CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Inilah Wajah Saya Sekarang, Nak Senyum Pun Sakit - Ustaz Kazim

19-11-2021 06:23 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 8109| Komen: 100

Description: Pendakwah bebas, Datuk Mohd Kazim Elias berkongsi keadaan kesihatannya yang terkini selepas disihir beberapa bulan lalu.
Pendakwah bebas, Datuk Mohd Kazim Elias berkongsi keadaan kesihatannya yang terkini selepas disihir beberapa bulan lalu.

Menerusi siaran langsung di Facebooknya, beliau yang terkenal dengan panggilan Ustaz Kazim mengakui berdepan kesukaran dalam menjalani kehidupan seharian.


Kredit foto: FB Ustaz Kazim

“Alhamdulillah (kesihatan) beransur baik, walaupun tidak 100 peratus.

“Jadi tuan-tuan tengok sendirilah. Inilah wajah saya terkini, nak senyum pun sakit. Saya rasa mungkin wajah saya berubah 70 peratus dari yang asal, nampak lain,” katanya dalam program Sembang Santai bersama DUKE, baru-baru ini.


Tambah Ustaz Kazim, terdapat perubahan fizikal yang ketara pada wajahnya terutama di bahagian mata dan bibir.

“Alhamdulillah (kesihatan) beransur baik, walaupun tidak 100 peratus.

“Jadi tuan-tuan tengok sendirilah. Inilah wajah saya terkini, nak senyum pun sakit. Saya rasa mungkin wajah saya berubah 70 peratus dari yang asal, nampak lain,” katanya dalam program Sembang Santai bersama DUKE, baru-baru ini.

Tambah Ustaz Kazim, terdapat perubahan fizikal yang ketara pada wajahnya terutama di bahagian mata dan bibir.

“Tengok hujung mata saya, tengok bawah bibir saya, tengok bibir saya, habis jadi hitam,” katanya.

Sementara itu, beliau turut meminta semua mendoakan kesejahteraannya agar diberi kesembuhan segera.

Sebelum ini, Ustaz Kazim dilaporkan mengalami bengkak kaki sehingga terpaksa bertongkat dan berkerusi roda. 


Sumber: MalaysiaGazette

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote makadek 19-11-2021 06:27 PM
Ada pn org tepek atikel

Sudah2la setakk
Kau igt balik jer apa yg kau lakukan
Bbrpa tahun dulu demi nk bela anak kau
Sekarang terima la balasan
Mak mangsa tersenyum sinis..
Anak cina makan pengat sundirik mau hengat
Quote dudaberhias 19-11-2021 06:32 PM
Semora cepat sembuh.. anggap je la sebagai kifarah agittew
Quote MissYouSayang 19-11-2021 06:45 PM
dudaberhias replied at 19-11-2021 06:32 PM
Semora cepat sembuh.. anggap je la sebagai kifarah agittew

Cuol ke yg beliak dan hantar mata ain dekat ustaz kasim nie?
Quote dudaberhias 19-11-2021 06:47 PM
MissYouSayang replied at 19-11-2021 06:45 PM
Cuol ke yg beliak dan hantar mata ain dekat ustaz kasim nie?

Eee macam mana chuolsss tahu

Ini rahsia antara acik forum je yerr...
Jap lagi ada username PM chuolss suruh delete komen. Agittewww
Quote silampumeja 19-11-2021 06:49 PM
makadek replied at 19-11-2021 10:27 AM
Ada pn org tepek atikel

Sudah2la setakk

Kan... Ada pun... Samelah dlm fikiran i... Wallahualam kenapa Allah keep uji dia begini.. Tp harapnya semua pihak peroleh pengajaran.
Quote makadek 19-11-2021 07:00 PM
Mangsa teranaya ...kunun nk je aku hambur kt pesbuk tu tp khenss ummat fb kan masing2 lambaian  baitulah kannn kang tk pasal diorg serang aku ...
Quote annehuda 19-11-2021 07:01 PM
Apa yg bezanye aku nampak sama je? Kalau kesan penuaan tu yelah
Quote makadek 19-11-2021 07:01 PM
silampumeja replied at 19-11-2021 06:49 PM
Kan... Ada pun... Samelah dlm fikiran i... Wallahualam kenapa Allah keep uji dia begini.. Tp harap ...

Tu duk ratib org sihir podah
Quote Acikgomen 19-11-2021 07:05 PM
Acik nak pitenah @dudaberhias dgn @Normabaru yg hantaq sihir jegil2 ain kat setakkkk
Quote MissYouSayang 19-11-2021 07:11 PM
dudaberhias replied at 19-11-2021 06:47 PM
Eee macam mana chuolsss tahu

Ini rahsia antara acik forum je yerr...

Berani yach cuol beliak mata sambil hantar ain dekat tokoh agamawan yini.tak takut masuk melaka ke.
Quote dudaberhias 19-11-2021 07:12 PM
Acikgomen replied at 19-11-2021 07:05 PM
Acik nak pitenah @dudaberhias dgn @Normabaru yg hantaq sihir jegil2 ain kat setakkkk

Heyy choiii!!!

Btw nak pitenah @Acikgomen yang ajar teknik2 beliakkan bijik mata dan juling2 untuk hantar ain tu dekat iolsss... Sheolss kata sheolss dapat yilmu tu dari penjaga candi lembang bujang kat baling nun eeeee dosaaa tau acikkk benda2 ni... len kali ajar la semua ilmu beliakkan bijik mata berjemaah pada iolsss bebetul.. ilmu harus la di kongsi dan di turunkan pada generasi2 muda mudi sebelum pencen dapat 1500 sebulan... Campuq pencen laki acik jadi 3 ribu,  tu pun kalau bukan acik yang terkambuih dulu
Quote nini_azmi 19-11-2021 07:15 PM
annehuda replied at 19-11-2021 07:01 PM
Apa yg bezanye aku nampak sama je? Kalau kesan penuaan tu yelah

Hihi....mata iols pun nmpk sama je
Quote sleepandream 19-11-2021 07:17 PM
iols tengok gambar tu sama jah muka heols... tak berubah apaponnn
Quote edoraixora 19-11-2021 07:23 PM
Tak muhasabah diri lagi ke ustaz oiii
Sihir ke hulu sihir ke hilir
Bukankah doa orang yg dizalimi itu tiada hijab?
Renung2 kan ustaz ye
Quote apedehal 19-11-2021 07:25 PM
Semoga diberi kesembuhan..dan semoga kita sentiasa djauhkn dr kes khianat, sihir maupun penyakit ain kaka duda
Quote Normabaru 19-11-2021 07:32 PM
Acikgomen replied at 19-11-2021 09:05 PM
Acik nak pitenah @dudaberhias dgn @Normabaru yg hantaq sihir jegil2 ain kat setakkkk

ehhhhh terkantoi la plakkkk...amacam?power x ..kehkehh
Quote hareeeesah 19-11-2021 07:37 PM
Iolls pun nengok sama aje: memamg dia pun suka senyum cenggitu kan
Quote sayawifenikmie 19-11-2021 07:39 PM
dia ni tak habis2 dengan orang nak sihirkan dia
sama je muka dia

hmmmm entah lah
Quote ainnia 19-11-2021 07:59 PM
Suka benau baju munga2.

Lihat semua komen(100)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 12:08 PM GMT+8 , Processed in 0.087901 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top