CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Aura Dikata Berubah Lepas Wajah Pengantin Dihembus Asap Rokok, Ada Beza Ke?

1-11-2021 02:55 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1903| Komen: 21

Description: Satu rakaman video menunjukkan wajah seorang pengantin perempuan yang siap disolek lalu dihembus dengan asap rokok oleh jurusolek menjadi tular di media sosial, lapor Suara.com.
Satu rakaman video menunjukkan wajah seorang pengantin perempuan yang siap disolek lalu dihembus dengan asap rokok oleh jurusolek menjadi tular di media sosial, lapor Suara.com.



Kredit foto: TikTok

Video yang dikongsikan menerusi akaun TikTok @cindy.salon itu menunjukkan pengantin perempuan mengenakan pakaian dan perhiasan mengikut adat masyarakat Jawa.

Ketika wajahnya dihembus asap rokok, wanita itu hanya menutup matanya sebelum tersenyum.

Netizen yang menonton video tersebut rata-ratanya mengatakan bahawa aura pengantin itu kelihatan berbeza selepas jurusolek meniup asap rokok tersebut ke wajahnya.




“Selepas dia (pengantin) tersenyum, auranya jadi berbeza,” komen seorang netizen.

“Perkara ini sudah jarang dibuat sekarang walhal ia merupakan bahagian yang paling penting,” komen netizen lain. 


Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mamajawie 1-11-2021 04:51 PM
sama je takde beza
Quote KamikuP 1-11-2021 04:52 PM
Yg hembus tu jate ke tino?
Quote fortiori13 1-11-2021 05:00 PM
Sama sajork di mata iols....
Quote doubleharmonic 1-11-2021 07:48 PM
sama jah?  tetap nampak leluhur indon totok caprut jah muka nan desa tu?
Quote sarah82 1-11-2021 11:33 PM
Tak ada perbezaan..biasanya mak andam dolo2 mmg ada ilmu la nak naikkan seri wajah penganti.
Quote Gomea 2-11-2021 12:34 AM
Amende yang beza. Same je
Quote chilly 2-11-2021 01:22 AM
Iye betul lah tu. Matrem pon selalu hembus cikki dengan asap rokok jua. Memang lain habis aura. Tambah terserlah lepas senyum.
Quote fifie_olin 2-11-2021 08:15 AM
bodo piang
Quote tupaiterbang 2-11-2021 11:27 AM

Abih la pengantin bau asap rokok
Quote haniryan 2-11-2021 10:46 PM
Dua kali tengok, 2 kali meremang tengkuk.. berubah air muka dia
Quote gideoncross 3-11-2021 11:51 PM
haniryan replied at 2-11-2021 10:46 PM
Dua kali tengok, 2 kali meremang tengkuk.. berubah air muka dia

Iol pun rsa bnda yg sma, konfem asap rkok atu ada "ssuatu" yg bgi "seri" tu naik.
Quote gideoncross 3-11-2021 11:52 PM
tupaiterbang replied at 2-11-2021 11:27 AM
Abih la pengantin bau asap rokok

Yg ni klakar
Quote None68 4-11-2021 06:01 AM
Xde beza pun, tetap mekap sekilo
Quote nakkomenjugak 4-11-2021 10:51 AM
Kalau hembus dengan asap vape aura nya camne?
Quote supernaturalee 5-11-2021 01:49 AM
Teringat scene mini siri ttg kisah hidup saloma di astro
Ar tompel hembus asap kt die

Quote n3ar 5-11-2021 09:06 AM
indon dan benda2 bodoh bangang berpisah tiada..

Quote Zaien 8-11-2021 04:14 PM
sme je kannn xde bezapun la hhahaha
Quote makadek 8-11-2021 09:20 PM
Nak nek seri berubah terus
Guna apps tempo...lawo siot
Quote DayangKirana 23-11-2021 02:24 PM
di zaman orang dah plan nak migrate to Mars ni pon still ade caprut yang percaya benda2 mengarut macam ni?
come on people!! we are better than this...!

Lihat semua komen(21)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-11-2021 02:36 AM GMT+8 , Processed in 0.066844 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top