CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Iqbal Zulkefli Pijak-Pijak Duit Bertaburan Atas Lantai, "Jemput Mengata Semua"

2-11-2021 03:42 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 10182| Komen: 116|Original author: Oleh: Saiful

Description: Nama Iqbal Zulkefli terus-menerus jadi bualan. Bermula dengan kisah cinta dengan DSV, campak duit berkepuk-kepuk dah sekarang buat hal lagi.
Nama Iqbal Zulkefli terus-menerus jadi bualan. Bermula dengan kisah cinta dengan DSV, campak duit berkepuk-kepuk dah sekarang buat hal lagi.

Menerusi video yang tersebar, kelihatan penyanyi lagu Hujan ini menyepak duit yang bertaburan di atas lantai.




Tak pastilah apa tujuan duit berterabur begitu dan tak pasti juga kenapalah nak sepak tapi ia telah menimbulkan kemarahan orang ramai.

Tindakannya itu didakwa sebagai riak dan menunjuk-nunjuk kekayaan yang dimiliki.



Malah ada yang yang mendoakan agar rezeki Iqbal ditarik sekelip mata sebagai pengajaran buat dirinya.

Tak cukup dengan itu ada yang menyokong tindakan Cik B yang sangat bijak kerana tidak bersetuju ibunya, Vida berkahwin dengan Iqbal.

Sengaja cari perhatian lah tu kan? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (1 people)

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote friedfishsoup 2-11-2021 03:47 PM
Sepul.. iqbal ni bukan artis la
Quote cikmi 2-11-2021 03:49 PM
Allah tarik balik rezeki, baru padan muka....nnt rm1 sekeping pun ko kutip mcm dh lama x jumpa duit.

Berjaya sgt ke bisnes dia sampai konon dia kaya raya sgt?
Quote buragazz 2-11-2021 03:56 PM
Dia ni klu Allah tarik kemewahan terduduk ni...
Quote makton 2-11-2021 04:08 PM
syukur nikmat dia ni.

nak melawak pun agak2 laa..
naik menyampah aku mamat suara sengau ni
Quote slyfynx 2-11-2021 04:13 PM
friedfishsoup replied at 2-11-2021 03:47 PM
Sepul.. iqbal ni bukan artis la

Sepul assume dah ade satu lagu, sengkuang ni terus dicop retis.
Quote slyfynx 2-11-2021 04:13 PM
makton replied at 2-11-2021 04:08 PM
syukur nikmat dia ni.

nak melawak pun agak2 laa..

kufur nikmat kah?
Quote makton 2-11-2021 04:15 PM

hahah ya kufur nikmat.

typo. tq
Quote Kurex 2-11-2021 04:30 PM
Sepol pernah apom iqbal ke?
Quote princessmiang 2-11-2021 04:35 PM
eh makin menjadi2 ya sampah yang dibuka oleh sepol dan rakan sejawatan.... makin hari makin sampah benang2 yang dibuka di forum ni..sialan...

bagi mengembalikan mood incess sertakan resepi Kailan Ikan Masin buat acik2 masak malam ni.

Bahan-bahan:

✔1 cekak sayur kailan
✔1 camca besar penuh isi ikan tenggiri masin - dipotong kecil
✔1 biji bawang besar - dihiris
✔2 ulas bawang putih - dicincang halus
✔1 biji cili merah - dihiris
✔2 camca besar sos tiram
✔1/2 cawan air
✔Sos ikan secukup rasa

Cara-cara penyediaannya:

1. Cuci sayur kailan, kemudian rendam dalam air yang dicampur 1 camca besar garam selama 10 minit.

2. Toskan, asingkan batang dan daunnya. Potong daun sayur kailan dan ketepikan. Batang sayur kailan diketuk-ketuk sedikit dengan pisau, kemudian hiris. Ketepikan.

3. Panaskan 2 camca besar minyak masak. Goreng ikan masin tenggiri hingga harum dan keemasan, guna api kecil.

4. Tolak ke tepi kuali. Masukkan hirisan bawang besar, bawang putih dan cili merah. Kacau rata dengan ikan masin tadi dan masak hingga bawang layu.

5. Tambah sos tiram, kacau dan tuang air. Masukkan batang sayur kailan dan masak hingga empuk.

6. Masukkan pula daunnya, besarkan api, kacau dan masak hingga lembut. Rasa dan jika perlu baru masukkan sedikit sos ikan atau secukup rasa.

7. Gaul rata dan boleh matikan api. Hidangkan panas bersama nasi putih dan lauk-lauk lain.

Selamat mencuba...

Quote hayrin86 2-11-2021 04:35 PM
friedfishsoup replied at 2-11-2021 03:47 PM
Sepul.. iqbal ni bukan artis la

Setuju.. DSV, Sajat, Marshaira Ismail pun sama juga.. Bukan dalam kategori artis..

Quote Miss_LoveLeen 2-11-2021 04:38 PM
Syukur nikmat. Mcm lirik lagu jaman 80an yg femes kat tv, ada munge menari gelek2 tu. Alhamdulillah syukur nikmat, Malaysia maju rakyat selamat
Quote MyLadyMarmalade 2-11-2021 04:43 PM
Cerita sampah..yang diceritakan sampah masyarakat.
Quote azimodin 2-11-2021 04:43 PM
Easy money boleh la campak2.. tengok je la kes tabur duit dulu pok stok2 founder/new money. Setakat ni x pernah pulak tengok tauke genting, berjaya, gardenia pijak2 duit.
Quote tupaiterbang 2-11-2021 04:47 PM

Halah bukan duit betul pun...print je la byk mana ko nak pastu sepak la sesuka hati ko...dasar pondan sskjp

Quote sarah82 2-11-2021 04:50 PM
Popcornnnnnnn[em:22:][em:22:][em:24:] aku masuk nak baca komen.
Quote tintin22 2-11-2021 04:52 PM
dasar
Quote NFBZCantik 2-11-2021 04:52 PM
apa entah yg dia buat sampai kaya sungguh.

Quote Zaien 2-11-2021 04:54 PM
suara dh la ke laut dalam indiaaaaa..
heyyyy duit byk2 dah tak reti gunakan ke cmne..
baik la ko promote benda yg helok sikit..
ni bersi alip syukri plakkkkkkk
Quote tipah89 2-11-2021 05:09 PM
princessmiang replied at 2-11-2021 04:35 PM
eh makin menjadi2 ya sampah yang dibuka oleh sepol dan rakan sejawatan.... makin hari makin sampah b ...

tq pincess,nmpak mcm sedap nk try balik nnti. dari naik loya tengok si iqbal lembam tu terus rasa lapar tengok resepi ni.

Lihat semua komen(116)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 10:24 PM GMT+8 , Processed in 0.071894 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top