CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Suami Tetak Isteri Sampai Mati Tak Tahan Kehendak Batin Selalu Ditolak

22-11-2021 11:06 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1364| Komen: 15

Description: Gara-gara sering ditolak untuk melakukan hubungan intim, seorang suami di Indonesia menetak isterinya sehingga mati ketika mangsa menoreh getah, lapor Suara.com.
Gara-gara sering ditolak untuk melakukan hubungan intim, seorang suami di Indonesia menetak isterinya sehingga mati ketika mangsa menoreh getah, lapor Suara.com.


Ketua Polis daerah Labuhan Batu, Anhar Arlia Rangkuti berkata, suspek berusia 59 tahun dari wilayah Sumatera Utara itu bertindak demikian  kerana cemburu.


Gambar hiasan

“Mangsa sering menolak ajakan suspek untuk melakukan hubungan intim. Mereka juga sering bertengkar kerana masalah rumah tangga,” katanya.

Menurut Anhar, insiden tersebut berlaku pada Selasa lepas sekitar pukul 7 pagi (waktu tempatan) ketika mereka menoreh getah di sebuah ladang.


Suspek dilaporkan menetak leher dan tangan mangsa menggunakan sebilah parang.

Selepas mangsa meninggal dunia, suspek membuang parang yang digunakan ke dalam sebuah gaung   tidak jauh dari lokasi pembunuhan, sebelum melarikan diri.

Mayat mangsa yang berusia 55 tahun ditemui penduduk setempat sekitar pukul 11 malam (waktu tempatan).

Suspek kemudiannya diberkas polis di sebuah lokasi persembunyian pada keesokan harinya. 


Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote musangbodoh 23-11-2021 02:47 AM
otaknya dh kt kepala lain...
Quote JunkMail 23-11-2021 03:56 AM
Encik Cari-Mal ni suka betholllll dgn Indon. Hari² tanpa jemu tepek berita picisan Indon like we careeeee...
Quote 3chanceno 23-11-2021 08:29 AM
JunkMail replied at 23-11-2021 03:56 AM
Encik Cari-Mal ni suka betholllll dgn Indon. Hari² tanpa jemu tepek berita picisan Indon like we ca ...

Asal bukak benang, $ masuk

Kalau nasib baik, reporters cari yang lain pun bukak benang crita yang sama tapi tajuk beza

Untuk tak ot, crita yindon nie cam sinetron
Quote Cik_jantung 23-11-2021 08:36 AM
Dah 55 umur isteri tu.. dah menopos x lalu nk ngadap laki yg dh kedut pun..  dah la penat nk kena menoreh lagi... laki bodoh.  Elok kena tetak dalam Jel nnti
Quote Kitty_catz 23-11-2021 09:27 AM
ayoyo... boleh ke tapis sikit citer2 dr yindon nehh

deme ni mcm org tak bertamadun..
Quote chacon 23-11-2021 11:09 AM
Cik_jantung replied at 23-11-2021 08:36 AM
Dah 55 umur isteri tu.. dah menopos x lalu nk ngadap laki yg dh kedut pun..  dah la penat nk kena me ...


kalau monopos memang langsung tak ada keinginan seks ke..sekadar bertanya


Quote Artemesiaa 23-11-2021 11:55 AM
Baca tajuk dah boleh agak berita dari mana
Quote venomie1 23-11-2021 12:16 PM
telan Candy B tiap2 hari ke..asyik mengeras je
Quote makadek 23-11-2021 12:21 PM
chacon replied at 23-11-2021 11:09 AM
kalau monopos memang langsung tak ada keinginan seks ke..sekadar bertanya

Kan sbb tgk ramai je kawin balik umur 50an
Quote nononcrux 23-11-2021 02:11 PM
55 ajak bersegama.. hahah level cheta ka bodycon
Quote Cik_jantung 23-11-2021 02:34 PM
Pempuan yg bekerja pre menopos pun dh tak lalu nak make love .. penat wehh... Pelagi yg dah 50++.. ni realiti. Dari segi kudrat n feeling.  Dh menopos masih blh make love tp pelincir takde.  Klu suami xreti bahasa  tu mmg menyiksa kan ajer la.

Gituu dari yg aku tau laaa
Quote Cik_jantung 23-11-2021 02:35 PM
makadek replied at 23-11-2021 12:21 PM
Kan sbb tgk ramai je kawin balik umur 50an

Betul.. ramai je yg kawin umur 50-60.. tapi lebih pada nak berteman..
Quote Kurex 23-11-2021 02:37 PM
Semoga cari mal diculik di tanah indon lalu dicampak ke lembah tak berpenghuni selama-lamanya
Quote Decaffeinated 23-11-2021 04:24 PM
Cik_jantung replied at 23-11-2021 08:36 AM
Dah 55 umur isteri tu.. dah menopos x lalu nk ngadap laki yg dh kedut pun..  dah la penat nk kena me ...

aku lebih heran pada laki dia yang masih hadap kat nenek kertu yang dah berumur 55 tahun. masih bergetah kot (excuse the pun)


Quote tikusmontok 23-11-2021 07:34 PM
JunkMail replied at 23-11-2021 03:56 AM
Encik Cari-Mal ni suka betholllll dgn Indon. Hari² tanpa jemu tepek berita picisan Indon like we ca ...

Semoga berjodohan ngan bibik indon

Lihat semua komen(15)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2021 03:21 PM GMT+8 , Processed in 0.081930 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top