CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

3 Tahun Rogol Adik, 4 Beradik Akhirnya Dicekup

10-11-2021 04:20 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2392| Komen: 28

Description: Empat beradik lelaki ditahan polis kerana disyaki merogol adik mereka sendiri berusia 13 tahun sejak tiga tahun lalu.
Empat beradik lelaki ditahan polis kerana disyaki merogol adik mereka sendiri berusia 13 tahun sejak tiga tahun lalu.

Sumber memaklumkan, kegiatan itu terbongkar apabila mangsa menceritakan perbuatan keji keempat-empat abangnya itu kepada ibunya baru-baru ini.

Susulan itu, satu laporan polis dibuat berhubung kejadian tersebut pada Ahad lalu.


Gambar hiasan

“Kesemua suspek yang berusia antara 17 hingga 36 tahun ditahan di lokasi berasingan di daerah ini dengan dua daripadanya ditahan kira-kira pukul 5 petang kelmarin.


“Difahamkan empat beradik lelaki itu adalah daripada bapa yang sama, namun berlainan ibu dengan mangsa,” katanya di sini hari ini.

Dalam pada itu, Ketua Polis Kedah, Datuk Kamarul Zaman Mamat ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mengenai kejadian tersebut.

“Kes masih dalam siasatan di bawah Seksyen 376B Kanun Keseksaan 14(A) Akta Kesalahan Seksual Kanak-Kanak 2017,” katanya. 


Sumber: UTUSAN

Bagus
1

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote nononcrux 10-11-2021 04:22 PM
bodohnye apesal eh sangap ngn darah daging sendri.. babi punye org
Quote ifanonline 10-11-2021 04:25 PM
pengaruh porno kuat, sama kuat dgn dadah
Quote chaos_sweetly 10-11-2021 05:56 PM
Sejenis asyik fikir seks sahaja…Elok bg hukuman mandatori terus.Hidup pun menyusahkan org.
Quote monreyes 10-11-2021 05:58 PM
sanggup nya rosakkan masa depan adik sendiri
Quote missus_meow 10-11-2021 06:35 PM
dah 3 tahun? since victim umo 10 thn? pedo gile
Quote cheezel 10-11-2021 06:41 PM
kelantan ke terengganu?
Quote cheezel 10-11-2021 06:42 PM
oh kedah rupanya. td baru baca kes kelar mak pasal dadah kat kedah. kedah nak lawan sek sek kito plk ke
Quote menjad 10-11-2021 07:15 PM
Sanggap adik sendiri nak tutoh jugak... Yg hat 17 tahun tuh sejak umo 14 dah menutoh adik kau sendiri. Lahanat nya perangai
Quote makadek 10-11-2021 07:19 PM
Kedah naik nama ye tahun ni
Bertabahlah ...
Quote makadek 10-11-2021 07:20 PM
Mak dia tak cakna ke ..ke mak dia main batu
Susah aku nk caya
Sian si adik ...trauma dia
Quote Reira77 10-11-2021 07:51 PM
Dah rogol dari umur 10 tahun ya Allah period pun belum time tu agknya. Bagus la mungkin ada yg report. Pi melingkup duk dlm penjara.
Quote scorpionkiki 10-11-2021 07:58 PM
Kira ni rape adik berlainsn ibu...dulu2 kata adik tirilah...skrg ni baru bnuk yg faham yg adik berafik sama bapa kira adik beradik betul
Quote tikusmontok 10-11-2021 08:19 PM
menjad replied at 10-11-2021 07:15 PM
Sanggap adik sendiri nak tutoh jugak... Yg hat 17 tahun tuh sejak umo 14 dah menutoh adik kau sendir ...

Yang umur 36 tu dah tua bangka tak boleh pakai otak ke
Quote JunkMail 10-11-2021 08:22 PM
scorpionkiki replied at 10-11-2021 07:58 PM
Kira ni rape adik berlainsn ibu...dulu2 kata adik tirilah...skrg ni baru bnuk yg faham yg adik beraf ...

Sama ibu lain bapa pun kira adik beradik kandung. Lain ibu bapa baru lah tiri
Quote 3chanceno 10-11-2021 08:23 PM
Perangai hazab gini campak kat kandang rimau sudah
Quote 3chanceno 10-11-2021 08:29 PM
tikusmontok replied at 10-11-2021 08:19 PM
Yang umur 36 tu dah tua bangka tak boleh pakai otak ke

Dalam kes nie, tak pakai Otak sis

Kesian adik nie tapi camna ibu sendiri tak perasan??
Quote Potpouri 10-11-2021 11:09 PM
Seksanya hidup adik tu..kena rogol dengan empat orang syaitan..

Merengkukla dalam penjara.. syaitonirajimmm
Quote faraway1 11-11-2021 03:20 AM
Jahat betul..

Quote Kitty_catz 11-11-2021 08:15 AM
isle?

takbbirrrr

Lihat semua komen(28)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2022 04:31 AM GMT+8 , Processed in 0.084446 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top