nk bodoh2kn netizen pastu acah inesen konon org fitnah tp xnk plak terangkn ko tu caras laki org ke guane..yihhhhh
Quote de_ikea 7-12-2021 08:34 AM
Comel. Manis berseri. Tahniah. Semoga dimudahkan ke pelaminan

Lihat semua komen(28)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-8-2022 07:34 AM GMT+8 , Processed in 0.083661 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top